نمیدونم is it just me یا واقعا این فصل از گیم آو ترنز اینقده ضعیفه؟ یادمه فصل های اول تا چهارم واسه هررررقسمت من دیوونه میشدم بس که شاک میشدم هربار! و میرفتم سریع قسمت بعدی رو میدیدم! الان با اینکه هر هفته میاد من عطشی واسه قسمت بعدیش ندارم!

شما هم اینطور فکر میکنین؟؟

نظرات 15 + ارسال نظر
ماهنوش یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 13:40

منم باهات هم نظرم میلو . هر بار که میرم خونه از خواهرم که زودتر از من میبینه میپرسم اتفاق خاصی افتاد یا نه اونم میه نه مث هفته های قبله ، اسیر شدیم بخدا :)))
ولی بنظر من از فردا که قسمت جدید بیاد جنگا شروع بشه ی تغییراتی بشه

آره منم موافقم که شاید از این به بعد یکمی بهتر شه...

فیروزه جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 20:30

میلو گریز آناتومی رو دیدی ؟ اونم خیلییییییییییییییییی قشنگه یا حداقل من عاشقشممممممممممممم دو بار دیدمش تا به حال

جدی؟؟ میذارم توی لیستم!

فیروزه جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 20:25

منم موافقم
فرزین دوست داره همه قسمت هاش بیاد با هم ببینه اما من هر هفته میبینم اتفاقا چند روز پیش داشتم بهش میگفتم که دیگه جذابیت قبل رو نداره فقط دو قسمت این هفته و هفته قبل یکم جذابیت داشت برام

آره آفرین این دو سری آخر قشنگ تر از پنج اپیزود قبلی بود! پس حسم درست میگه!

پیانیست پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 14:59

خب پیشنهاد میکنم توی لیستت داشته باش و ببین اگه دوس داشتی^_^ کمدیه و عالیه بنظرم

باشه عزیزم ممنون :**

ژوانا پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 13:38 http://candydays.blogsky.com

اها راستی من شروع کردم دیدنشو.
اخرای فصل دومم.خیییییییلی عالیه و در عین حال هم صحنه های دردناک زیاده توش.
دیگه این روزا همش دارم از کارام میزنم که قسمتای بعدی رو ببینم :))

وای اوایلش دیوانه کننده ست... یعنی قشنگ از کار و زندگی میفته آدم! اپیزودهاشم طولانیه هر قسمت نزدیکه یه ساعت هست قشنک تایم میگیره!

آناد پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 09:45 http://mydeliriums.mihanblog.com

من گذاشتم همه اش بیاد یه باره تو یه فرصت مناسب و تایم آزاد نگاش کنم

اوه نگو که ضعیف شده :(

+ راجع به فرندز هم بنویس هی بیایم اینجا بحث کنیم . من عاشقشم

حالا شاید این نظر من باشه عزیزم...
فرندز که عااالیه از ازل تا ابد!!! سه دفعه دیدمش! بازم گذاشتم بعدا که رفتم خونم با مارس هم ببینمش چون ندیده اون!

مارچ پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 00:47

من این فصل رو بیشتر از فصلای قبل دوس دارم اتفاقا ! هیجانی تر شده که !!
یه فاصله بنداز بین دیدنات . فکر کنم یکم زیادی پشت سر هم دیدی :)

جدی میگی؟؟؟ آخه فصلای قبل یهو یکی میمرد، یا یه اتفاق خیلی گنه میفتاد تقریبا توی هر اپیزود... الان اینطوری نیست...شایدم داره مقدماتش فراهم میشه واسه اتفاقای گنده تر...

پاپیون چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 23:31

من 3 قسمتشو دیدم فقط و بعد گذاشتمش کنار:)))
یه جورایی خشونت بدی توی فیلم بود و نمیتونستم باهاشون ارتباط برقرار کنم

خوب شد پس ندیدی، میرسی به وسطاش اونقددددددر صحنه های دردناککککک داره که تا چند روز درد رو توی بدنت حس میکنی!! یکی از شخصیت هاش اونقدر وحشتناکه که من وقتی عکساشو توی اینستا هم میدیدم دردم میگرفت یاد کاراش و خشونت هاش میفتادم!

لونا چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 20:12

منم اینجوری بودم میلو ولی خب واسه من چون خیلی فاصله افتاده حدودا 9 ماه فاصله بین فصل 5 تا 6
کمتر حس میکنم ولی خب وقتی گفتی به نظرمنم یه کمی داستانش جذاب نبوده تا حالا ولی فکر کنم بهتر بشه از نیمه به بعد
البته من هنوز قسمت 5 رو دیدم دو قسمت دیگه رو ندیدم
ینی حس میکنم با جنگ هایی که تو راه هست بهتر بشه داستان

منم فکر میکنم مقدمات اتفاقات بعدی رو دارن فراهم میکنن. آخه چون از اون فیلنامه ی قوی بعیده اینطوری یهو رکود کنه!

پریسا چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 18:58

آره فضل های قبل جذابیت بیشتری داشت،اما من این فصلم دوست دارم، یعنی زودی منتظرم دوشنبه بشه دان کنم... بعد من از آدمهای مختلف و فضاهایی که داره از مادر اژدها و داستانهای مربوط به اون خوشم نمیاد،یعنی وقتی اونارو نشون میده حوصلم سر میره... اما عاشق تیکه هایی هستم که جان اسنو و دیوار رو نشون میده، یا اونموقع که سانسا هنوز فرار نکرده بود و پیش بولتون ها بود... بعد اون قسمت که هودور داشت میمرد من خیلی احساسی شدم،وقتی گذشته رو نشون داد و فهمیدم قضیه ی این هودور گفتن چی بود، در کل فیلمنامش قویه و من مشتاقم هر هفته ببینم

من چون عاشق کالیسی ام ازش خوشم میاد، ولی خب چون اژدها یکمی فیلمو از حالت واقعی درمیاره خوشم نمیاد...
آره جان اسنو، و قسمت های مربوط به سرسی، که چجوری همیشه با حرص و سیاست حرف میزنه! یا حتی تیرون که عاشقشمممممم بس که فانی و بامزست، تو این فصل خیلی کم نشونش داده...

Kit Katt چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 16:48

تو بچسب بِ مادرِ درگون ها :)) -کاری کِ من میکنم =))- ول کن این چیزارو :دی

زیاد نشونش نمیدن که :| اون و تیرون خیلی کمرنگ شدن این فصل دقیقا همونایی که عاشقشون بودم!

پیانیست چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 16:47

همینجوری خیلی بی ربط ، The Ugly Truth رو دیدی ؟ جدید هم نیست

نه عزیزم.

پیانیست چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 16:46

من که نمیبینم
ولی خیلی ضدحال عظیمیه که سریالی که فوق العاده دوسش داری یهو افت کنه
واسه من درمورد Vampire diaries این اتفاق افتاد و به قدری افتش شدید بود که دیگه دنبال دیدن ادامه ش نرفتم و حاضر شدم نیمه کاره سریالی رو که اینهمه وقت شب و روز دنبال کرده بودم رها کنم !!!

جدی میگی؟؟ خدا کنه اینجوری نمونه این آخه حیفه :(( خیلی فیلم نامش قوی بود...
بعد سعی کن ببینیش. خیلیییی خوبه فیلمش...

جیرجیرک چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 16:19

منم نمیدونم فقط منم یا کسای دیگه هم هستن ، ولی من اصن ازش خوشم نیومد . سه فصلشم تلاش کردم ببینم واقعا بعد نظر بدم ولی فقط دو فصل اول رو دیدم و خوشم نیومد .
یه نظرمم اینه که خانوم امیلیا کلارک چقد بد بازی میکرد .
باورش نمیکردم ...

کلا از ژانر شوالیه ای خوشت نمیاد؟ من واقعا فصلای اولشو دوست داشتن, اصن به شدت درگیرش شده بودم... اره اون یکم بازیش عجیبه ولی من عاشقشم بخاطر زیباییش هم :)))

سیاهچاله چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 15:13

من نمی دونم چی چی هس اصلا:-D

یه فیلمه سریالی هست که پرفروش ترین فیلم سالهای اخیر بوده. سبکش از این فیلمای قدیمی شوالیه ای هست و داستانش فوق العاده جذاب بود تا فصل چهارمش، این فصل ولی ضعیف شده یکم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد