غذا خوردن با مارس این مدلیه که امون نمیده بهت :)) بعد منم عاشق غذام !!

شما فک کن دوتا Joe میفتن به هم. من جیغ میزنم  Joe doesn't  share food اون میگه بابا یکم فقط!! 

بعد اصن کنارش آرامش ندارم موقع غذا خوردن :)) بهش میگم پسرای دیگه سهم خودشونم میدن به دخترا...میگه خب بیا اینم سهم من! ورمیداره یه تیکه ی بند انگشتی از غذاشو میده بهم :||


......................................................................................



به شدت و هرثانیه رابطم با دخترک دچار چالشه. یعنی  با مسائلی رو به رو میشه و میخواد بدونه که من واقعا نمیدونم اون لحظه رفتار درست چیه. سعی میکنم یکمی مکث کنم و به خودم زمان بدم تا بتونم براش عادی رفتار کنم. با اینکه از قبل خودم رو برای این سنش آماده کرده بودم ولی هر لحظه اش منو شاک میکنه...


....................................................................................


این روزا هر مغازه و فروشگاه و جایی که میریم به مارس میگن تا حالا کسی بهتون گفته خانومتون شبیه ترانه علیدوستیه؟؟ مارس اول ها متعجب میشد بعد یه جا همون اول ها تو یه مغازه که یارو اینو گفت و مارس متجب شده بود فروشنده از توی گوشیش چندتا عکس به مارس  نشون داد که میگفت ایناها نگاه چقدر شبیهشه!!

یه جا دیگه هم رفته بودیم تا رفتیم تو خانمه یه جور غیر ارادی از جاش خیز برداشت من خودم فک کردم داشت یعنی چیکار میکرد که هول شد؟؟ بعد گفت که وای خانوم فک کردم ترانه علیدوستیه اومده توی مغازه 

گفتم در این حد یعنی؟؟؟ :)))

باعث خوشحالیمه البته :)))

بعد تا حالا پنج نفر هم گفتن مارس شبیه شهاب حسینیه :||| خدایی اصن به نظرم ربطی ندارن به هم خصوصا که مارس چشاش اصن روشنه و هیییییچ شباهتی بهش نداره ولی وقتی چندنفر یه چیزو میگن آدم میگه لابد هست دیگه !!

سمانه تو هم بودی که میگفتی اینو؟؟

هیچی خواستم بگم آنجلینا جولی و بردپیت که نشدیم خوشحالیم که بازیگرای ملی شدیم لااقل :))))


.....................................................................................


استاد راهنمام زنگ زد بهم گفت فلان تاریخ میتونی دفاع کنی؟؟ فلان تاریخ اونقدر نزدیک بود که من هول شدم!! گفت فکراتو بکن بهم تا شنبه خبر بده!! نمیشه بابا شوخیه مگه ییهوویی اینقدر نزدیک؟؟؟



.....................................................................................


بعدا نوشت: زندگی های عاشقانه ی بقیه روبا عکساشون که میبینم خیلییییی حالم خوب میشه و خوشم میاد :) دل های همتون عاشق و روزهاتون پر از رنگ باشه الهی :) هیچی قشنگتر از دوست داشتن نیس بنظرم!! همدیگرو دوس داشته باشین و عاشق آدمتون باشین!! میدونم خیلی جمله ام کلیشه ای بود ولی یه بارَکی احساساتی شدم :))



نظرات 27 + ارسال نظر
فرانک یکشنبه 27 تیر 1395 ساعت 19:10

استرسسس؟ بیخوود استرس نداشته باش سفت و محکم میری دفاع میکنی و تموم نگران هیچیم نباش مطمینم از پسش برمیای
و اما تلگرام.حقیقتش نیاز به آرامش فکری داشتم، با اینهنه مشغله فکری و درگیریای ذهنی خودم بقیه هم میان و از مشکلاتشون به من میگن و سعی میکنن خودشونو بدبخ نشون بدن ، جوابم نمیدادم زنگ میزدن، منم خسته شدم گفتم تمرکزمو بزارم رو پایان نامه که تموم شه
یجورایی توفیق اجباریه برای ترک دنیای مجازی، روزای خوبیه

وای فرانک خدا کنه...
ما دیدیم یهو فرانک نیس :(( ایشالا اکی شه اوضاع و برگردی باز عزیزم :***

آژو یکشنبه 27 تیر 1395 ساعت 18:23

تیکه اول پست خیلی خیلی خوب بود

تو میفهمی چی میگممممم :)))

پونه بانوووووووووووووووو یکشنبه 27 تیر 1395 ساعت 17:04

وااااااااااااااای میلو من خیلی دوس داشتم چهرتو ببینم حالا که گفتی شبیه ترانه بازیگر مورد علاقه ی منی یکم از کنجکاویمو ارضا کردی من به حدی ترانه رو دوس دارم که عکسشو میزارم رو پروفایل اینستام
خخخخخخخ وای چقد باحاله غذا خوردنتون
میلو چشای مارس گفته بودی سبزه؟ مدل خندیدنشم شبیه ی شهاب باشه خیلی خوبه من مدل خندیدن شهاب حسینی رو با پژمان جمشیدی رو خیلی میپسندم

آخی... :) دوست داشتنیه :)
کجاش باحاله حرص میخورم من :)))
سبز نمیشه گفت. خیلی روشنه. سبز نیست ولی.
:))

lightwind یکشنبه 27 تیر 1395 ساعت 16:39

اون بازیگره توو فیلم نقاب، "سارا خوئینی ها" ست
یکی ازون عاشقانه های حال خوب کن، وبلاگ میلوی قرمز ه
، بخونش حتما

آفرییینننن... فکرم همش درگیرش بود یه سرچ هم نمیزدم :))
عزیزم ممنون :) لطف داری شما

میسا یکشنبه 27 تیر 1395 ساعت 10:20

درود گلم ....ببینید مثلا در انتخاب تالار چ جیزایی براتون مهم بودش چ نوع غذاهایی سفارش دادین ....از عکاستون چ انتظاراتی دارین ....لباس عروس چی مد نظرتونه ....

تالار برام نوع چیدمانش خیلییی مهم بود. ما کلی گشتیم که یه جای قیمت مناسب با دیزاین خوشگل و جدید پیدا کنیم و خوشبختانه شانس باهامون یار بود. این تالارمون فوق العاده شیک و نوسازه و چون تازه تاسیس شده تخفیفای خفنی میده تا مشتری جذب کنه!!
عکسا هم به قول مارس بیشتر از کیفیت برامون هنر عکاس مهمه. نه هرکی که دستش دوربین بگیره بیاد بگه عکاسم...توی کارا دنبال چیزایی بودیم که سوژه های هنری داشته باشن....قیمتش برامون مهم نبود زیاد چون عکس و فیلم برامون خیلی مهمه...
لباس هم من اولش ایده ای نداشتم. از تور و پف هم بدم میومد همیشه. ولی وقتی رفتم چندتا پوشیدم دستم اومد...

فرانک یکشنبه 27 تیر 1395 ساعت 00:32

زوووود پاورپوینتو درست کن برو دفاع زووود هااا زوووددد بیا پست بزار بگو جییییییغغغع دفاع کردم جیییییییغغغغغع

فرانک وای... استرسی ام :(((
بعد تو کجا رفتی بیخبر از تلگرام؟؟؟؟ :|||

فیروزه شنبه 26 تیر 1395 ساعت 21:01

عاشق بودن بهترین حس مخصوصا وقتی یکی رو میشناسی از قبل و میبینی به کسی که میخواست رسیده وقتی اون عکس رو میبینم موهای تنم سیخ میشه حس خیلی خوبی دیدن خوشبختی بقیه

آره فیروزه منم همینطور.. اشکی میشم...

فیروزه شنبه 26 تیر 1395 ساعت 21:00

ترانه علیدوستی رو که خودمم یه بار بهت گفتم فک کنم :دیییییییی
اما شهاب حسینی ؟؟؟ نهههههههههههه فک نکنم

توام گفته بودی بهم؟؟ :))
منم موافقم که شبیهش نیس!

فیروزه شنبه 26 تیر 1395 ساعت 20:59

الان دیگه شخصیت های فرندز رو میشناسم وقتی میگی جویی قیافه ش میاد جلو چشمم

میبینی با چه حرصی میگه غذاشو نمیده به کسی؟؟؟ :)))

میس هیس شنبه 26 تیر 1395 ساعت 15:57

شبیهی ، من یه عکس کوچولو دیدم ازت تو وبلاگ قبلیت ، همون آرامش ، همون مهربونی و همون حس خاص توی چشمات ...
:)*

میس هیسسسس جانممممم.. خوبی عزیزممممم؟؟؟؟؟ چرا انقد کم پیدایی آخه :((

ادی شنبه 26 تیر 1395 ساعت 09:10

تا حالا کسی بهت گفته ترانه علیدوستی همچینم خوشگل نیست؟

من حرفی از خوشگلی زدم؟!

مریم جمعه 25 تیر 1395 ساعت 23:02 http://l-lope.blog.ir

میلو منکه ندیدمت ولی اگه شبیه ترانه هستی خیلی بیشتر دوستت دارم :دی
من فقط ترانه نیکی کریمی و مهتاب کرامتی رو دوست دارم بین ملی ها :-))
اون قسمت بعدا نوشت هم خیلی خوب بود ^_^ واقعا هم همینه ، اون زوجایی که ادا نمیان و وقتی باهمن هی از چشماشون قلب بیرون میزنه رو میبینم واقعا حس خوبی میگیرم مثل وقتایی که بلاگ شما رو میخونم ،واقعا قشنگه این دوست داشتن :-)

عزیزم :)) اینایی که اسم بردی از مورد علاقه های منم هستن به علاوه ی لیلا حاتمی
لطف داری عزیزم به ما :-*:-*:-*

پرسه جمعه 25 تیر 1395 ساعت 20:58

:)) عاشقتم یعنی. بازیگرای ملی :دی
چقدر خوندن اینجا بم حس خوبی داد. پر باشی از عشق و برکت و آرامش :ایکس

:دی :دی
کامنت خودتم همینطوره عزیزم مرسیییی :-*:-*

یلدا جمعه 25 تیر 1395 ساعت 18:20

خطاب به ترنج جوووون :)))
فحش رو بندازی زمین صاحبش برمیداره :))) خودش فهمید. بین اینهمه آدم ب چرا فقط خودش ری اکشن نشون داد؟؟؟؟ :)))) سریع هم جوابیه صادر کرد :)) بعد عاشق اسم مستعارت توی اینجا شدم من ترنججججج :)))

دارم کنجکاو میشم که چی میگین :||| ؟؟؟

رعنا جمعه 25 تیر 1395 ساعت 10:20

عزیزم رو "سرعت" غذا خوردنت کار کن:)))) :**

انقدم عادت به آروم خوردن دارم که :))

کیمیا جمعه 25 تیر 1395 ساعت 00:10

وای منم خیییلی غذا دوثثثثث

:)))

پاپیون پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 23:55

وای چقد خندیدم به غذا خوردنتون:))
واقعا این مدلیشو ندیده بودم خیلی باحال بود:)))))

نازی امووووون نمیده :))

نانا پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 23:49

من و ببری هم عاشق غذاییم اصلا, زوجهای شکموووو :))))
بچه ها توی این سن خیلی سخت میشن مخصوصا الان که بچه ها همه چی رو زود میفهمن, به نظر من شباهت ترانه و تو بیشتره. البته من وقتی کسی رو مدت طولانی میشناسم دیگه نمیتونم زیاد به کسی شباهتش بدم یعنی اون فرد برام چهره اش یونیک میشه.
ولی دفاع کنی راحت میشی میلووووو وای اصلا خیلی حس خوبیههه
خیلی خوبه اصلا آدم عکس عشقولانه میبینه

خیلی خووووبه اینجوری :))
دخترک خیلی بچه ی منطقی ای هست ولی خب داره زود با یه سری چیزا مواجه میشه...
منم همینطورم اتفاقا :)
کاش بتونم...
آره خیلیییییی

پریسا پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 23:18

من از عشقم بخاطر مخالفت خانواده اش جدا شدم،تقریبا سه هفتس، انقدر بغض دارم که خدا میدونه... کل امروزم داغون بودم و گریه کردم، دلم میخواد برم پیشش ولی نمیدونم درسته یا نه:(((((

عزیزم...متاثر شدم...نمیدونم چی بگم...

خاموش پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 22:58

سلام من خواننده وبلاگتون هستم
ممکنه به یه سوال من جواب بدین
برای کسی که شرایط رفتن به اموزشگاه و کلاس خصوصی رو نداره ایا امکان یادگیری زبان هست؟ میشه کتاب یا منابعی رو معرفی کنین

سلام. الان این روزا کلی کانال و پیج هایی هستن که آموزش رایگان دارن و خیلی هم خوب دارن کار میکنن...
توی ایسنتا عضو هستین؟

نانا پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 22:57

چه جالب!!!!!!!!میدونی تصوری که ازت داشتم شبیه ترانه علیدوستیه از بس انرژی مثبت میدی...اصلا با همون لبخند گرمم تصور میکردم!!!!!

ای جان عزیزم :)

لیدی رها پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 22:23

چه بامزه که سر غذا خوردن آرامش نداری
اگه بتونی برسی دفاع کنی خلاص میشی و میری پی کامل کردن مقدمات جشن

باور کن :))) یعنی سر برمیگردونم نصف بشقابم ناپدید میشه :))
والا کار خاصی نداره دیگه و تموم شدس ولی خیلی نزدیکه اون تاریخ...

marjan پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 22:06 http://inja-man.blogsky.com

میلو ترانه بی بی فیسه ینی توم بی بی فیسی چه خوووووب ، اینجوری خیلی خوبه :))) من که این مدلی رو چهره رو خیلی دوست دارم ، البته به خودمم میگن ، اما خودم حس نمیکنم :|
+ بابت پایان نامه هم خوب فک کن ، شاید بتونی آماده باشی تا اون زمان :) هرچند که کیفیت خیلی خیلی خیلی خیلی مهمتره!

Ordi پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 21:01 http://tanhaeeeii.blogfa.com

چقد متعجب شدم از پارت اول.. به مارس نمیاد انقد اهل غذا باشه:)))))

تو یه کم شبیه ترانه هستی خصوصا ظرافت چهره ش و فرم صورتت ... اما مارس و شهاب خیلی متفاوتن به نظر من

بله بله عشق عااااالیه

مارس بدغذاس اتفاقا ولی چیزایی که دوست داره رو امون نمیده :)))
اره بابا اصن دوتا فاز جداگونن ولی تا حالا چند نفر گفتن :))
^__^

مرمر پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 20:31

من به شدت از اون موقع هااا ازترانه خوشم میوووومد ولی شهاب حسینی تازگیااا بازیگر محبوبم شد....همه همه جااا مستر مهدی پاکدل خطاب میکنن:))و خوب همچی بگی نگی شباهتم دارن...منوو تاحالا کسی چیزی نگفته پرو تو پیجم ببین من شبیه کیم
............
کلمه دفاع به خودی خوووود یه موج مکزیکی توو دل ادم بوجود میاره:)
........
وااای غذاااااا...یعنی همیشه مستر سهم منم میخوره بعد کلا ازاینکهه کنارشم استرس میگیرم
نمووونش همین الان الان که یه پاکت سوپر چیپس محبوبم خورد دریغ ازاینکه یدونش من بخورم

من شهاب رو از خیلییی قدیم دوست داشتم...
مهدی پاکدل هم خیلیییی خوبه و ازش خوشم میاددددد...مخصوصا خانومش، اونم خیلی نازه واقعا...
تو یکمی شبیه اون خانمه ای اسمشو الان یادم نمیاد...توی فیلم سینمایی نقاب بازی کرده بود با امین حیایی و پارسا پیروزفر..وای هرچی فک میکنم یادم نمیاد سرچ کنی پیدا میشه...

آره :(((

پس میفهمی چی میگم :)))

ترنج پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 20:04

هیچی عزیزم بی خیال :)))))))
به استاد راهنمات بگو دفاع میکنی. تو میتونی عزیزم. ماها واست دعا میکنیم :)
شهاب حسینی خیلیییییی خوبه که

!!!!
نمیدونم :((
وای معلومه که خوووووبه عااااشقشمممممم ولی اصن مارس یه فاز دیگس قیافش چشاش بادومی و کشیدس و رنگ روشن شهاب حسینی چشاش درشت و مشکی!! نمیدونم شاید بخاطر صورت استخونیش و مدل خنده اش میگن شبیه هستن هرچی که هست ولی خیلی خوشم میاد از تشبیه :)))

ترنج پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 20:02

میلو خوشم میاد اونی که باید کامنت منو توی پست قبلیت خوند و بهم ثابت شد آویزوون توئه و مدام توی وبت چرخ میزنه و ادعاش حال آدمو بهم میزنه. دو ثانیه نشد جوابیه صادر کرد برام :)))) وبلاگتو رمزی کن توی کف بمونه ببینیم دیگه چی میخواد بنویسه، اینستاش که تقلیدی از رفیق فابشه وبلاگشم مثه تو بس که عقده ای و داغونه رومونم نمیشه آنفالوش کنیم تو اینستا انقد عوق نزنیم:)))))

جان؟؟ چندبار خوندم کامنتت رو متوجه منظورت نشدم؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد