باورم نمیشه که نشستم دارم پاورپوینت دفاعمو آماده میکنم و هی دارم جمله ها رو با خودم تکرار میکنم...


الان توی این مقطع برام هیچی مهم نیس انگار. نه نمره نه هیچیه دیگه.. فقط میخوام بتونم از کارم و انگیزم دفاع کنم....



با اینکه پنج شیش روز دیگه وقت دارم ولی خب کلاسام نمیذارن اینطوری مثل این یکی دو روز آخر هفته براش وقت بذارم...



واقعا برام نمره مهم نیس. من واسه کارم زحمت کشیدم و انگیزه ی خیلی قوی ای پشتش بود، شماها که منو میخونین دیگه فک کنم درجریان باشینفقط میخوام که بتونم یه تغییر حتی کوچولو ایجاد کنم توی اون موضوع.. ...یه عالمه انرژی مثبت نیاز دارم....

نظرات 18 + ارسال نظر
فرانک سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 00:09

یعنی الان که این پیامو میخونی دفاع کردی؟

بلههههه :دی

شاپری دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 13:20

هورررا تموم شد میلو .... راحت شدی .. به سلامتی گلم

مرسییییی عزیزممممم

لونا دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 10:00 http://miss-luna.blogsky.com

میلوی خوووووبم خیلی خوشحالم که بلاخره داری به روز دفاع میرسی ایشالا که بهترین روز باشه و میدونم که موفق میشی :**

تولد دخترک چشم سیاه هم مبارک باشه ایشالا 120 ساله بشه کنار خواهرخوبش :×

میلو یه چیزی بگم راجع به پاراگراف آخر چنتاپست قبلت که نوشتی آلبوم هزینش اضافه ترم میشه بخوای قاب کنی
قابم نکنی میشه روی شاسی های بزرگ و کوچیک چاپ کنی ولی خب عکس توی قاب رنگ و روش میره همیشه اینجوری بوده
به نظر من عکساتو از آلبوم کردن نگیر
فقط از عکاس فایل عکساتو بگیر اینجوری خودت هرکدوم رو خواستی جدا چاپ میکنی هر مدلی دلت بخواد قاب میکنی روی دیوار
میلو اینم بگم که عکاس عروسی چنتا شاسی خودش باهاتون حساب میکنه هزینشو که سر مجلسی میاره
تازه لایت باکس هم میارن اگه باهاتون حساب کرده باشه
جای اینا رو هم در نظر بگیر توی اتاق

لونا تموووووووووم شدددد.....

مرسی عزیزمممم :***
اوه، ممنووون عزیزم از راهنماییات چشم حواسم هست مرسی :***

سیاهچاله دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 08:49

واااااااااااااای ای جونم میلو... موفق باشی حسابی...
زودی بیا و بگو برامون که چی شد دفاع و چیکار کردی و اینا :)) ♥

مررررسیییییییی ^_^
نوشتم عزیزم :***

روم نمیشه بگم! یکشنبه 3 مرداد 1395 ساعت 22:30

سلام میلو جون من یه سوالی خیلی ذهنمو درگیر کرده.
چن روزه که شدددددید اعتماد به نفسم اومده پایین. خیلی دلم میخواد که زبان تدریس کنم. ولی من هیچ وقت آرایش نمی کنم. به نظرت هیچ شانسی دارم یا جزو اتیکت کاری یه مدرس اینه که همیشه موهاش مدل داده باشه(ساده) و آرایش ملایم حتتتما داشته باشه؟
تازه سنمم خیلی بچه می خوره می خوره دبیرستان باشم با اینکه ۲۲ سالمه . نمی دونم این خوبه یا بده. تا حالا خیلی خوشحال بودم اما الان که میخوام واقعا برم سر کار و فعالیت جدی داشته باشم به نظرم می رسه یه مانعه. من واقعا دوست ندارم به چهره آرایش کرده عادت کنم(هم خودم هم دیگران) دوست دارم از همین چهره جوان لذت ببرم و وقتی پیر شدم آرایش کنم. نظرت چیه؟
راستی. خیلی ازت متشکرم که هستی. کلللللی انرژی مصبت گرفتم با خوندنت. یه دفه انگار برق وصل شد و مغزم به راه افتاد کلی رنگ تو فکرم جوشید
پاینده باشی :) :دسته گل

نه بابا کی گفته همچین چیزی رو؟؟؟؟
من خیلی ساده میرم کلاس... اصلا هم خوشم نمیاد از آرایش توی محیط کار. مخصوصا وقتی تایم طولانی اونجا باشم اصن اذیت میشم...
ممنون عزیزم :) لطف داری شما :)

میس هیس شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 22:53

موفق باشی عزیزم :)*

مرسیییی :***

رهآ شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 15:08 http://colored-days.blog.ir/

موفق باشی :)

متشکرم رها جان

[ بدون نام ] شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 10:29

انشااله موفق باشی عزیزم :***

خیلییییی ممنووون :***

شی شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 09:53

همه چی عالی پیش خواهد رفت میلو...مطمئنا با بک گراندی که ازت دیدم حتماااااااااااا عالی میشه همه چی...

شی خیلی خوب پیش رفت...خوشحالم کللللی :)

میسا شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 02:22

درود کارای دفاع ی کم استرس میده ب ادم ولی انشالله خیره مرسی از جوابات حالا من ک نمیتونم ی تالاری پیدا کنم ک این مدلی خدمات بده و اینکه عکاس با ذوق چ ویژگی هایی داره و اینکه ببخشید قصدم فضولی نیس فقط جهت راهنمایی خودمه خرج عروسی شما حدودا چقدر شد میخام ببینم خودم چقد باید حساب کنم البته شما تهرانی من شهر دیگه و اینکه میلوی عزیز چرا من و تو ایستا فالو نمیکنی چون وبلاگ ندارم؟؟؟اخه وبلاگ ک دیگ رونقی نداره من هم ک اگ مینوشنمم اینقد سبگ نوشتاریم زشت بود نمیخوندی باشد روزی ایدی ایستاتون میدادی مچکر

درود :)
خیلی زیااااد استرس داشت...
خب ببین میسا هرک میتونه بر اساس جیب خودش خرج کنه. من عکاس یه تومنی هم پیدا کردم که کاراش خوب بود، سه تومنی هم پیدا کردم...کیفیت کار درسته کمی متفاوته ولی به هرحال آدم باید بر اساس تواناییش خرج کنه. شما با ده تومنم میتونی عروسی بگیری.. باید بگردی ولی...
بابا اینهمه رونق داره که :دی نگاه من چقدر مینویسم :)

آژو جمعه 1 مرداد 1395 ساعت 13:28

طلب خیر واسه موفقیتت عزیزم:*

مرسی آژوی خوبم

مهسآ جمعه 1 مرداد 1395 ساعت 10:20

تو بهترینتی میلو...الانم به هدفت رسیدی ولی فقط کافیه توضیح بدی برای اونا...
مثل همیشه عالی خواهی بود...دوست درجه یک من :*

مهسا تموووووم شددددد......

عسل جمعه 1 مرداد 1395 ساعت 08:49

عزیزمممم^_^

قرباااانت :)

پاپیون جمعه 1 مرداد 1395 ساعت 01:28

درستشم همینه:)
توی پایان نامه اگه کارتو خودت انجام داده باشی دیگه نمیخواد نگران هیچ چیزی باشی چه برسه به وقتی که این همه انگیزه و تلاشم پشتش بوده
نگران هیچ چیزی نباش
حالا وقتی دفاع کنی میبینی که اصلا اون همه که فکر میکردی استرس نداشته و واقعا خیلی راحت تر از تصوراتته:)
الان فقط به بعدش فکر کن و اون همه حجم راحت شدن و خوشحالی که میریزه تو وجودت:دی

وای نازی انقده الان راحتم که خدا میدوووووونه... :))

املی پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 23:33

خیلی خوووب و قوی پیش میبریش میلو
دهن همه باز خواهد موند از همه ی انرژی و انگیزت موقع ارایه ی موضوع و دفاعت :)

املی دیدی چی شد؟؟؟ :)))

fatemeh پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 22:56 http://ye-rooze-khub.blogfa.com

حتما موفق میشییی عزیزم کارت تا جایی که گفتی مشخصه که قابل دفاعه و مطمئنا از پسش بر میاییی.
کلی دعات میکنم منتظر خبرای خوبتممم

فاطمه خلاص شدم :) ^_^

فرانک پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 21:15

هووووم به لحظلت هیجان انگیز پایانی نزدیک میشیم
از ته دلم از خدا میخوام که کمکت کنه و همه چیییی واست خووب پیش بررره
تو که کاملا به موضوعت اشراف داری پس نگران هیچی نباش چون از پسش برمیای

فرانک هله دان بیا :)))

Ordi پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 21:07 http://tanhaeeeii.blogfa.com

حتمااااااا میتونی.من مطمینم و هیچ شکی ندارم که عالی پیش میره فقط شب قبلش خوب بخواب و به زحماتت فکر کن و اینکه هیشکی اندازه ی تو به اون کار تسلط نداره و تو میتونی بهتر از هر کسی در مورد اینکار اظهار نظر کنی حتی در مورد ضعف هاش.اینو هم یادت باشه هر کاری یه ضعف هایی داره و این طبیعیه مهم اینه با اعتماد به نفس نقص های کارتو بپذیری و از داورها تشکر کنی به نکات خوبی اشاره کردن.
باید جسور و محکم ارایه بدی بدون ضعف و تردید

اردی شب قبلش اتفاقا اصصصصصلا نتونستم خوب بخوابم :((
آره من حتی توی ایمیل هفته ی پیش که واسشون فرستادم تا بخونن گفتم که کامنتاشون رو میپذیرم و میدونم که قصدشون کمک هست...با گارد نرفتم جلو...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد