مقالم بعد از یه ماه بررسی توی یکی از بهترین ژورنال های رشته ی خودمون پذیرفته شد! همین الان ایمیلش برام اومد...

حالا باید مبلغ 675 هزار تومن ناقابل رو بریزم به حسابشون تا چاپ بشه!! ژورنال های ارزون تری هم وجود داشتن ولی خب به معتبری و سخت گیری این ژورناله نبود و خب من میخوام که رزومه ی ارشدم قوی باشه...

الان نمی دونم خوشحال باشم یا ناراحت با اینکه از اول میدونستم همینقدر باید بریزم...

نظرات 11 + ارسال نظر
سیاهچاله سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 10:04

ای جانم چه خبر خوبی دختر :* خوش خبر باشی همیشه ♥
باعث افتخاره دوستِ تو بودن

خیلیییی ممنووون
اووه عزیزم این حرفاچیهههه....

شی یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 09:20

تبررررررررررررررررررررررررررررریک

متشکرمممم

عسل شنبه 12 تیر 1395 ساعت 15:28

به به به مبارک باشههههه
میلو من بهت افتخار میکنم خیلی زیاااااد^_^

عسل آخیییی... عزیزمممممم

Hoda شنبه 12 تیر 1395 ساعت 15:10

وااای مبارکهههه خیلی عالیهههههههه آفریننننن :***

مرسی هدا جانم :******

پیانیست شنبه 12 تیر 1395 ساعت 11:00

فووووق العاده س عزیزم ! این یه سرمایه گذاریه بنظر من ! الان پول میدی ، بعدا پسش میگیری و حتی شاید چند برابرشو ایشالا عزیزدلمممم

امیدوارم همینطوری باشه...:***

املی شنبه 12 تیر 1395 ساعت 00:41

میلو خب مبارکه خیلی...ارزشش رو خیلی داره :)

ممنوووونم دخترک جانم :***

lightwind شنبه 12 تیر 1395 ساعت 00:00

خیلی خیلی خیلی تبریک میلوجون
ابدا نمیخوام بگم هزینه ی کمی ه این مبلغ و اتفاقا برای خیلیا و خود من، مبلغ چشمگیریه.
ولی وقتی پایان نامه رو کامل تحویل میدی و بعدم تمام وقت و اسوده خاطر به عروسی و خونه میتونی فکر کنی، نه اینکه بخشی از فکرت درگیر اکسپت مقاله باشه و نمره ای که بعد بخواد بهت داده باشه با کلی دوندگی، فکر میکنم ارزشش بیش ازین مبلغ باشه
ایشالا همیشه پولات برای پیشرفت علمی و داشتن لحظه های شاد کنار ادمای دوس داشتنی زندگیت خرج بشه

آره عزیزم متوجهم...شاید اگه الان نزدیک کارا و خریدای عروسیم نبود و توی آموزشگاه هم نامردی نمیکردن اصلا واسم مهم نبود.. هرچند الان هم دیگه اکی شدم با این قضیه فقط اولش یکمی سرد شده بودم :)
ممنون عزیزمممم

فیروزه جمعه 11 تیر 1395 ساعت 22:14

خوشحال باش چون توی یه جای معتبر قبول کردن مقاله ت رو عزیزمممممممممممممممممممم حواله ش بده این مبلغ رو و خوشحال باش یه جای دیگه برمیگرده بهت

اره دارم بی خیال مبلغش میشم چون ارزشش رو داره!
مرسیییی عزیزمممم:-*

بهار جمعه 11 تیر 1395 ساعت 22:08 http://www.ayande84.blogsky.com

اوه تبریک میگم دخترجان....خوشحال باش ....675 تومن پولی نیس در مقابل یه مقاله ی آ اس آی معتبر....مبارکت باشه جانم :)

وای مرسی بهااااار :-* ای اس ای نیست ژورنالش. رشته ی ما ژورنال هاش فرق دارن...
خعلییی ممنوون :-*

پرسه جمعه 11 تیر 1395 ساعت 21:54

اینجا همینه، یه کار مفید ِ علمی هم که بخوای کنی باید یه چیزی بدی بهشون. جهنم بابا، خوشحال باش اتفاقا که قبول شده و رزومه خیلی خوبی میتونه باشه، کلی هم تبریک تازه :ایکس

ژورنالش خارجیه پرسه. به پول استرالیا انقد میشه....
خوشحال که هستم ولی الان چون کلاس بهم کم دادن یکمی هزینه هام تداخل پیدا میکنه...

Ordi جمعه 11 تیر 1395 ساعت 21:11 http://tanhaeeeii.blogfa.com

چقددددد سرییییییع ای ول باباااا
تبریییییک:***

یه ماه شد که فرستادم اردی! پولو که بریزم چند هفته بعد چاپ میشه که نزدیک دوماه میشه...میشه ارزون تر چاپ کرد ولی طول میکشه شیش ماه, که خب من عجله دارم و چاپشو میخوام دو نمره داره واسه پایان نامم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد