لیلی کیستی تو که جدیدا برام کامنت گذاشتی...چه خوب بود حرفات!

....

....

پی.اس. یادم هست تورو رهآ جان. ممنون که به یادمی هنوز

نظرات 3 + ارسال نظر
عاطفه سه‌شنبه 15 خرداد 1397 ساعت 16:05

با درود به شما میلو جان. من از وبلاگت عضو کانالت شدم. نوشته هات رو خیلی دوست داشتم داشتم. حیف شد کانالت رو حذف کردی. امیدوارم دوباره شروع کنی به نوشتن

سلام عاطفه
من توی چنل پابلیکم هستم
redmilow@

لیلی چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 10:41

یه خواننده
بعد اینکه برات کامنت گذاشتم فهمیدم دیگه نمینویسی ناناحت شدممم

عزیزم :) تو‌چنلم هستم کم و بیش

مهسآ یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 ساعت 01:18

سلام میلو جان،
امیدوارم حالت خوب باشه.
فکر نمیکنم منو یادت باشه! اما به هرحال گفتم احوالت رو بپرسم و برات آرزوی خوب کنم میلوی زیبای قرمز.
تجربیاتت رو دوس داشتم و یاد میگرفتم بعضی چیزا رو.
کاش بازم اینجا مینوشتی اگه برات مقدوره.

سلام مهسا جان. من تو‌چنلم مینویسم کم و بیش.
Redmilow@ با این آدرس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد