به اندازه ی ده صفحه نوشته بودم!! همش پرید...:|||

نظرات 9 + ارسال نظر
lightwind دوشنبه 12 مهر 1395 ساعت 16:49

نخونده میگم که عاشقانه هاتون جاودانه

خیلی ممنون از سخاوتمندیت خب جانم :)

املی یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 23:57

هولی.... مادر آو... وات دا.. :| -_-

دقیقا :| نوشتمش دوباره :))))

عاطی.ی. یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 22:50

نابووود شدم

:(((

سمنو یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 21:25

میلوووو برو تو قسمت مدیریت یادداشت ها،ببین اونایی که نوشتی به عنوان چرک نویس ذخیره نشده؟؟
فک کنم خودتم بدونی البته که بلاگ اسکای تا موقعی که نتت وصل باشه و تایپ کنی،هر دو سه دقیقه یه بار متنت رو ذخیره میکنه،مگه اینکه وسط نوشتن نتت قطع شده باشه.
الان برو اون قسمت خداکنه باشه :دی

آره سمانه میدونم :(( همون موقع رفتم ولی فقط تا پاراگراف اول سیو کرده بود :(((

تبسم یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 20:18

چه اعصاب خورد کــن ...
میلووو، هی میام پست عروسیتو میخونم ... هی میخوام کامنت بذارم .. ولی نمیدونم واقعا چی بگم که حسمُ برسونم ..‌ ولی بی ادبی بود بعد اونهمه زحمت که کشیدی و تایپ کردی چیزی نگم ... فقط بدون که واقعا واقعا خوشحالم واست ... جشنتون عالی بوده و شما لیاقتشُ داشتین عزیزم ... چقدررر جالب بود اونجا که میرفتی سر میزا و جوونا رو بلند میکردی واسه رقص ... فولکس هم که گفتن نداره ... همش تو ذهنم ماشین عروست بود ... مارس سنگ تموم گذاشت واسه رویاهات ^__^
دستشون درد نکنه...
خوشبخت باشی همیشه دوستِ خوبم :***

.
.
با یه مرورگر دیگه کامنت گذاشتم .. خدا کنه دیگه درست ثبت شه :))

خیلی :|
عزیزممممم...همین که خوندی ممنونم من :) من برای ثبت توی خاطراتم می نویسمشون...
مرسی تبسم عزیزم :)
آره درست ثبت شد اینبار :))

سیاهچاله یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 19:39

حقشه بگم ذلیل بشه ایالات:|

ایشلا :دی

عسل یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 16:39

ای واااااای
دفعه دوم ادم دستش نمیره رو دکمه های کیبورد:/

دقیقا :|

marjan یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 16:13 http://inja-man.blogsky.com

میلو همش منتظر این پست بودم و هستم
دلم میخواست توی پستی که داری از به یاد موندنی ترین روز زندگیت میگی بهت تبریک بگم !!
میلو گلی عزیز دلم خانوم صبور و انرژی مثبت همه ی اتفاق های خوبی که برات میوفته مبارکت
خوشبخت باشی همیشه

عزیزم مرجان :) بی نهایت ممنون.

لیدی رها یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 15:36

آیکون خون گریه کردن

خون هااااا خووون :((((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد