از وسط یه عالمه شلوغی و هل کشیدن و نقل و تور, از وسط یه عالمه رقص و خنده و شادی و پایکوبی و بوق بوق, پرت شدم توی یه ارامش مطلق, توی یه خونه و سفید و پر نور و گرم, و منم تمااام چیزایی که متعلق به من و مارسه...

دنیا دنیا از تبریکات قشنگتون تو پست قبل ممنونم....

مینویسم به زودی...قضیه ازین قراره که حجم نت خونمون خیلی کم بود و همون شب اول وقتی عکسا و فیلمایی که ازمون گرفته بودن رو میفرستادن نتمون تموم شد...باید یه فکر دیگه کنم...

مینویسم ولی, زوده زود...

نظرات 22 + ارسال نظر
ارغوانی چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 16:04 http://daftareabiyeamn.blogsky.com

کشتی مارو عروس خانوووم یا دیگه ....

ماهنوش چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 11:41

حسابی تبریک میگم عروس خوشبخت . ایشالا همیشه ارامش و شادی ساکن خونه دلت و خونه بختت باشه عزیزم . پر از حس خوب میشم میام میخونمت .. خوشبخت باشی در کنار همسر عزیزت میلو جون

نگین چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 09:02 http://poniya.blogsky.com/

مباااااااااااااااااااااااارکه :)

پیانیست سه‌شنبه 6 مهر 1395 ساعت 16:11

مبارک باشه عزیزدلممممم
الهی قربونت برممم عروس قشنگگگ

ناهید سه‌شنبه 6 مهر 1395 ساعت 12:06

میلوی عزیز امیدوارم خوشبخت بشین و عشقتون هرروز پررنگ تر شه.یه خواننده ی خاموش و همیشگی

لیلا و دیاکو سه‌شنبه 6 مهر 1395 ساعت 10:56

سلاممممممم
بک دنیاااااااااااا تبرییییییییییک عزیزممممممممممممممممم ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

باران دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 22:47 http://Thisismenow

وای چه خوشحالم که پست گذاشتی و خوشحالتر که میبینم بهت کلی خوش گذشته !!!! ^_^

نازی دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 22:04

وااااای تبریک میگم فراوووون
خیلی حس عجیبیه یکی رو انقدر از دور بشناسی و انقدر واقعی نسبت بهش حس داشته باشی
واقعا خوشحالم و آرزوی شادی همیشه گی دارم برات
سارا تووی کانالش نوشته بود عکستونو دیده،جیگرم کبااااااب شد

من نبودم عزیزم لابد. من عکسی منتشر نکردم...

لیدی رها دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 20:46 http://ladyraha.blogsky.com

واااااای میلووووووو زود بااااااشششششش
روزی صد بار چک میکنم وب و اینستاتو...

زهرا دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 20:45

میلوی قشنگم ایشااااااااالاااااااااااااااا سالهای سال در کنار مارس عزیز زندگیه پر از آرامش و عشق و شادیو پول فراووووون داشته باشی

پونه بانوووووووووووو دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 20:03

چقد خوشحالم شدم از پستت عزیزم تو هر وبی بودم بعد عروسی دیگه خاطرات نمینوشتن که
خوشبختیت آرزومه عروس خانوم

مهسآ دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 19:21

وای عروس خانومو ببیییین:*
عزیزم منتظر خوندن لحظات قشنگت هستم تا خوشحالیم چند برابر بشه، عروووس زیبای من.

Miss.m دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 17:05

عزیز دلم میلوی خوش تیپ و خوش استایل عروس خانوم ناز کلیییییی مبارکت باشه امیدوارم این آرامش همیشگی و پایدار باشه

Betrayer دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 17:04

هر روز اق پنجت میکنم ببینم پس کی مینویسی برامون
میلوی خوشگلم بهترین اتفاق زندگیت مبارک!
میدونم سرت شلوغه فقط بخون نمیخواد ج بدی

نگین دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 16:55

مبارکا باشه میلو جان...
همیشه عاشق باشی...
همیشه خوشحال باشی...
همیشه خوشبخت باشی...⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

آرام دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 15:25

تبریک میگم خانوم با ذوق
درسته کامنت دوسه بار بیشتر نذاشتم ولی همیشه میخونمت چون پستات بهم انرژی میده
روز عروسیتون همش تو فکرت بودم گفتم ایشالا همونی بشه که میلو میخواد و مطمءن بودم میشه
خانوم ایشالا خوشبخت باشین

رهآ دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 15:19 http://colored-days.blog.ir/

آخی :) عروس ... :*
آرامش مطلق .. چه همه درک میکنم ... :)

آرشیوتُ که میخوندم ی ِ پاراگراف بود که خیلی به دل َم نشست و لبخند آورد رو لبم. چون دقیقن منم همچین ایده ای همیشه تو ذهنم داره. و خوشحالم تو و مارس سال اول زندگی تون توی ِ خونه خودتون هستید و این ایده رو اجرا کردید :) برات متن ِ خودت ُ کپی میکنم؛

"بهش میگم بیا سرمایه مون رو برای خونمون بیشتر توی قسمت حمام و اتاق خواب متمرکز کنیم... ایده ای که برای حمام بهش دادم رو خوشش اومد و استقبال کرد.. توی نت سرچ کردم و دیدم قیمت هاش هم تقریبا مقطوعه و میتونیم انجامش بدیم..
گاهی با خودم فکر میکنم که خب ممکنه سالای اول از خودمون خونه نداشته باشیم درسته که اون خرجا رو برای جایی که بهش مالکیت نداریم انجام بدیم ؟؟ یا صبر کنیم برای خونه ی خودمون؟؟ با قاطعیت اما مطمئنم که برام مهم نیس خونهه مال خودمون نیس، فک میکنم سالای اول از مهم ترین سالای زندکی مشترکن و سنگ بناش از اونجا ساخته میشه و رابطه راهشو پیدا میکنه... درسته که این راها ربطی به حمام نداره مثلا!! ولی خب بی تاثیر هم نیس وقتی توی خونه ات حس خوب داشته باشی و کارایی رو کنی که دلت میخواد و به رابطه شور و هیجان میده"

رابطه تون همیشه خدا پُر از شور و هیجان 3>

kazhAl دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 15:05

روزهااااات سپیدددد
عشق ت ابدی میلوی من

lightwind دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 15:05

خیلی خوشحالم از حس شادی و آرامشت
براتون دنیا دنیا عشق و لبخند و نور آرزو میکنم

آژو دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 14:51

تبریککککککککککککککککککککککک
انشالله خوشبخت تر از همیشه باشین عزیزاااای دلم

سیاهچاله دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 14:48

وااااااااااااااااااااااایییییی میلووووووو... فقط جیغ و دست،فقط خوشحالیه که دارم و دلم میخواد همچین از ته دل تبریکم رو بپذیری و شاد شاد شاد باشین در کنار هم تو و مارس تا آخر عمر:-*:-*:-*

عاطی.ی. دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 14:24

خیلییییی تبریک میگم میلو جان!!!
الهی کنار هم خوشحال و خندون و سلامت، سالیان سال زندگی کنید!!! تو بلدی بهترین چیزها رو بسازی! نگرانت نیستم!! لیاقت بهترین ها هم داری :***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد