لباس ساقدوشامو گرفتم...

یعنی خیلی یهویی چشممو گرفت، عکسشو براشون فرستادم و هردو دوستش داشتن...

امروز رفتم خریدمش و خیلیییی حس خوبی داشتم بعدش...

باید تاج گل هم بگیرم براشون. بعد میذارم هر لباس رو توی گیفت باکس، تاج گل رو هم میذارم روش، با یه نوت میدم بهشون.

کِی میدم بهشون؟؟ سه چهارروز قبل از عروسیم، دعوتشون میکنم توی خونه ی خودم، با ساقدوشای مارس، هم اولین دورهمی کاپلی رو توی خونمون میگیریم هم یه جور bachelorette party میشه، یعنی بیریت اصرار داره که حتما یه تایمی رو براش بذاریم، انگار یه فکرایی توی سرشه... نمیدونم :دی




.................................................................................


یه سوال، نظرتون راجع به گاز فردار، و گاز رومیزی و مکروفر چیه؟؟؟ بین خریدش د ودل شدم. صددرصد ترکیب گاز رو میزی و مکرو خوشگلتره و خب کاملا به لحاظ زیبایی مورد تاییدمه. کاربردش رو منتها منظورمه. همه میگن فر خود گاز یه چی دیگس، بعضیا هم میگن که با مکرو راحتن و میتونن مثلا کیک های خوبی باهاش دربیارن...

میشه لطفا با توجه به تجربیات خودتون راهنماییم کنین؟؟ کامنتا بی جواب تایید میشن چون فقط میخوام نظر شما رو بدونم.

ممنون پیشاپیش


نظرات 32 + ارسال نظر
رها جمعه 15 مرداد 1395 ساعت 14:37

میلوی عزیز من خوشحالم که مشغول کارای عروسی و جهیزیه گرفتن می بینمت:*
البته که خیلی بی خبرم از کارات و دارم کم کم میخونم یکم در جریان قرار بگیرم.
من گاز رومیزی و مکروفر رو ترجیح میدم. البته من سولاردم گرفتم، امکاناتش بیشتر از مکروفر هست و بی ضرره. از لحاظ ظاهر اشپزخونه که خیلی شیکتر و امروزی تره، از لحاظ کار راه انداری کار منو که راه انداخته. من تو سولاردم به راحتی جوجه هم میذارم و دیگه کباب پز نمیازم تو دست و پا، کیک هم میپزم خوب میشه. پیتزا و مرغ و ماهی شکم کرفته هم که مثل اب خوردن توش درست میشه بی دردسر.

سلام عزیزم...ممنووونم :* با توضیحات بچه ها منم تصمیم گرفتم که مکروفر رو حذف کردم. یا سولاردم میگیرم یا فر برقی...

پیانیست چهارشنبه 13 مرداد 1395 ساعت 17:24

سلام عزیزدلم
من خودم گاز فردار رو انتخاب کردم.اونم مارک تکنوگاز.البته هنوز نخریدم ولی انتخابم همینه.خونه بابام گاز فردار داشتیم و پیتزاها و لازانیاها و کلا هرچی توش میپختیم خیلی خوب میشد،ولی بعدش یه گاز خریدیم که طرح فر بود و فر نداشت،بجاش کنارش یه تستر هم خریدیم که پیتزا توی اینم خیلی خوبه ولی فر واقعا یچیز دیگه بود.این یجورایی حس مصنوعی بودن بهم میده و گاهی غذارو خشک میکنه.ماکروویو نداشتیم تاحالا

سلام :**
ممنون عزیزم از به اشتراک گذاشتن تجربت

میسا سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 13:11

عزیزم تجربه خواهرم اینه ک گاز رو میزی هر کی داشته راضی نبوده ....مخصوصا برا مهمان های زیاد .گاز فر دار هم خوبه ولی ب قول ددوستان جا گیرع اونم باید یه مارک عالی باشه ....اون تستر هم دیدم اطرافیان دارن در یه حدی خوبه بنظر من هم هر کدوم یه سری کاربرد دارن من خودم اون تستر میگیرم با ی گاز فردار جم جور

ممنون میسای عزیز، به پیشنهادت فکر میکنم

اناد سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 11:36 http://mydeliriums.mihanblog.com

نظر قبلی هم من بودم یادم رفت اسم بذارم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 11:35

به نظر من فر واقعا نیازه
یهو خواستی شیرینی های مختلف رو امتحان کنی
یا مثلا واسه غذاهایی مثه پیتزا یا ماهی و اینجور چیزا ماکروفر جواب میده ؟؟؟ بعید میدونم
بعدم ماکرو کوچیکه خب

آره منم دارم به همین نتیجه میرسم بعد از حرف های بچه ها

شی سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 10:37

میلو من تا حدودی به اشپزی و شیرینی مسلطم و بهت توصیه میکنم هم از دیدگاه کاربردی و هم سلامتی گاز بری و فر...ماکروفر رو از لیستت خط بزن...یا گاز رومیزی و فر بخر یا یه گاز فردار

ممنون شی عزیزم. پیشنهاد اکثر بچه ها فر بود...

ارغوانی دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 17:01 http://daftareabiyeamn.blogsky.com

میلویی اون پست عکسیت خیلی خوب بود میشه اینجام عکس بزاری عزیزم
ما که باسه خونه نه فر داریم نه ماکرو از جفتش خسته شدیم رو میزی زدیم

فرصت بشه چشم.
ممنون عزیزم

ماهنوش دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 13:23

مبارک باشه خریدات عزیزم .
در مورد سوالت هم خب بستگی داره به اینکه چقدر بخوای براش هزینه کنی بنظرمن گاز رو میزی و ی فربرقی توکار و مکروفر تو کار (بصورت بالا و پایین کنار هم جدیدا میذارن) شیک تره . البته اگه فقط بخوای مکروفر بزاری بعید بدونم مث فر برات کاربرد داشته باشه فک نمیکنم اندازه فر بتونه کیک و غذا رو حرفه ای در بیاره . ولی بنظر من اگه خواستی گاز رومیزی بگیری کنارش فر برقی توکار بزاری کاربردی تره تا مکروفر . بازم مهم نظر خودته نازنین گاز فر دارم عالیه . مسلما هر کاری بکنی بهترینه

ممنونم

اناماری دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 13:22 http://atre-kaj.blogfa.com

عزیزم اگر مثل من مهمون داریت زیاده گاز صفحه ای نخر که اذیت میشی.ماکروفر هم زیاد خوب نیست.جدای بحث اشعه اصلا برای پخت حتی کیک خوب نیست.خشک میکنه مواد غذایی رو.الان جدیدا دستگاهایی انده بنام اون تستر با المنت کار میکنه.من که راضی هستم.اگر تا یک میلیون و بیشتر بخوای هزینه کنی سولاردوم هم خوبه.مامانم داره .ولی من میگم اون تستر خیلی بهتره.البته نظر دادم.

ممنونم

گیســو دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 13:11

واى دلم برا این روزها تنگ شده.. حسابی خوش بگذرون..
در مورد فر.. ببین مایکرو براى شما هم که شاغلی خیلی به درد میخوره. غذا گرم کردن و یخ زدایی فرشته نجاته واقعا. مایکرویی که کانوکشن داشته باشه میتونه برات کار فر رو بکنه. مگه اینکه بخواى یه کیک و شیرینى پز حرفه اى بشی!
میتونى فر توکار هم بخرى اگه از قیافه گاز فردار خوشت نمیاد. خیلی هم شیکتر از مایکروئه. اما بازم کار مایکرو رو برات نمیکنه ها

ممنونم

رهآ دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 13:00 http://colored-days.blog.ir/

من سولار دارم، راضی ام. کیک ُ لازانیا و پیتزا توش درست میکنم. باید قلق ِش ُ بلد باشی، وگرنع خوب درآوردن ِ هرچی توش سخت میشه برات.
خونه مامانم گازشون فر دار ِ. مجرد که بودم باهاش کار میکردم.
بخوام مقایسه کنم گاز فردار خیلییییی بهتر ِ، راحت تر ِ. اکثر بچه هایی هم که پیج آشپزی دارن، با فر گاز کار میکنن.

مرسی عزیزم

مرمر دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 12:21

ساقدوشا:)))
.......
میلوو نیگاا به طور کلی اگه خونه واس خود ادم باشه مستاجر نباشی گاز فردار بهترینهههههه...بدون شک...هرچقدم تستر,سولاردوم..ماکرو...اینا خوب عالی باشن گاز فردار نمیشه:)
.....
من کلا کیکی شیرینی پیتزاا زیاد درس میکنم....کیکام اکثرا روگاز بدون فر:)
ولی تویی که خونت مال خودت ازهمه مهمتر برات راحتی وسایلت تا جینگیل پینگیل کلاس کارش...من بهت میگم پاز فردار بگیر که دنیایییییییی واس خودش..کلی میتونه روزو شبت بسازه:)

:دی
مرسی عزیزم

kazhAl دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 12:18

من ک ی سولاردم گرفتم ، خونه هم گاز رومیزی داشت ..
نظر شخصی من اینه ک فرگاز ی وسیله بزرگ و سنگینه ، هر کاری ک بخوای با فر انجام بدی ، میتونی با سولار انجام بدی ...

میلو جان ، من الان کیکمو با پلوپز درست میکنم ، هیچ تفاوتی با کیکی ک مامانم با فر درست میکرد نداره

ممنونم

نازی دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 11:38

اخیییی
ساقدوش! منم دوس دارم
فکر میکنم گازی که فرش خوب باشه حداقل 3_4 تومن باشه و برنامه ی خودم اینه که گاز رو میزی و سولاردم بخرم، هم خوشگله هم دیگه از کارکرد سولاردم مطمئنم و هم قیمتش مناسب تر در میاد

ممنونم

ورون دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 09:21

گاز رومیزی خیلی خوشگله. قیمتشم به صرفه تره.
اما... اما غذایی رو که فر گاز درمیاره هیچ وقت نمی شه با مایکروفر درآورد. طعم ها تو فر گاز واقعی ترن و مزه ها جا افتاده ترن. اما مکروفر هم اشعه داره که برای سلامتی خوب نیست و هم اینکه غذاها رو هول هولی تحویل می ده. بدون اینکه طعم ها بتونن تو هم ترکیب بشن.
البته من مکروفر هم دارم. ازش برای گرم کردن غذاها و نون و دیفراست کردن مواد غذایی یخ زده استفاده می کنم. یه گاز کوچیک 4 شعله دارم که یه فر فوق العاده داره. فری که حداقل 3-4 مرتبه در هفته ازش استفاده می شه!

مرسی عزیزم

memol دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 07:41 http://ona7.blogfa.com

عزیززززم...من تجربه‌ی هر دو رو دارم و واقعا فر گاز یه دنیا با مکرو فرق میکنه...فر خود گار عاااالیه....

ممنونم

Hoda دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 01:09

ماکروفر توی اندازه ظرف محدودت میکنه، مثلا بخوای توی دوتا ظرف بزرگ برای مهمونات لازانیا درست کنی چکار میکنی؟ جدا جدا؟ خوب نیست به نظرم

این مشکلیه که منم به مارس میگم....
مرسی عزیزم

نارسیس دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 00:38

مادر هم گاز فردار داره هم ماکرو ،اون تستر هم داره حتی با اون هم کیک های خوبی درمیاره ،خلاصه فک میکنم فقط باید بلد بود وگرنه هرکدوم به تنهایی کار رو راه میندازن ، ولی خودم گاز بدون فر میگیرم و مایکروفر ،شما که خونه ی خودتونه و کابینت اینا دست خودتونه از گازای رومیزی هم بخرین شیکتره ^_^

ممنونم

پاپیون دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 00:22

آخییی مبارکه
ایشالا همه چی به خوشی و سلامتی پیش بره
از اونجایی که من کیک و شیرینی زیاد میپزم و هم مایکروفر داریم و هم گاز باید بگم هردوش لازمه واقعا!
کیک و شیرینی توی فر گاز خوب درمیاد و پیتزا و فست فودا توی ماکرو خیلی بهتره!

ممنونم

لیدی رها یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 23:53

اگه گاز فردار بگیری میتونی ماکروفر هم بگیری اما اگه گاز رومیزی گرفتی گرفتن فرگاز یه هزینه اضافی... در ضمن راست میگن خود فر بهتر از ماکروفر...

مرسی عزیزم

اردی بهشتی یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 22:40 http://tanhaeeeii.blogfa.com

راستی اون لیاس ساقدوش و تاج ساقدوش چه هیجان داشت ... عااالیه

جدی؟؟ :)) ممنووون

اردی بهشتی یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 22:12 http://tanhaeeeii.blogfa.com

من با این پیتزاها و کلا شیرینی هایی که میذارن تو سینی های بزرگ و تو فر خیلییییی حال میکنم اما تو مکرو درسته که سرعت میره بالا اما حجم کمتری میشه قرار داد و نمیشه تو مقیاس بزرگتر هم کار کرد ... این نظر منه
اما خب یه سری کارها رو ساده میکنه مثل آب کردن یخ گوشت و ... رو یا گرم کردن غذا رو
ببین چی برات اولویت داره بر اساس اون انتخاب کن

آره دقیقا این سایزه مشکله منم هست. مثلا ما توی فر خونمون چهارتا ظرف پیتزا میذاریم حتی یه دونه کوچولو هم کنارشون جا میشه...ولی مکرو نه...
ممنونم

محبت یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 21:47

مبارکشوون باشهه❤❤
:-؟ همه اینا بستگی ب تو داره ک هدفت چیه.. چقد اهل اشپزی هسی و چه نوع اشپزی ای.. قطعا گازهای فردار خیلی قوی تراز رومیزی هستن اما خب یکم تو چیدمان کابینتا مشکل زامیشن
خود من ترجیح میدم گاز رومیزی باشه و فر جدا.. ازهرلحاظ راحته فقط فکرکنم هزینش از ی گازفردار بیشترمیشه ک خب باید ببینی چقد میخوای بودجه درنظربگیری براش

مررررسیییی :**
ممنونم

مهسآ یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 21:31

سلام عزیزم مایکروفر اگه باشه که فرقی با فر نداره ولی مایکروویو کیکاش فرق داره دستورش و زیادم خوب نمیشه...
من خودم ترجیحم یه گاز فردار خوبه...انقد جدیداش خوشکلن مثل صفحه ای ها...

مرسی عزیزم

لونا یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 21:12 http://miss-luna.blogsky.com

وای ساقدوشات چقدررر حس خوبی خواهند داشت :×
عروس و داماد که باحال باشن ساقدوش بودن خیلی خوبهههههه
عالیه
ایشالا که بهترین عکسا رو داشته باشین کنارشون :**

میلو منم فقط از نظر خوشگلی میتونم بهت نظر بدم من بلد نیستم کیک بپزم اونجوری ولی به نظر من فر فقط واسه همون کیک و یه سری غذا ها به درد میخوره
ولی ماکروفر بیشتر کارایی داره و کارای فر رو هم انجام میده
ولی فکرکنم از ماکروفر بهتر سولاردوم باشه

امییییداورم :)ممنون لونا جان
مرسی عزیزم از نظرت

Niloo یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 21:06

ببین میلو اول تبریک برای دفاع قشنگ و عالیت،یه جاهاییش گریه م گرفت از خوشحالی...
ببین ما هم فر داریم هم مایکرویو. ولی به تجربه خودم می گم که فر اولویت داره به مایکرویو.یعنی من بخوام برم خونه خودم هیچ وقت مایکرویو نمی گیرم.کار راه اندازه مثلا دیر شده حبوبات غذا رو بذاری سر ١٥ مین آماده ش کنی. اینجوری که تو تایم پخت صرفه جویی می کنی،ولی مزه و ظاهرش زیاد اوکی نیست.کلن میل به خشک کردن مواد درش زیاده.تو فر بگیر و زودپز.و یه مدل از این گریل ها.اهل اسموتی باشه یه مخلوط کنه چندکاره.

خیلی ممنوووووون :)
ممنونم نیلو جان

lightwind یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 20:59

در مورد گاز تا جاییکه من تجربه کردم از نظر میزان حرارت و استفاده ی راحت از شعله ها، یکسانن اگر گاز رومیزی کیفیت مناسبی داشته باشه.
و فر، با وجود حجم زیادی که گاز فر اشغال میکنه، حرارت زیاد ش، سختیه تمیز کردن و مهمترین مسئله از نظر من، محدودیتی که در چیدمان بوجود میاره، میشه گفت گزینه ی بهتر استفاده از مایکروفر باشه.
ایشالا هرکدوم رو که انتخاب میکنی و هرچیزی که باهاشون میپزی، از قطرات عشق ت تووش بچکونی و خوشمزه ترین باشه براتون

ممنون عزیزم از نظرت

lightwind یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 20:48

ای جااااااان
مطمئنم با حضور ساقدوشات، خوشی و قشنگیه خاطرات عروسی براتون پررنگتر و ر یایی تر میشه

امیدوارم همینطور باشه..ساقدوشام مخصوصا چون دوستای صمیمیم هستن خیلی خوبتره اوضاع...

نگین یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 20:00

عزیزم گاز رو میزی بخر با فر جداگانه
چون کاربردی ک فر داره رو مکروفر نداره و البته مکرو با اشعه هست و ضرر هم داره

ممنون نگین جان از پیشنهادت

تبسم یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 19:48

مباااررکککههه ^_^

چ هیجان انگیزه این برنامه هااا ...

درباره گاز ک من چیزب نمیدونم .. ما خودمون فر دار داریم ‌‌‌ ... ولی. دوستم واسه خونه خودش رومیزی گرفته بود .. خیلی شیک و خوشگل بود .. کار کردن باهاش ولی دردسری بود ‌... البته واسه من اینجور بود ک کار نکرده بودم باهاش ...

درباره کریستالای پست قبل اگه نخریده بودی ک هیچ ... ولی حالا ک خریدی ب جون خاله هات دعا کن خانوم ... کریستالی ک خوب نباشه دردسره :))))چون کامنت گذاشتن واسم سخت شده و هی ثبت نمیشه تو این پست گفتممباااررکککههه ^_^

چ هیجان انگیزه این برنامه هااا ...

درباره گاز ک من چیزب نمیدونم .. ما خودمون فر دار داریم ‌‌‌ ... ولی. دوستم واسه خونه خودش رومیزی گرفته بود .. خیلی شیک و خوشگل بود .. کار کردن باهاش ولی دردسری بود ‌... البته واسه من اینجور بود ک کار نکرده بودم باهاش ...

درباره کریستالای پست قبل اگه نخریده بودی ک هیچ ... ولی حالا ک خریدی ب جون خاله هات دعا کن خانوم ... کریستالی ک خوب نباشه دردسره :))))چون کامنت گذاشتن واسم سخت شده و هی ثبت نمیشه تو این پست گفتم

ممنون تبسم جانم. لطف کردی

لاندا یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 19:33

وای میلو من تازه دیدم پست دفاعت رو. بی نهایت بهت تبریک میگم. خیلی خیلی خوشحالم برات که حالا راحت و خوشحال روزهاتو می گذرونی. واسه خودم که نشد اینجوری باشه، اما واسه تو بی نهایت خوشحالم. انشالله بهترین روزا در انتظارت باشه.

عزیزممممم مرسییییی :***
اشکالی نداره بابا، بعد از عروسیت با خیال رااااحت میری پی کاراش و تموم میشه مال توام :)

بهار یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 19:12 http://www.ayande84.blogsky.com

بازم تبریک بخاطر فارغ التحصیلی میلو...
در مورد اجاقرگاز فردار..راستشو بخای ما تو خونمون داشتیم..هیچ استفاده ای برامون نداشت عملا...ولی سولاردام عالیه...خیلی کاربرد داره...و البتع برای پخت شیرینی و کیک بیشتر رو فر برقی تاکید میکنن...من سع تاشونو پیشنهاد میکنم..اجاق گاز رومیزی...سولاردام..و فر برقی

مرسی بهار عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد