گوشیم گم شد و خب همه ی زندگیم به فاک رفت!! الان که دارم انقد راحت ازش میگم واسه اینه که سه روز گذشته و غمم کم شده :)) و البته همین یه ساعت پیش پستچی در خونه رو زد و رفتم دیدم یه گوشی خوشگل هدیه ی مارس عزیزم رو بهم داد!! از خوشحالی رو پا بند نیستم :دی سیم کارتمو هم سوزوندم و گذاشتم که گوشی جدید شارژ شه هشت ساعت تا روشنش کنم. آیا امیدی هست که وقتی تلگرامو نصب میکنم همه ی طالاعاتی که توش بود سرجاش باشه؟؟ منطقیش اینه که باشه. ولی خب طاقت ندارم تا هشت ساعت دیگه..

دیگه نگم براون که تمااام پسوردام تمااام اطلاعاتم همه و همه چیم توش بود دیگه؟؟ نگم لازم نیس؟؟ چقد عکس..چقد خاطره :(( از هممممه مهمتر، تکستای مارس....

ولی خب سال جدید برام با از دست دادن شروع شده و فک میکنم میخواد درس هایی بهم بده!! من زیادی از همه چی مطمئن و خوشحالم!!


بعد راستی، حتما شما هم میدونین (من که تا همین چند روز نمیدونستم) گوگل تمام سرویس هاش یک کارای خفنی انجام میده که اگه تو همچین شرایطی قرار گرفتین و خوش شانس اگه باشید و گوشیتون هنوز خاموش نشده باشه میتونین پیداش کنین از طریق گوگل مپ، و یه عالمه کارای دیگه...

فقط کافیه با یه اکانت جیمیل از گوشیتون on بشید به صورت دیفالت اکانت گوشیتون باشه و همیشه سینک بشه با اتصال به نت تا بتونین از این خدمات استفاده کنین. میتونین از طریق گوگل مپ وقتی هنوز گوشی گم شده تون روشن هست و شارژ داره از کامپیوتر یا هر دستگاه دیگه گوگل کروم رو باز کنین و عبارت find my phone رو تایپ کنین و اون اکانتی که دیفالت توی گوشیتون بود رو بزنین تا شروع به ردیابی کنه..البته توی بعضی گوشی ها باید حتما گوشی گم شده به نت هم وصل باشه تا ردیابی شه، ولی من دیدم که نوشته بود حتی میتونین به وای فای های نزدیک به گوشیتون وصل بشین.

یه گزینه ی دیگه هم بود که میتونین از طریق کامپیوتر یا هر دستگاه دیگه، شماره ای که میخواید در صورت پیدا شدن باهاش تماس بگیرن رو روی لاک اسکرین گوشیتون بفرستین. چون ممکنه بخاطر قفل یا فینگر پتنرن گوشیتون، کسی که پیداش میکنه نتونه باز کنه که به تماستون پاسخ بده یا بهتون زنگ بزنه، این گزینه بهش کمک میکنه که روی لاک اسکرین شماره حی و حاضر در اختیارش باشه و اگه آدم خوبی باشه سریعا بهتون زنگ بزنه... در نهایت هم اگه هیچ امیدی به پیدا شدنش نداشته باشین میتونین با یه گزینه ی erase هر اونچه داخل گوشیتون هست رو پاک کنین که اگه دست آدم ناتویی افتاد با اولین اتصالش به نت همه ی اطلاعاتتون پاک شه و بهشون دسترسی نداشته باشه. البته اینا چیزایی بود که من توی حالت زاااااار و با کلی پریشونی توی سایت گوگل خوندم....نمیدونم چقد صحت داشته باشه..

بعد حتما حتماحتمااااا حتمااااا الان یا در اسرع وقت اپلیکیشن های مفید برای tracking یا همون ردیابی رو نصب کنین. اینجوری  حداقل در همه ی شانس های پیدا کردن گوشیتون رو روی خودتون نبستین مثه من خخخ ... بعدم اگه شارژ گوشی گم شده تون مثه من کمه، به جای اینکه هی زنگ زنگ زنننننگ بزنین تا خاموش شه، سریعا از همون طریقی که گفتم از گوگل کمک بگیرید...

این بود اطلاعات من....

خب، همه ی اونایی که شماره هاتونو داشتم، آدرس وبلاگتون، لینک چنلتون رو داشتم،  یا هر اطلاعات دیگه ای، بیایید برام دوباره بذارید لطفا :) 

توی لپ تاپ آدرس هاتون هست، ولی خب باید یکی یکی هی از اینجا وارد کنم توی گوشی...ولی خب اگه دوباره آدرساتون رو بذارید تند و تند روی آدرسا با گوشی جدید کلیک میکنم و توی هیستوریم سیو....کارم راحت تر میشه :دی

متشکر...

کامنتای پست قبل رو سر فرصت تایید میکنم...بعد، ببخشید که چنلم پرایوت و خیلی کوچولو و محدوده، اونقد تعداد ممبراش کمه که با دست میشه شمرد....چندتاییتون خواسته بودینش اینجا...شاید یه روز پابلیکش کردم، اون موقع حتما میام اینجا به همه خبر میدم :) 

این پست رو هم مزین به برچسب میکنم چون شاید به درد یه بندا خدایی مثل من خورد...والا همه ی سایتای ایرانی واضح نگفته بودن چی به چیه...

نظرات 20 + ارسال نظر
مونا سه‌شنبه 14 فروردین 1397 ساعت 01:55 http://manohamsari-91.blogfa.com

ممنون عزیزم. امیدوارم سال 97 پر از خوبی و موفقیت باشه برات. کاش دوباره بمنویسی از اون پستهای طولانی و جذذذذذاب

خرسی سه‌شنبه 7 فروردین 1397 ساعت 19:46

سلام میلو خوبی؟ نمیدونم قبلا به چه اسمی کامنت میذاشتم من همونی ام که دوس داشتم درس بدم و چون آرایش نمی کردم اعتماد به نفس نداشتم! میلو من امروز اولین بار زبان درس دادم یک جلسه خصوصی و پول واقعی گرفتم به خاطرش!!! با الهام از تو!
مرسی مرسی مرسی تیچر

سایه چهارشنبه 6 دی 1396 ساعت 09:43

سلام میلوی عزیزم. ببخشید ولی چنلت هنوز خصوصیه؟ گفتم شاید پابلیکش کرده باشی و راهی برای ما تازه واردان شیفته نوشته هات وجود داشته باشه.
به هر حال امیدوارم روزی دوباره بتونم نوشته های شیرینت رو بخونم. موفق باشی میلوجان (که مطمئنم هستی مثل همیشه).

فری خانوم پنج‌شنبه 2 آذر 1396 ساعت 14:22 http://656892.blogsky.com

میدونی میلو هروقت رنگ قرمز ببینم فورا یادت می کنم درسته کم کامنت میذاشتم ولی همیشه می خوندمت و انرژی میگرفتم ...

ویدا چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 14:18 http://vidapedagoge.blogfa.com

نمیدونم هنوز اینجا رو میخونی یا نه ولی من واقعا دلتنگ نوشته هات هستم میلو.لعنت به بلاگفا که با گندی که اون سال زد همه وبلاگهامون از دستمون رفت

هلیا سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 17:15

دوساله میخونمت شایدم بیشتر
ولی هیچوقت بام دوست نبودی

پیانیست جمعه 20 مرداد 1396 ساعت 20:48

کاش اینجا بودی میلو...
تولدت مبارک

مونا یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 17:36

دیگه اینجا نمی نویسین؟
ارادتون انگیزه میداد بهم

نه مونا.
توی‌چنلم هستم. راه ارتباطی برام بذار که برات لینکشو بذارم

*ناتالی جمعه 6 مرداد 1396 ساعت 01:20

نمیدونم هنوز اینجا رو نگاه میندازی یا نه... فقط یادم مونده که قرمزکِ من که حالا برای خودش خانمی شده متولد مرداد ماه بود... برات آرزو میکنم که هر چه که در دل داری به بهترین و سریع ترین شیوه مهیا و برآورده بشه. تولدت مبارک.

واااااااااایییییییییی......عزیزمممممم....ناتاااالییییییی....مرسییییییی....بیا توی چنلممممممم.....یه راه ارتباطی برام بذار که برات بفرستم لینکووووو...میس یووووو...

رئوفه یکشنبه 11 تیر 1396 ساعت 08:04

خوشحال شدم یه جایی پیدا کردم که دو تا ادم خوب همو پیدا کردند و دو عاشق به هم رسیدند. عشقتون جاودانه باد

متشکرمممم

رئوفه یکشنبه 11 تیر 1396 ساعت 07:55

اطلاعاتی که در مورد ردیابی گوشی و گوگل مپ گذاشتی بسیار عالی و بدربخور بوده.تشکر زیاد
سلامتو موفق باشی مهربان میلو

خواهش میکنم دوست عزیز

رئوفه یکشنبه 11 تیر 1396 ساعت 07:52

سلام
دیروز وبتونو پیدا کردم.از بس زیبا و خوندنی جالبه که ادم دلش نمیاد ولش کنه بره کاراشو انجام بده
از صحبتاتون متوجه شدم که آقای مارس خیلی فرد خوبیه.خداروشکر. ولی شما هم خیلی خانوم هستی و واقعا خانومی میکنی.از این نباید غافل شد. بدون تعارف گفتم
امیدوارم تا حالا مشگل گم شدن گوشی و ارشیو اطلاعات داخلش براتون حل شده باشه
اگه مشگلی نیست من هم ازین به بعد جزو خواننده های شما باشم. اخه اینجا کلی زیبایی، انرژی مثبت و درس روابط خوب زندگی دیدم
ارزوی خوشبختی سلامت و سعادت شما و زندگی مشترکتونو دارم.

یک دنیا ممنون از محبتتون....مرسی که وقت گذاشتین و خوندین منو

مرجان شنبه 10 تیر 1396 ساعت 01:12 http://79681.blogsky.com

سلام میلوی عزیز!
میلو جان من آدرس وبلاگ قبلیت رو گم کردم میشه آدرسش رو بهم بدی به ایده های سوپرایزهای پنجشنبه های تو و مارس عزیز نیاز داریم!

مرجان اینه ادرسشred-milo.blogfa.com
اما پستای پنجشنبه ها رمزی هستن...منم اصن نمیتونم وارد مدیریتش بشم :((

جیرجیرک جمعه 9 تیر 1396 ساعت 21:06

چرا شما دیگه نیستین؟ کاش بودین. باهاتون حرف داشتم یه کم

توی چنلم هستم

sorour یکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت 19:10

اووف همین الان تموم شد. راستش چند روز پیش خیلی اتفاقی چند تا پستت رو خوندم و نتیجه ش این شد که هر دو وبلاگتو خط به خط خوندم. چهار روز طول کشید میلو!
بعد از خوندن خیلی از پستات دلم میخواست کامنت بدم و کلی سوال و هیجان داشتم ولی مرتب با یه حس طرد شدنم به عنوان یک خواننده جدید روبرو میشدم که باعث میشد پشیمون بشم و سوالی نپرسم و وارد خصوصیات نشم چون تو اونطور خواسته بودی. بخصوص اینکه من وبلاگی در حال حاضر ندارم که تو مطمئن شی مزاحم نیستم.
فقط خواستم برات بگم که چقدر همه چیز رو جذاب مینویسی و چقدر دوست داشتم خیلی از لحظه هات رو تجربه کنم و خیلی زیاد دوست داشتم که جزو اون ده نفر باشم که بهشون اعتماد کامل داشتی(البته نه اون یک نفر خائن)! که فکر نکنم هیچ وقت ممکن شه با توجه به کامنتای دوستان ک میگن با اینکه قدیمی ان ولی هنوز بهت نزدیک باشن
در هر صورت من دنبالت میکنم چون حس فوق العاده ای بهم میدی

مرسی سرور عزیز...از محبت و لطفی که بهم داشتی....

نانا جمعه 19 خرداد 1396 ساعت 18:29

سلام میلو من چجوری باهات حرف بزنم الان که لینکو از چنلت برداشتی ؟؟؟؟

راستش ترجیح دادم بردارمش. اگه دوست داشتی همینجا بنویس...اکانتمو هم گذاشته بودم ولی پشیمون شدم

عطیه پنج‌شنبه 11 خرداد 1396 ساعت 22:15 Http://a-26.blogfa.com

سلام
خیلی خیلی وقته میخونمت ... جالبه هیچوقت منو ب پریویسیت راه ندادی اما دلم میخواست دنبالت کنم

|.لیدی میم.| شنبه 23 اردیبهشت 1396 ساعت 13:31 http://mrsandmrmim94.mihanblog.com/

اطلاعاتتون مفید بود.. امیدوارم که خودتون تونسته باشین کاری کنین... ناراحت شدم که موبایلتون اینجوری شده...

همراهتم..

Ziba یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 19:29

ای وای چه بد

پریسا ادیسه یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 15:10

میلوی عزیزم
هزار بار این صفحه رو چک کردم و الان واقعن خوشجالم که حالتون خوبه
متاسفم که گوشی ت گم شد
ولی ناراحت اطلاعاتت نباش
چون از طریق آیدی گوگلت همه ش سینک میشه
و البته که تلگرام و کانالت سرجاشه
خیلی خوشحالم که خوبید خیلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد