رزولوشن سال جدیدم؟

صلح درونی داشتن... صلح واقعی درونی...

نظرات 2 + ارسال نظر
لونا سه‌شنبه 8 فروردین 1396 ساعت 12:36

وای میلوپست قبلت رو میتونم بگم یه دل سیر نشستم خوندم دل تنگت بودم دختر حسابی غیبتت به چشم میومد
خوشحالم که این مدت نبودنت خوب بوده و تصمیمای خوب و درستی درجهت روزای بهتر گرفتی
اونجای نوشته ات ک گفته بودی من هیچ بالغ نبودم قبلا
به نظرم بودی میلو خیلی بیشتر از سنت بالغ بودی اشتباهاتت کمتر بوده شاید نسبت به همسن و سال هایی ک هستن
یا بهتره بگم خوبی ها و پیشرفت هات بیشتر بوده
ک اونا کمتر به چشم اومدن به نظر من همین ک یه روند کاملا صعودی رو هرسال داری خودت حس میکنی بزرگترین نعمته امیدوارم همیشههههه هرسال آخر سال یه همچین پستی بنویسی :**
سال خیلی خیلی خوبی داشتی باشین برای خودت و مارس ارزوی سلامتی و خوشبختی روز افزووووون
ایشالا صلحی ک میخوای بهش برسی تمام و کمال
و امیدوارم اینکه نوشتیییی هروقت عشقم کشید بنویسم زود ب زود عشقت بکشه :)) شوخی میکنم :**

وای لونا عزیزم ممنون اخه از مهربونیت :****
نمیدونم لونا..آدم باید ببینه دیدگاه خودش چیه نسبت به خودش...شماها که همیشه بهم لطف داشتین...ولی من هرچی جلوتر میرم میبینم که چه همه نپخته بودم و هستم هنوز هم......
منم برات یه سال خووووب با حال خوووووب آرزو میکنم عزیزم :)
مینویسم حتما باز هم :**
مرسی که سر زدی بهم :**

پرسه یکشنبه 6 فروردین 1396 ساعت 15:33 http://galexii.blogfa.com

سال نو مبارک دوس جان :)
.
یه دوره ای میرفتم تهران، مربیم میگفت هرچیزی که میخوای باشی سعی کن آدمهای اطرافت اون ویژگی ها رو داشته باشن، اینجوری خیلی خوب رشد میکنی ... الان وجود مارس باعث شده اون زمینه هایی که درونت داشتی جوونه بزنه :)
.
سال جدید برات پر از صلح درونی باشه :ایکس

پرسه ی قشنگممم...
دقیقا من اینو میبینم پرسه...هرررررررررررچیو میخواد آدم داشته باشه باید اطرافیانش داشته باشن....
ممنون پرسه ی مهربونم :**

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد