باورم نمیشه الان که دارم مینویسم 90 درصد کارای لیستمو انجام دادم! امروز به محض اینکه چشامو باز کردم تا همین الانه الان داشتم دوندگی میکردم! خب کل دیروزتا عصر رو نشستم فیلم دیدم و هیچ کاری نکردم تا برم مهمونی ! فک میکردم که امروز انجامشون میدم. دادم ولی الان از کمردرد نمیتونم درست بشینم! 


باورترم نمیشه که فقط هفت ساعت و خورده ای مونده تا 94 تموم شه! 

94 عزیز و دوست داشتنی! پر از اتفاقای هیجان انگیز و فوق العاده! دوست داشتم یه پست عکس دار و جمع بندی به رسم هرسال میذاشتم ولی واقعا فرصتش نشد.

از همین روزای اولش پر از هیجان و اتفاقای خوب بود تا همین دیشب که با یه مهمونی فوق العاده ی رقص دار تموم شد! پسرخالهه یه بارکی تصمیم گرفته بود تولد و شب عرسیش رو یکی بگیره. یعنی عروسی که نمیشه اسمشو گذاشت چون میخواستن بدون هیچ مراسمی برن سر خونه زندگیشون و خب متقارن شد با تولدش... و اینطوری شد که من و مارس دیشب آخرین مهمونی متاهلیمون رو رفتیم...

اونجا کسایی بودن که مارس رو برای بار اول میدیدن. هربار که بی هوا برمیگشتم میدیدم که آدما دارن با لبخند راجع به ما حرف میزنن و چندتاییشون اومدن بهمون گفتن که چه همه به هم میاییم و یه عالمه تعریفای حال خوب کنه دیگه! 

دیشب توی همون بلبشوی رقصیدن و خاموش روشن شدن نورهای هزاررنگ سر مارس رو گرفتم بین دستام و گفتم میدونی چقدددددر خوشحالم که کنارمی؟ میدونی چقدر از داشتنت و بودنت خوشحالم؟؟ 

توی تموم ثانیه هایی که شونه به شونه ی هم بالا پایین میپریدیم من لحظه هامون رو میبلعیدم! فکر میکردم که زندگی خیلییی کوتاهه و تموم خوشیش به همین لحظه هاست!


آره! اینطوری ما 94 رو به پایان رسوندیم و سال سرنوشت ساز و خوش یمن ما به پایان رسید...من هر لحظه ی نود و چهار رو خوشبخت تر از قبل بودم!

امید دارم و مطمئنم سال جدید برای ما بهتر از هروقت دیگس.. سالی که تلاش میکنیم تا قدم های اول همخونه شدن رو برداریم.. یه راه سخت و طولانی...


آرزو میکنم نود و پنج برامون پر ازسلامتی،  سفرهای هیجان انگیز، پول های یهویی و گنده، عشق فراااااوون باشه... برای شما هم از ته قلبم آرزوی شادی میکنم. آمین :)

 بهارتون مبارک بچه ها. پر از انرژی باشید :)

نظرات 7 + ارسال نظر
آژو یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 14:54

میلوووووووووی خووووووووشگلمممم
مگه میشه با انرژی تو پر انرژی تر نشد. قربوس عشق ورزی هات :*
بهارت بهااااااارررری ه بهاری :*

یه دختر یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 12:25

سال نو مبارک با آرزوهای بهترینا برا خودت و عشقت

سیاهچاله یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 11:43

عیدت خیلی خیلی مبارک و پر از خیروبرکت و شادی

Ordi یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 07:49 http://tanhaeeeii.blogfa.com

ای جان
ای جان
هر چی که از خدا میخوای همون برات بشه تو سال ۹۵

فیروزه یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 07:18

عزیزم برات بهترین ها رو از خدا میخوام و امیدوارم هر سال خوشبخت تر و شادتر و موفق تر از سال پیش در کنار مارس عزیز باشی و همچنین در کنار خانواده ت
نوروز مبارک

املی یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 01:04

میلو آرزوم همه ی آرزوهای قشنگته
رنگی ترین بهار_زندگیت باشه کنار_مارس :)
مبارککک

تبسم یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 01:04

میلـوی عزیزم .. بهارت مبارک ... ایشالا که سال فوق العاده عالی داشته باشی ... واسـت کلی آرزوهای ِ خوب میکنم ...
و ... مرسی مرسی مرررررسسسسسیییییی که دوستمـی ... خوشحالم که امسالم شانس ِ همراهت بودن رو داشتـم ... ازت خیییییلی یاد گرفتم ... خیلی زیاد ... مرسی که اینقدر خوبی و خوب زندگی میکنی ....
.
.
من واسه همه دوستام یه عکس فرستادم که بنظرم شبیه خودشون بود ... این عکس هم واسم شبیه ِ توئه ... میلوی ِ قرمزی که داره رنگ میپاشه به زندگیش :)

http://www.axgig.com/images/43971940878457866269.jpg

عزیزممممم بینهااایت ممنوووووون خیلی ناز بوووود :-* متشکرم واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد