کامنتای پست قبل رو بعد این میرم یکی یکی تایید میکنم عزیزانم!


.............................................................................................


واااااای وااااای جییییییییییییییییییییییییییییغ!!! الان که داشتم میومدم خونه دیدم تو راه پله ها اثاث هست و مستاجرای خونمون! دارن یواش یواش جمع میکنن ^____^ تا نزدیک به دوهفته دیگه خالی میشه خونمون وااااای :)))))



...........................................................................................


تمام عمرم عاشق خواب زیاد توی صبح بودم که بعدش آسته استه سر ظهر پاشم و صبحانه بخورم، دوش بگیرم و بعدش نهار!!!  هنوزم هستم البته، ولی این دوماهی که هرروز صبح زود پاشدم، رفتم بیرون پیاده روی و اینا، به این نتیجه رسیدم که واقعا صبح خیلی زیباس! با خنکی که توی صبح میاد رو نمیشه توی ساعت های دیگه تجربه کرد. هوا عالیه، پرنده ها خوشحالن، سبزه ها خوشبو تازه ان!

بعد اینجوریه که من پامیشم، صبحانه میخورم، میرم پیاده روی، برمیگردم، دوش میگیرم، مثل الان وبلاگ آپ میکنم بعد تازه میبینم مامانم و دخترک دارن بیدار میشن!! (بله اونا هم عشق خوابن!) 

الان درک میکنم که چرا بابا یه وقتایی قبلا ساعت ده که میومد خونه داد و هوار راه مینداخت که پاشید جمع کنین بیایید نون خریدم صبحانه بخوریم، و من متعجب بودم چجوری میتونه ساعت ده اونقدر پر انرژی باشه :)) بابا اغلب ساعت 6/7 بیداره، با اینکه طی سی سال اخیر کارمند نبوده و مجبور نبوده سر ساعت خاصی واسه کار بیدار شه. بعد میره توی دو سه ساعت نه تنها کارای بانکی و اداری خودشو انجام میده بلکه بقیه ی اطرافیان و دوستا و آشنایان!!! هم اگه کارمند باشن نتونن برن بانک و دادگاه پاسگاه کاراشون رو میدن به بابا! بعد تا ساعت ده همه ی کارا رو انجام میده و میاد خونه میدید هنوز ما خوابیم کلی دعوامون میکرد که من از صبح رفتم هزارتا کار انجام دادم شماها هنوز قیافه هاتون این شکلیه!!

الان میفهمم واقعا! وقتی میرم بیرون میبینم همه در جنب و جوشن، هوا کاملا انرژتیکه، میام خونه کلی کار انجام میدم میبینم بقیه تازه پا میشن میگم این چه وضعشه آخه :))

خلاصه اگه حسشو دارید از صبح ها غافل نشید...واسه بار هزارم خدارو شکر میکنم که شغلم یه جوریه که هروقت بخوام میتونم تایم بدم و کلی وقت آزاد واسه اینجور کارام میتونم داشته باشم. من واقعا آدم کارمند بودن و هرروز صبح کارت کشیدن نیستم، حتی اگه هرروز صبح زود بیدار شم باید پی قرتی بازیم باشم، نه که برم سر کار به اجبار و زور. خیلی سخته واقعا...


................................................................................


بعد اگه صبح ها ورزش میکنین قبلش چیزای پروتئین دار بخورید حتماااااا. چون اگه گرسنه باشین یا  مواد مغذی نخورده باشین بدنتون به جای اینکه چربی ها رو بسوزونه پروتئین ها و چیزا باارزش رو میسوزونه و شما ممکنه وزن کم کنین و خوشحال باشید از این موضوع ولی بدانید و آگاه باشید که وزن از دست رفته همانا مواد مفید بدنتون بوده، چربی هاتون سفت و سخت سرجاشون وایسادن و دارن به ریشتون میخندن که هاهااااا ما هنوز اینجا نشستیم پروتئین ها رو فرستادیم رفت!! چربی های زرد چرک کثیف حال بهم زن بو گندو!



..................................................................................


استادم داره میخونه پایان نامه ام رو و گفته که جواب میده بهم که آیا اصلاحاتم در حدی هست که بتونم به زودی دفاع کنم یا خیر... پروردگارا یعنی میشه که بشه؟؟ به جان خودت کلی کار دارم میدونی که وضعیتم رو آخه...یعنی اگه تا آخر مرداد هم باشه من راضی ام، ولی خداوکیلی نندازش واسه مهر، من میخوام پاشم برم هانی مون، میخوام هرروز صبح کلی س///ک////سی باشم واسه شوهرم :دی بشینم پای پایان نامه با موهای درهم برهم، اول زندگیمون خراب میشه دلت میاد؟؟؟!


نظرات 19 + ارسال نظر
ماهنوش یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 13:46

ای جااانم بسلامتی ایشالا خونه رو تحویل میگیرید راحت میشی بعد خوبیش اینه که خونه دستتونه وقتی کارای بازسازی و دکورش تموم بشه هر چی میخرید میتونی ببری بذاری داخل خونه یا جای اصلیش که دیگه زحمت چیدمانت کمتر بشه .. من که کلی وسیله انبار کردم منتظر تحویل خونه م فک میکنم که اگه خونه زودتر حاضر بود خیلی بهتر میشد ولی در کل پروسه خونه و جهاز و اینا خیلی شیرینه

دقیقا....منم واسه همین تا الان زیاد خرید نکردم چون میخوام دیگه یه راست ببرم خونه ی خودم....
آره ماهنوش...فک نمیکردم اینطوری باشه ولی هست و خیلی خوبه واقعا!!

شی یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 09:00

پست قبلی حواسم نبود اسمم رو فرستادم میلو... اره ورزش صب زود رو داشتم میگفتم

واسه منم پیش میاد این :))

میلو یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 08:59

میلو چن روز پیش یه جا خوندم ورزش ساعت 7 صبح قلب رو ضعیف میکنه چون بدن هنوز امادگی لازم رو نداره گفتم بهت بگم واسه سلامتیت...میتونی دروموردش سرچ کنی

آره منم شنیدم که صبح خیلی زود خوب نیست. منتها برای منی که همیشه ساعت دوازده یک پامیشدم الان ساعت نه سحرخیزیه :)) من ساعت نه/ده ورزش میکنم :دی

شاپری یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 00:57

آره واقعا از قدیم راست گفتن که سحر خیز باش تا کامروا شوی! منم هر روزی که صبح زود بیدار میشم کارهای بیشتری میتونم انجام بدم و مفید ترم!
عززژیژم

ایشالا که قبل عروسی تموم‌میکنی بل‌ خیااال راحت زندگی دو نفره شروع میکنین:-*

همینطوره واقعا!
ایششششالا!

تیارا شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 15:25

شی جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 21:13

میلو امیدوارم که پایان نامه ت اوکی شه و به مهو نرسه اخه راس نیگی چون اینجوری درگیر دوجایی

آره :(( ایشششالا

فیروزه جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 20:22

عزیز دلم وقتی میبینم واسه خونه اینقدر ذوق داری (که صد البته حق داری) منم سرشار از ذوق میشم
من چه قبل سرکار رفتن چه الان که نمیرم یعنی در کل کم خوابم مامانم هم همینطوره مامان که شاهکاره کلا در طول شبانه روز بترکونه ساعت میخوابه دیگه خیلی خسته باشه صبح ها 8 پا میشه من نهایتا 7 با این تفاوت که اون 2-3 میخوابه من 12-1 ولی اینجوری هم بده به خدا میلو من اینقدر دلم میخواد گاهی عین بقیه تا 10-11 بخوابم اما خودمم بکشم نمیشه

وای خیلی خووووبه :))
خوش به حالت فیروزه! واسه من واققققعا سخته صبح زود پاشدن!

فاطمه جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 01:26

یه عالمه به حرف چربی ها خندیدم

:دی

مریم پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 21:52 http://l-lope.blog.ir

آخ آخ اینکه آدم صبح خودش تاکید میکنم خودش بدون آلارم گوشی از شدت زیاد خوابیدن بیدار شه یکی از فوق العاده ترین اتفاقای دنیاست =))))
متاسفانه منم امسال بخاطر کنکورم یا صبح زود بیدار شدم یا اگرم خواستم بخودم حال بدم و بیشتر بخوابم بعد از بیدار شدن انقدرررر عذاب وجدان داشتم اونقدر یه عالمه کاری مختلف انتظارمو میکشیدن هیچ لذتی نمیبردم
مشاور کنکورم یبار میگفت مریم تو احتمالا یه نسبت فامیلی با کوالا ها داری :دی
آخه کوالا ها حدودا 18 ساعت روز رو خواب هستن و اگه نخوابن جونشون به خطر میفته ..تازه اون 5 یا 6ساعتی که بیدار ن درحالیکه دارن چرت میزنن برگ میخورن=))) دیدی قیافشونو؟ یجوری آن انگار میخان بگن چته آخه بیخیال کیپ کالم اند اسلیپ ال دی

هاها :))
منم وقتی کنکور داشتم یا امتحان زود بیدار میشدم و نمیتونستم از عذاب وجدان بخوابم!!
عزیزم :)))

مهسآ پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 18:50

ببین میلو :)) حیف که نزدیکت نیسم وگرنه با خوندن این پاراگراف آخرت میومدم لپتو گاز میگرفتم آخه

عزیزم :))))))

Hoda پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 17:40

حالا چرا صبح ها س ک س ک ی باشی وقت نمیشه که :))))

راست میگی ها! حالا چرا صبح ها؟؟ :)))

نسیم دوست اردی پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 16:32

سلام میلو جون!احوالت چطوره؟ من از خیلی وقت پیشا که اردی بهم معرفیت کرد، می خونمت، یه جور باحالی خیلی با خودم فرق داری واسه همین همیشه خوندن وبلاگت برام جالبه، دیدم نوشتی کاش کارای پایان نامه ت نیفته واسه روزای بعد از عروسی ، یاد روزای بعد از عروسی خودم(چهار ماه پیش) افتادم که دم کنکور ارشد بود بعد خودمو از هر تفریح و ددر و فانتزی و خوشگلاسیونی محروم کرده بودم که درس بخونم، شوهرمم طفلک خیلی بهش سخت گذشت...ایشالا مال تو یه جوری باشه که یه عالمه وقت ازاد داشته باشی همه جوره بهت خوش بگذره

سلام نسیم جان. خوش اومدی :**
اینجور وقتا هر هفته یا هر دوهفته یه بار آدم باید وقت بذاره واسه تفریح و اینا. که نه به خود آدم سخت بگذره نه به اطرافیان!
ایشالا! ممنون :**

عاطی.ی. پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 15:21

ناااازی چقد پاراگراف آخر بامزه بووود :))
الهی که تو همین چند روز اوکی رو بگیری و زودتر خیلی محکم و مسلط ارائه ش کنی و عااالی تموم شه بره :)) :*

:دی
ایشالااااا :((

نانا پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 14:26

منم با اینکه عاشق خوابیدن بودم و گاهی روزا حتیییی تا ساعت 3 بعد از ظهر میخوابیدم (البته برای 6 سال پیشه) ولی میبینم چقدر سحرخیزی باعث میشه از تایمت استفاده کنی, اصلا انگار بدنت هم باهات راه میاد حتی زودتر لاغر میشه
من که پیاده رویم رو کردم در منزل چون بسیار از گرما فراریم و سه بار 4 هزار قدم راه میرم که هر چهارهزارتا میشه 100 کالری
تازه میلو نرم افزار کرفس رو هم نصب کردم و فهمیدم چقدر چیزای مسخره میخوردم و بیخودی کالری به بدنم میرسوندم
دست راستت رو سر من که 3 ماه دیگه باید دفاع کنم, تبریک میگممم

دقیییقاا نانا. بهترین تایم برای عضله سازی و چربی سوزی توی خواب بین ساعت ده شب تا چهار صبحه! وقتی دیر بخوابی و دیر بلند شی این اتفاق نمیفته...
کالری شماری خیلی خوبه...یا حداقل اطلاع از کالری غذاها...
عزیزم، خیلی خوب پیش رفتی شما هم :**

ژوانا پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 13:45 http://candydays.blogsky.com

من به سختی قبل از ساعت ده میتونم بیدار شم، و تازه اگه این اتفاق بیفته ظهرش باید حتما بخوابم. خیلی هم حیفه که بهترین تایم روز رو داریم توی خواب میگذرونیم.
واسه پایان نامه من استادم گفت اگه ده روز دیگه دفاع نکنی میفتی توی شلوغی های شهریور،دیگه نمیدونم راست گفت یا نه،من نهایتا بیست روز دیگه کارم تمومه :(((

منم هیمنطورم. ولی این مدت که خودمو عادت دادم به زود پاشدن، و ظهر ها هم نمیخوابم خیلی خوب شده!
خوشششش به حالتتتتتتت، چرا ناراحتی خب؟؟؟

پرسه پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 11:49

صبحا یه چیز ِ عجیب خوشمزه ای داره که هیچ تایمی از روز نداره. من الان چندین ساله که از صبح ها استفاده تمام رو میبرم.
اوپس، دقیقا دیروز که کلی آرا بیرا تیپ کرده بودم واسه آموزشگاه، به خودم میگفتم خدایا شکرت که مثلا محل کارم جوری نیست که نتونم لاک بزنم، مانتوهای رنگی و جینای کوتاه بپوشم. اصلا اوج دغدغه اس اینا به قرعان :دی
با همین فرمونی که داری میری حتما و مطمئنا که زودی دفاع میکنی و خلاصصص :دی
:ایکس

دقیقا همینطوره!
حالا من زیاد نمیتونم قرتی باشم توی آموزشگاه ولی خب همونم کلیییی حرف ه که جاهای دیگه همینم نمیشه بود!!
عزیزم.. مرسی. ایشالا :**

سیاهچاله پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 11:40

میلو یه چیز وحشتناک میدونی چیه ؟ اینکه توی خونه ی ما تا چندین سال قبل کسی به جز من بیشتر از ساعت7 صبح نمی خوابید!
حالا فک کن که مامان و بابا دیگه بعد از نماز صبح نمی خوابیدن و وقتی من صبح های جمعه می خواستم تا 10 بخوابم، همه می گفتن که چرا می خوابی و خلاصه یه تنش درست و حسابی نصیبم می شد :/
الان باز بهتر شده ولی واقعا قبلا ها توی خونه ی ما خوابِ تا دیر وقتِ صبح(ساعتای8-9) اصلا و ابدا معنی نداشت! هی هرچی بابا جان جمعه ها رو گذاشتن واسه استراحت واسه خوا! مگه کسی گوش می داد؟ هم از صبح خروس خون بیدار بودن :/
چه نکته ی جالبی گفتی درباره ورزش :)) ممنون خیلی به دردم خورد... نمی دونستم

واقعا؟؟؟؟ :| وای چقدر سختتتت!! من بودم جات نمیتونستم دووم بیارم بخدا :))
خواهش میکنم عزیزم :***

آهو پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 11:28

میلو ! بازسازی خونه ای که مال خود آدمه خونه عاشقی آدمه خیلی کیف داره . ذره ذره اش . خسته میشینا . حتما خیلی زیاد . به خصوص تو گرمای تابستون . اما لذتش صد برابره
میبینی صبحا چه طبیعت خوشحاله ؟ گنجیشکا چقققد شلوغ میکنن ؟ انگار مهمونی جیرواجیر دارن من هم خواب صبح خیلی دوست دارم . ولی به محض اینکه میام بیرون از خونه سرحال و شاد میشم به طور عجیبی
موفق باشی دختر

قطعا همینطوره! به خستگیش می ارزه.. حتی فکر کردن و حرف زدن راجع بهش هم لذت داره دیگه چه برسه به انجامش...
خیلییی خوبه!
ممنون آهو جان :**

پیانیست پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 11:13

اون خنکی ای که ازش حرف میزنی خوراکش خوااااااب سر صبحه،میفهمیییی????:))))
ولی جدا از شوخی راست میگی واقعا سحرخیزی خوبه و زندگی آدم رو عوض میکنه!حالا هرچقدم عاشق خواب باشم و از سحرخیزی فراری،بازم نمیتونم این حقیقتو کتمان کنم

هاها :))))) بلهههه :))
من خودمم عاشق خوابم آخه... اینو داری از یه همدرد میشنوی :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد