وقتی تصمیم گرفته بودم دوباره پایان نامه رو استارت بزنم با موضوع جدید، واسه خودم ددلاین رو گذاشتم تا آخر تیر. حالا میگم تا آخر خرداد! با اینکه هنوز خیلییییی ریزکاری داره و مدونم عملا میکشه تا همون موقع. یعنی مثل یه کیسه ی برنج سوراخ شده ست. از هر طرف مواظب باشی بازم میریزه و پروسه ی تکمیل کردنش وقت گیره. ولی وقتی هدفی رو سفت و سخت برای خودم تعیین میکنم سعی میکنم انجامش بدم.

اینطوری شد که کل  پنج شنبه جمعه رو نشستم و وقت گذاشتم و مقاله ا م رو نوشتم. فکرشم نمیکردم همون چند صفحه که تازه هشتاد درصد مطالبش رو توی پایان نامه دارم اونقدر وقت بگیره. ولی بعدش بی نهایت حس خوبی داشتم. از اینکه یه چیز رو تموم میکردم و یه بخش مهم رو از لیستم خط میزدم خیلی خوش خوشانم شد...


.........................................................................................


کادو خریدانای شاگردام همچنان ادامه داره!! امروز که رفتم دیدم یکیشون اومد یه گیفت کوچولو گذاشت دستم، بازش کردم دیدم یه دستبند خیلی خوشگله که گفت خودش درست کرده. وسطش یه دونه ی مهره ی خورشیده که عاشقش شدم! گفتم میدونستی من عاشق آفتابم؟؟

طبیعتا نمیدونسته ولی من خودم انگاری اینو توی ذهنش فرستادم تا برام همچین مهره ای انتخاب کنه :) 


یکی از دخترای بزرگسال کلاس های قبلیم هم امروز اومد پیشم، و دیدم که توی دستش یه کتابه. بهم گفت که رفته بوده نمایشگاه کتاب و وقتی غرفه ی کتابای انگلیسی رو دیده یادم افتاده و برام کتاب خریده. کتابش البته از این کتاب داستانای زبان آموزاست و خودش هم گفت نمیدونسته باید چه کتابی بخره ولی فقط یادم بوده...چیزی که توجهم رو جلب کرد عکس روی جلدش بود که یه زوجی هستن که هم رو بغل کردن! 


گفت که چون اینو دیده یادم افتاده... قضیه از این قراره که یه بار سر کلاسشون وقتی داشتن تمرین حل میکردن همون موقع هم مارس بهم تکست زده بود و من طبق عادت همیشه با ذوق و لبخند گوشیمو نگاه کرده بودم، وقتی سرمو اوردم بالا دیدم که همشون دارن منو نگاه میکنن و خب یهویی هممون خندمون گرفت! بعد خب بهم گفتن که هربار مارس بهم تکست میزنه یا زنگ من همینطوری نیشم کش میاد ناخودآگاه...


راست هم میگفتن. من هنوزم با گذشت اینهمه مدت هربار که بهم زنگ میزنه حتی توی دلخوریا وقتی اسمش رو میبینم لبخندم میشه! حتی گاهی موقع سلام خندم میگیره و قشنگ تابلو میشم که دارم با عزیزترینم حرف میزنم!

یه بار کنار خواهر کوچیکه بودم که مارس زنگ زد من از جام پریدم با ذوق گفتم عه مارسه! بعدش خواهر کوچیکه بهم گفت مگه از کِی بهت زنگ نزده بود؟؟...



..........................................................................................................................



مشغول انجام کاری بود، برای اینکه حوصلم سر نره رفتم سراغ کتابای شلف فروشگاهش. کتاب صدسال تنهایی رو برداشتم و شروع کردم به سرسری خوندن! برام جالب شد! یهویی وقتی صدام کرد دیدم که چندین صفحه اش رو خوندم و حواس نبوده!

با خودم اوردمش که بخونم بین استراحت...

کتاب رنگ امیزیم رو جز همون صفحه ی اول دیگه رنگ نزدم. آخه قرار بود برم از صفحات سفیدش کپی بگیرم که داشته باشم ذخیره. وقت نشده چون سایزش هم بزرگه زورم میاد ببرم بیرون... ولی در اولین فرصت میرم توی کارش.. میخوام  که چندتایی از این نقاشیارو تابلو کنم و بزنم به دیوارپذیراییمون یا بالای تخت دونفرمون...تصویرم از تابلوها اینه که یه نور کمرنگ و ملایم رو روشون تنظیم کنم که عصرا وقتی تاریکتره بخوره به اون نقاشیای رنگی...رنگای تند و جیغ هم داشته باشن...تصویر توی ذهنم خیلی خوشگل میشه، نمیدونم واقعا همینطوری هم دربیاد یا نه...


......................................................................................


حواسش به برنامه ی پیاده روی من هست...وقتی میخوایم جایی بریم یا کاری داریم یادش هست که ازم بپرسه کی میخوام برم پیاده روی تا برنامه ی من بهم نخوره....





نظرات 13 + ارسال نظر
ارغوانی سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1395 ساعت 23:58 http://daftareabiyeamnman.blogsky.com

نه عزیزم کارشناسیم ترم اخر
یعنی باور کنم که شما وبمو میخونید خوشحال شدم

آهااان....
عزیزم :) باعث خوشحالیمه خودنت :)

Ordi دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 21:30 http://tanhaeeeii.blogfa.com

لبخنده:))))))
من که حتی بهش فکرم میکنم اونطوری میخندم.مرمروز و خجسته:)))))))

منم همینطور :))))

تبسم دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 19:46

یکی از دودلی های من واسه ارشد همین پایان نامه اشه و بخاطر اینکه استاد پروژه کارشناسیمم دقیقا ی پایان نامه فصل بندی شده و مرتب و مقاله ارائه شده به همایش های مربوط به رشته امو ازم میخواست )باوجود اینکه من همه حرفاشم گوش نمیدادم!( میدونم چقدر حوصله میخواد -___- خوبیش اینه علاقه داری بهش، ایشالا به بهترین نحو زودتر تموم شه :)


میلو خیلی جالبه واسم، فروشگاه مارس با توجه به گفته هات باید ی جای فنی باشه دیگه ؟ بعد تو ی جای فنی نه تو خونه کتاب ادبی داره .. خیلی خوبه این،برام جالبه ...

منم علاقه ندارم راستش، علاقه ایجاد کردم تا زودتر تموم شه واسم :)

چه دقتی داشتی :) آره همینطوره. بخشی از کتاب های ادبیش و زبانش رو اورده اونجا. حتی براشون یه شلف خوشگل هم درست کرده

باران دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 18:19 http://thisismenow.blogsky.com

صدسال تنهایی برای من از اون کتابایی بوده که باید یه سره بدون توقف میخوندم:)) چون اگه فاصله میفتاد اسماشونو قاطی میکردم :)))))

اورسولا هم به نظرم بهترین شخصیت این کتاب بود...

آخ دقیقا :)) اسماشون سخت هم هست!!

فعلا نظری راجع بهش ندارم. باید بیشتر بخونم!

ژوانا یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 22:33 http://candydays.blogsky.com

من فعلنیا کلا حرفم نمیاد، ولی هستما :پی
اون دفتر رنگ کردنیا خیلی خوبن ، ایدتم جالب بود که قابشون کنی، حتما خوب میشه.
من پایان نامه رو میخوام اخر مرداد یا شهریور دفاع کنم، الانم فصل یکو فقط تموم کردم. باید دو رو استارت بزنم.
مقاله ام میخوای بدی میلو؟؟

اشکالی نداره پیش میاد آدم حرفش نیاد :-*

خیلی خوبه, فقط یادت باشه فصل سه واسه شروع از همه مهمتره چون بهت ایده میده دقیقا میخوای چیکار کنی.فصل دو رو میتونی بعدا هم تکمیل کنی حتی بعد از دفاع, دیتا جمع کردن خیلی پروسه ی طولانی و وقت گیریه, الان تمرکزت رو بذار رو سه و دیتا جمع کردن...
آره نوشتمش, منتظرم استادم ایراداشو بگیره درست کنم بفرستم واسه چاپ

نانا یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 20:54

امان از این پایان نامه! دقیقا مثل کیسه برنجه هی میزنه بیرون و جالبه هر چی جلوتر میری و بیشتر اطلاعات کسب میکنی, بیشتر فکر میکنی که یه چیزیش کمه
کادوهات هم مبارکههه
من دقیقا حست رو میفهمم چون هر وقت تکست ببری یا زنگش رو میبینم قلبم تند تند میزنه و ذوق میکنم, امیدوارم صد سال دیگه هم دلمون اینطوری بزنه

آخ آرههههه دقیقا این مدت که داشتم مقاله مینوشتم میدیدم عه چقد فصل دو رو میتونم تکمیل تر کنم...
عزییییزمممم... دوست دارم زودتر عکس دوتاییتون رو ببینمممم :-*

Amitis یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 18:10

واقعا درک می کنم چی میگی در مورد پایان نامه !!! از پیاده روی و کادو ها حسابی لذت ببر

دقیییقا...
چشممم
بعد خانوم کم پیدا شدی شما هاااا حواسم هس

ارغوانی یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 17:55 http://daftareabiyeamnman.blogsky.com

میلو جان منم یک ماهی هست میخوام استارت پایان ناممو بزنم ولی ذستو دلم بکار نمیره الان خوندمت از خودم خجالت کشیدم ...شاید استارتش بخوره الان
میلو شاید باورت نشه اما من از وقتی شکست خوردم دیگه محبت شدن بهم یا محبت و عشق و بین دیگران دیدن، هیچ حسی بم نمیده ...دلم واسه روزای خودم تنگ میشخ ولی نمیدونم چرا نمیتونم از سر بگیرم .

عه نمیدونستم دانشجوی ارشدی...
یه انگیزه و هدف قوی لازمه...
خب صبر کن جانم... زوده اصن الان...من از اخرین رابطم دوسال گذشته بود که با مارس استارت زدم...

Hoda یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 14:31

اوووم، صد سال تنهایی خیلی جذابه و بر خلاف اسمش غمگین نیست
عزیزم من از هایپر گرفتم، عطاریا تصفیه نشده هستن و بو و بافتشون زیاد خوب نیست

بهنظر منم تو همین چند صفحه جالب اومد!
ممنوووووون از اطلاعاتت :-*:-*

عسل یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 09:59

اخیییش
بابا مردم بس که متن "امروز واسه من یه روز پر گل و ... " رو دیدم :)) چرا نمینوشتی خب؟
اخییییی ^_^ تصور اون لحظه که مارس زنگ میزنه و یه لبخند گنده میاد رو لبات الان نیش منم باز کرده :)) ایشالا که تا ابد لبخنده موندگار باشهههه:)

عزیییییزممممم:-* آخه این روزا فقط پایان نامس و ورزش, میگم حوصلتون سر میره آخه...
ای جان خیلیییی ممنوووون :-*

سمنو یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 01:19

خییییلی خوبه اصن دیدن اسمش رو گوشی یه لذت خییییلی گنده س همیشه!!!

میلو صدسال تنهایی خیلی خوبه فقط یکم طول میکشه آدم کامل جذبش شه ولی بخونش هرجور شده :))

رنگ آمیزی هم خیلی خوبه پیاده روی هم خیلی خوبه
کلا هرچی که گفتی همش خوبه :)))))

واقعا همینطوره...
جدی؟؟ به نظرم اومد که از اولش منو جذب کرد آخه تلاش اقاهه رو دوست داشتم تو همون صفحات اول
توام خوبی حالا که اینجور شد :))

مرمر یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 01:02

چههه حس شیرینیی که یه شاگرد اینقد زنده به یاد ادم باشع:)
...
دقیقاااا منم سر زنگ زدن مستر این شکلیم:))وحتی تووو دیدنش اگه یبار اتفاقی توخیابون ببینمش مهم نی که همرامههه ...نیشم بازمیشهعع وبا اولین کلمه محبت امیز که ازقلبم میاد بیرون صداش میکنم...مثلا اخی پسری:)))))
.............
تصورت از تابلوومن یاد مطب دکترا انداخت نمیدونم چرا...

آره مرمر, واقعا واسم ارزشمنده, مخصوصا که شاگرده بزرگسال باشه و مدتها قبل کلاست بوده باشه. معمولا بزرگسالا یادشون میره آدم رو...
هاهااااا :)))) منم بعضی وقتا بعضی دکورا منو یاد مطب دکترا میندازن

املی یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 00:47

میلو چند هفته شد که من هی برنامه هام کنسل و کنسل و کنسل شد و الان کلی ترجمه و مقاله و درس_دردو مرضهای عجیب غریب مونده رو دستم :(... دلم واسه یه اراده ی سخت که نتو خاموش کنه و اینستا و.. رفیق و پرت گردی رو بذاره کنار و جزوه هاش تند تند ورق بخورن تنگ شده :(.....
یکم انرژی بفرست برام از اراده ی سفتت!
تو تنهایی میری پیاده روی میلو من عاشق این حرکتتم! من نمیدونم چرا خجالت میکشم :| وات د هل ایز رانگ ویذ می آخه
چقد خووبه میخندی از ظاهر شدن اسمش رو گوشی :))) منم خندم گرفت از تصورت...آخه منم بپر بپرم میگیره یا هی ناخوداگاه یهو تو جمع میگم هیسسسسسس هیسسس انگار بقیه ام باید بفهمن چقدددد زنگ مهمیه :)))
میلو خب بیا چند خطم شده بنویس ولی بیا زود!

ببین واسه من فقط ددلاین گذاشتنه جواب میده,یعنی وقتی میگم فلان تاریخ تموم شه تموم میکنمش, توام اینو امتحان کن...
املی من آدم تنهایی همه کار کنی ام! یعنی سالهاست که عادت کردم کارامو تنهایی انجام بدم واسه همین سختم نیس...

چشم جانم چشممم:-*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد