دست خودم نیست. که همش پست به مقایسه این دو شغل میزنم! 

خوبی‌ اینجا اینه‌که میتونم بدون ترس از اینکه مخاطب بگه أه چقد زر میزنی و تکرار میکنی، میتونم هی بنویسم هی بنویسم...اینجا متروکه شده و جز دو سه نفر کس دیگه ای نیست. همین بهم آرامش میده...

توی این شغل جدید هم مثه قبلی آدمای هیجان انگیز میبینم...آشنا میشیم و درهایی به روی رابطه های جدید باز میشه...مثلا یه جایی رفته بودم پر از دخترای خفن و سلبریتی اینستایی! ازینکه به واسطه ی این شغل آدمای باحالی رو میبینم خوشم میاد! 

شغل قبلیمم همینطوری... هر ترم آدمای جدید، شخصیتای جدید....

اوضاع مثه همین هفته هی اخیر شلم در شورباست...همون فعالیتای قبلی به شکل قبل ادامه دارن...

این روزا ساعت خوابم کم شده...هردو از هیچ فرصتی براس پول دراوردن دریغ نمیکنیم....کلاس خصوصی آیلتس گرفتم و بشدت ازم زمان میگیره...ولی راضی ام‌چون پول توشه!!! کلاس‌خصوصی معمولی گرفتم و اونم تایم میگیره....بسته ی اسپیکینگ موضوعی دارم میسازم و ازم تایم میگیره اکا امید دارم که بتونم بفروشمش...بسته ی تی تی سی در حال درست شدنه هنوز....

سفارش گلهام و عکس و فلان سرجاشه...

قرار شده یه سری کارای شغل جدید رو بین خودم و مارس تقسیم کنیم....پولشو  نیز هم :)))

روزای شلوغ و پرجنب و جوشی رو میگذرونیم و خب شاکریم که زندگیمون فلج نشده....

دلم برای بیریت تنگ شده و قرار شده چند وقت دیگه بیاد پیشم..میبرمش دور دور...یکی دو روزی پیشمه...

دلم میخواست دو‌سه تا سفارش توووووپ بهم میخورد بلکه پول برای سفر توی عید جمع میکردیم! عید میرفتیم یه جای دوووور و خفن...ریلکس میکردیم و لذت میبردیم....

یونیورس! صدامو بشنو! ببین، من دارم کون خودمو پاره میکنم و پول درمیارم....برای ما توی عید یه سفر خوووووب ردیف کن...آفرین! 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسآ سه‌شنبه 9 بهمن 1397 ساعت 18:13

سلام عزیزم خوبی؟
آره با پینترست سرچ کردم مرسی
سلامت باشیییی

مهسآ شنبه 8 دی 1397 ساعت 21:15

میلو جان
من چند روز دیگه عروسیمه اگه این دفعه دیگه مشکلی پیش نیاد انشاالله...شما ایده ای برای ماشین عروس نداری؟ دوس ندارم گلکاری ساده باشه...
منتظرم عزیزم

به سلامتیییی :)
والا ایده که بسیاره تا شما‌چی بپسندی....پینترست نداری سرچ‌کنی؟

رهآ دوشنبه 3 دی 1397 ساعت 01:21 http://rahayei.blogsky.com

بعد عید میای اینجا از سفر خطن طور و هیجان انگیزت همراه مارس مینویسی :) باعشه؟!

ایشالااااا
اینم آدرس پیجمه
Somika_flower

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد