آخرین پست از خونه ی بابا!

کامنتای پست قبل بی جواب تایید شد چون بشدت شلوغم, عذر میخوام...


...................

خالیه خالی شد اتاقم...

تکمیله تکمیل شد خونمون...

منم و یه اتاق خالی و یه تخت بدون پتو الان! صدای همهمه ی شلوغی از پذیرایی میاد. منتظرم بیریت از راه برسه و خونمو نشونش بدم, این مدت عکسی ندادم بهش تا حضوری ببینه...

وسایل مارس عزیزم رو ربان پیچ کردم...

کادوی مادرش رو گل کاری...

کادوهای خواهرا و برادراشو چیدم رو میز...

میز ها و صندلی های پذیرایی چیده شده...

حیاط خونه ی مارس اینا بوی آب از باغچه میاد, دیگ های بزرگ دراوردن گذاشتن اونجا که شام بدن به مهمان های راه دوریشون...

پدرش گفته ریسه اوردم, بدون  ریسه که عروسی مزه نداره...

خواهر بزرگه روزی شونصدبار زنگ میزنه و پیگیر کارامه که هیچی از قلم نیفته... میگن زیر چشاش گود شده بس که شبا نمیخوابه و خوشحاله...

عکس پروفایلش شده عکس عقد ما زیرشم نوشته: عروسی برادرمه...

زنگ زدن گفتن بیا لباس عروستو ببر....

همه چی امادس واسه عروسی من و مارس...من و مارسی که from nowhere, خیلی تصادفی سر راه هم قرار گرفتیم, سه ماه توی دلمون عاشق هم بودیم ولی سکوت کرده بودیم و تصادفی تر جرقه ی رابطمون زده شد...

واسه ما, روز جمعه کلی انرژی مثبت بفرستین....کسایی که یادم باشه رو دعا میکنم که واسشون این روز زودتر رخ بده :)


نظرات 52 + ارسال نظر
احمد یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 ساعت 16:28 http://fxtime.ir#فارکس تایم

بله پشتکار مهمه ولی من باور شید به هوش ریاضی افراد دارم. من در زندگی با چهار دسته از افراد برخورد کردم:1- کسایی که باهوشند و از هوششون استفاده می کنند 2- کسایی که باهوشند و از اون استفاده نمی کنند.3- کسایی که بهره هوشی کمی دارند ولی پشتکارشون زیاده و متاسفانه 4- کسایی که نه بهره هوشی خوبی دارند و نه پشتکار مناسب.
و البته در طول زندگی بر اثر تجربه و البته بیماریی که باهاش سر وکار دارم و ناخواسته گذرم به نورولوژیستها میافته کم کم داره باورم می شه که اون پشتکاره هم قسمت زیادیش به ساختار مغز بستگی داره هر چند نمی تونم صد در صد از این ادعا دفاع کنم. مغز انسان به نظر من پیچیده ترین ساختاریه که شاید در کل عالم وجود داشته باشه. کاملاً ناشناخته و بسیار تحیر بر انگیز.

چه جالب!

ارغوانی دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 12:21 http://daftareabiyeamn.blogsky.com

میلو جان بیصبرانه منتظر پست جدیدتمممم

Hoda یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 12:23

بیا تعریف کن دیگه عروس دلمون آب شد

پونه بانوووووووووووو شنبه 3 مهر 1395 ساعت 21:53

عزیز دلم کلی با دیدن پستت خوشحال شدم
امیدوارم کنار همسرت خوشبختی رو با تمام وجود لمس کنی
تبریک میگم به جفتتون

سایه شنبه 3 مهر 1395 ساعت 17:02

سلام خیلی بهت تبریک میگم ایشالا همیشه پر عشق باشید و پر لبخند و پر آرامش

lightwind شنبه 3 مهر 1395 ساعت 15:30

سلام میلوی عروس خانوم
دیروز، تمام مدت به لحظه لحظه های پرلبخند عروسی ت فکر کردم و هربار، آرزوی ساخته شدن ثانیه های فراموش نشدنی براتون داشتم. الهی که هرلحظه تون پر از عشق باشه و خوشبختی

شی شنبه 3 مهر 1395 ساعت 12:53

خدا کنه واسه من و هی دعا کرده باشییییی

اناد شنبه 3 مهر 1395 ساعت 12:34 http://mydeliriums.mihanblog.com

وای میلو عروس شدی
مبارکت باشه عزیزم
مطمینم لحظه های فوق العاده ای در انتظارته
بیا برامون بنویس از جشنت
بی صبرانه منتظم که بخونم

رها شنبه 3 مهر 1395 ساعت 11:14

عزیزممممم میلووووووو عرووووس ناز و خوووشگل
شاید باورت نشه ولی الان چشمام خیس اشک شده. همش یاد روزای اولی که با وبت اشنا شدم میفتم... چه روزتیی از همدیگه دیدیم تو این چندسال... روزای اولی که از مارس حرف میزدی رو مرور میکنم... عزیییییییزم خیلی خوشحال برات گلمممم خیلی تبریک میگم... میدونم که خوشبخت میشی شک ندارم
ببخش این اواخر پست هارو با کلی تاخیر میخوندم دیگه کامنت نمیذاشتم. درگیر کارم شدم ساعت کاریم زیاده.میبوسمت:********

روم میشه بگم! منم!! شنبه 3 مهر 1395 ساعت 04:03

وای میلو امیدوارم خیلی بهت خوش گذشته باشه! کی میای برا ما هم بنویسی؟! کاش من بیریتنی بودم!!

باران شنبه 3 مهر 1395 ساعت 01:00 http://Thisismenow

وااییییی امشب عروسیت بود
ینی به احتمال زیاد هنوزم هست :دی
الان لباس عروس تنته:دی

ندیدمت تا حالا ولی دارم تصورت میکنم :))))

املی شنبه 3 مهر 1395 ساعت 00:28

عزیزممممممم
امشب ما یه عروس داماد_تازه رو پاگشا کرده بودیم
هر ثانیه ی امروز به یادت بودممممم
هی هر بار سرمو گرفتم بالا با خنده گفتم خدا پودر_طلاییشو یادت نره بریزی سرش ها
لابد قشنگ ترین شدی
یه بغل هییییوج_بپر بپری اندازه ی تمام_خووبیات ملکه
من عاااشق_اینم که لفظ_ملکه رو تو لباس عروس بشنوم :)))
ایت گیوز می هارت اتک :))
+هر روز و شبت از این به بعد با شکوه مثل_امشبت ><

مهسآ جمعه 2 مهر 1395 ساعت 22:19

خدایا میلوی قرمز عزیز من الان داره چیکار میکنه ؟ میرقصه مقابل مارس عزیزش؟ یا چی ... :***
چی بهتر از این؟ انگار شادی رسیدن شما تونست تا حدی منو از غم نرسیدن خودم دور کنه !

رهآ جمعه 2 مهر 1395 ساعت 19:48 http://colored-days.blog.ir/

حتمن الان کلی داره بهتون خوش میگذره 3>

*ناتالی جمعه 2 مهر 1395 ساعت 19:24

ساعت هفت بعد از ظهر جمعست و تو احتمالا توی سالن باید باشی... آرزوی خواهر بزرگت برات توی این ساعتها فقط یک چیزه: خوشبخت باشید...

سمنو جمعه 2 مهر 1395 ساعت 15:23

میلوی عزیزمن!! نمیدونم الان تو آرایشگاهی دارن خوشگلترت میکنن یا داری تو بغل یارت عکسای خوشگل خوشگل میگیری :دی
ولی هرکجا که هستی من الان واست کلییی انرژی مثبت فوت میکنم...دو روزه به یادتم همش و لحظه به لحظه تصورت میکنم و واست شادی
آرزو میکنم.
امیدوارم امروز تا آخر شب واست فوق العاده باشه..
قطعا بهترین روز زندگیته،اما میخوام اونقدر فوق العاده باشه که بعدا که بهش فکر میکنی،اشک بریزی از شدت خوشحالی و رضایت :)

میلوووووو.... عروس پاییز شدی ولی :دییییی
ایشالا یه زندگی عاشقونه ی آروم رو باهمدیگه شروع کنین...
تبریک میگم از ته ته دلم...:***

لیلا و دیاکو جمعه 2 مهر 1395 ساعت 14:17

سلاممممممم
ای جانممممممم عزیزممممم تبریییییییییک میگممممممممممممم

sahar جمعه 2 مهر 1395 ساعت 12:34 http://man-o-shahab.blogfa.com

امیدوارم امروز بهترین روز زندگیت رو تجربه کنی

ژوانا جمعه 2 مهر 1395 ساعت 11:41 http://candydays.blogfa.com

عزیزم مبارکه. خیلی خوشحالم برات.
ایشالا که سال های سال با عشق کنار هم زندگی کنین و خوشبخت بشین :*

Azhooo جمعه 2 مهر 1395 ساعت 10:52

هوای خواهر بزرگه رو خیلی داشته باش
خیلی
یاد خودم میوفتم
نزار دور بیوفته از مارس
نرسه روزی نزاری ببینتش
مانع شی حرف بیاد و بره
مواظب باشین یه ارزو دیگه بوجود نیاد
:)

roxana جمعه 2 مهر 1395 ساعت 09:39

امروز عالی میشه شک نکن

پاپیون جمعه 2 مهر 1395 ساعت 00:03

عزیز دلم برات از صمیم قلبم خوشبختی عمیق و سلامتی رو واسه هردوتون کنار هم از خدا میخوام و آرزو میکنم عروسیت اونقد خوب و شیرین و همه چی تموم باشه که همیشه یاداوریش واسه خودت و مهمونا یه عالمه قلب و خنده و شادی باشه
همه چی عالی پیش میره عروس زیبا :******

فرنوش پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 23:39

به بهههههه....به این روزا
خوشبخت باشین میلو جان عزیز...
همه چیز عااالی و اروم و دلبخواهت پیش میره و ....اوووووه....چقدر مشتاقم روایتتو بخونم...

lightwind پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 23:32

عزیزدلم
میلوی قرمز مهربون
خیلی شادم از شادی ت
الهی که لحظه لحظه ی این روز قشنگ، برات هزارهزار خاطره ی شیرین بسازه و سالهای سال، با یادآوریش بخندی
عروسی تون مبارک
این لحظه هات آرزومه

سیاهچاله پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 22:47

میلو بیا و.ریز به ریز جشنت رو برامون تعریف کن لطفا

جونو پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 21:54

I cant say how happy i am for you
No matter what
i send you sparkles on your big Day❤️

roya پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 16:29

Milooo bara mn kheiliiii doa knn.kheiliiiiii doa kn mnm beresm be kasi k dosesh daram mn kheili halam badeee

روم میشه بگم!! پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 14:54

بادا بادا مبارک بادا ایشالا مبارک بادا!!!!!
من eaجمعه میرم کوه! براتون از تو طبیعت انرژی مثبت می فرستم ایشالا که همیشه خوش بخت باشین در کنار هم :)

پرسه پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 14:38

گه بدونی که چقدر برات خوشحالمممممممم. هزار تا تبریک عروس بی نظیر که هزار ها بار خوشبختی حق ات ِ :ایکس
واووووووو :دی یو میک مای دی :دی
خیلی خیلی خیلی تبریک:-*

دنیا پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 13:19

امیدوارم خوشبخت ترین و خوشحال ترین عروس دنیا باشی .
بهترین ها رو برات آرزو می کنم
ای کاش بدونی که چقدر از همین راه دور (حالا خیلی هم دور نیس همین شهر دانشگاهت) چقدر برات خوشحاله و ارزو های خوب داره .
تو بهمون نشون دادی هیچوقت برای معجزه دیر نیست
خوشبخت باشی

سیاهچاله پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 13:17

میلو میلو چشام پر از اشک شد و بغض دار شدم... یه اشک شوق و یه بغض شیرین... خوشبخت باشی دوست بسیار عزیز و قدیمی من...
ببخش منو میلو الان اینقدر خوشحالم که هیچ چیز خاصی برای تبریک گفتن ندارم...
تبریککککککک

لاندا پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 12:29

عزیز دلم... حتما به یادتم و برات کلیییییی انرژی مثبت میفرستم. زیباترین عروس میشی میلو. همه چیز عالی میشه. مطمئن باش

Zero پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 11:51

Azizaaaam
Boghzi shodam
Faght mitunam bgam behtarini dokhtare por energy
Khoshbkht bashi azizam

رهآ پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 11:20 http://colored-days.blog.ir/

عزیزممم ...
میلو ...
عرووووس ...
خوشبخت باااااشید 3>
ان شالله فردا بشه بهترین روز ِ زندگی تون 3> ان شالله فردا همه چی به خیر ُ خوشی بگذره 3> و کلیییی بهتون خوش بگذره و عشق کنید و از ته دل بخندید 3> :*

بهار پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 11:06 http://www.ayande84.blogsky.com

انشالا به شادی...به بهترین حالت ممکن عروسیتون برگزار شه ...عروس زیبا

نگین پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 09:18 http://poniya.blogsky.com/

خوشبخت ترین باشی دختر خوب :)

tina پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 07:58

من این چند روزه هر جا عروسی رفتم یادت بودم و میگفتم احتمالا امشب عروسی میلو.... پس جمعه هستش ....این چند وقته به حدی احساساتت شفاف و دوست داشتنی بیان کردی از پذیرش مسئولیت زندگی از کارایی که برای شروع زندگیت کردی... لذت بردم و میدونم که چقدر قدردان لحظاتت هستی.... همیشه بیان احساست برام تلنگر بوده.... شاید برای ادمی که حس خاصی به عروسی و کارای مربوط به این مراسم نداشته تحول خوبی باشه که با دید قشنگ تری نگاش کنم.... خیلییی مبارکت باشه عروس خانم

شی پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 02:05

از ته ته دلم ، جوری که تصور نمیکنی برات خوشحالم میلوی قاطع و پرانرژی و موفق و س کصیه مهربووووون و قطعا زیباااا ، عروس عزیز ایشالله همه چیز فوق العاده پیش بره
هیجان شما به من منتقل شده و منم ارزو میکنم زودتر با هی تو موقعیت شما قرار بگیرم❤️

رعنا پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 00:25

اخی مبارک باشه عزیزم خوشبخت بشی الهی ، خوشبخت تر:*** واسه منم دعا کن اگه یادت بود:)

مهسآ پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 00:23

بهترین لحظات دنیا رو برات آرزومندم از ته دلم :* وای باورم نمیشه!! خدایااا

Hoda پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 00:09

خیلی خوشبخت بشین. خیلی
برات بهترین ها رو از خدا میخوام. بی نهایت برات خوشحالم

لونا چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 22:56

میلوی قشنگم
قشنگ ترین و زیباترین عروس جهان باشی به امید خدا
انشالله بهترین روز زندگیتون به بهترین شکل غرق خوشبختی بشی
شپید بخت بشی عزیز دلم در کنار مارس مهربونی
عشقتون پایدار باشه و دستتون تو دست هم تا ابد

لیدی رها چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 22:53

واااااااای خیلییییی هیجان زده امممممممم
به سلامتی....
سرت که خلوت شد مفصل برامون بنویس
دوست دارم دوست خوبم

املی چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 22:50

الهی قربونت برم
جزء نزدیک ترین کسایی هستی که دوری بهم...حس میکنم همه ی خوشحالیتو
کاش که من میدیدم تو رو قشنگم :)
جان_دل
هرچی آرزوهای رنگی رنگیه مال_تو باشه
هرچی خوش شانسیه پودر_طلایی شه بپاشه به لحظه هات
همه ی خنده ها و خوشحالیای زندگی دورت حلقه بزنن
بغل_شادانه ی مهربون بهت

فیروزه چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 22:06

میلو میدونم شاید نخونی این کامنت رو اما از ته قلبم برات خوشحالم دختر همیشه بهترین ها رو برات از خدا طلب داشتم این دفعه بیشتر از همیشه ازش میخوام که همیشه همیشه همیشه روی خوش زندگی رو ببینی عزیز دلم ، عروس زیبا

باران چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 21:11 http://Thisismenow

آخ آخ از اون پستات که با خوندش بغض کردم..
ایشالله روز عروسیت کلی خوش بگذره بهتون میلو :)

roxana چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 20:22

همیشه خاموش میخندم ولی جس این پستت ...
مطمئنم همه چیز عالی همونجور که دوست داری حتی بهتر اتفاق میافته و مطمئنم شما دوتا کنار هم خوشبختترینین

لی لی چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 20:17 http://cranberry.blogsky.com

ای جااااانم فدای این حس و حال خوبتون بشم. میلو نمیدونی چقدرررر براتون خوشحالم که این لحظه ها رو به بهترین حالت ممکن دارین میگذرونین.
امیدوارم جشنتون عالیییییی و بدون دغدغه برگزار بشه دوست داشتنیا.

نانا-پیشی چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 19:36

عزیزم من کامنتای پست قبلت رو دیدم آره کامنت طولانیا از من نانای همزاد بود این پستم یه کامنت گذاشتم, از این به بعد به اسم نانا پیشی یا نانا گربه برات کامنت میذارم که مشخص بشه منم عزیزم

نانا چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 19:33

چقدر حال و هوای عروسی خوبه
کلیییی انرژی مثبت برات عروس جانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد