وقتب ازینجا کوچ کردم رفتم چنل، برا این بود که از شلوغی اینجا خسته شده بودم و میدونستم کسایی ازشون خوشم نمیاد منو یواشکی میخونن...

حالا باز‌که چنلم شلوغ شده میدونم منو میخونن با دوستاشون توی‌چنل هستن، رو اوردم به اینجا

میدونم البته چندتا بچ اونقد پیگیر هستن که هنوز ازینجا هم دنبالم میکنن. که خب به جهنم، کیر تو کله شون :/ والا بخدا! میدونم بی ادب شدم ولی حوصله ی الکی نایس بودن ندارم!

....

خوشم نمیاد از نوشتن برنامه هام توی چنل. واسه همین دوباره اینجا مینویسم. تکرار چیزای پست قبله

.........

دارم صدتا هندونه با یه دست بلند میکنم. همش یهو وسط راه ناامید میشم توی اوج هیجان! میگم بی فایدس بابا!

این اینستاییا مثه یه بند کار میکنن. همشون لینکن به هم. آذمای معمولی مثه من جاییی ندارن. یا باید پوووول زیاااد داشت و تبلیغات گسترده کرد و عکسای سوپرخفن گرفت که مخاطب جذب شه، یا باید بری بمیری با پیج مسخرت :)) بخدا راست میگم!

پروسه ی اپلای کردن هم انقد سخته و هزارتا قانون و تبصره ذاره که خدا میدونه! هنوز فقط یکی دو جا رو‌ چک کردم ولی انقد مراحل داره و شرط و شروط که همین اول راهی پنچر شدیم! 

چندروزیه ورزش نکردم وقت نشده

پروژه ی تی تی سی هم فعلا تو همون فصل اول استاپ شده خب چون خیلی اپلای و سرچ کردن ازم وقت میگیره

از طرفی هم یه حرکت کتابخونی راه انداختم نمیدونم پست قبل منشن کردم یا نه...ولی علی الحساب دوتا کتاب قرض گرفتم و دارم میخونم بسیار کند پیش میره!

دیگه همین دیگه....کاش یکی یکی کار انجام میدادم :(( اینطوری به هیچکدوم درست حسابی نمیرسم گرچه خودم خواستم چون بیکاری مغز منو به فاک میداد و باعث میشد بی نهایت احساس پوچی و بیخودی کنم

خلاصه شدم مثه پیرزنای غرغروی حال بهم زن! توی هر شرایطی باشم یه غری واسه زدن پیدا میکنم :)))

نظرات 1 + ارسال نظر
رهآ یکشنبه 4 آذر 1397 ساعت 20:42 http://rahayei.blogsky.com

چه خوووب که دو تا پست تازه ازت خوندم الان.
با این اوضاعی که برامون ساختن غر زدن خیلییی هم لازم.
امیدوارم روزای خوبی در انتظار میلو و مارس باشه.

مرسی رها که هستی هنوز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد