امشب در آستانه ی یک اسفند هستیم. و میخواستم از اتفاقات این چند وقت اخیر بنویسم. ولی انقده خسته ام و خوابم میاد که نگو! اینه که به بعد موکولش میکنم...



ناتالی: من به فیس بوکم دسترسی ندارم :(((((( چقدر حیف خب :(((

نظرات 2 + ارسال نظر
*ناتالی دوشنبه 13 اسفند 1397 ساعت 13:35

ایرادی نداره که به فیسبوک دست رسی نداری،شماره تلگرامم که هست هر وقت خواستی میشه با هم در ارتباط باشیم،راستی من بهت پیشنهاد میدم کتاب " قدرت فروش مثبت" از انتشارات بازاریابی رو بخونی...میلو من کتاب اولم چاپ شده که در حال تدارک رونماییم براش در زمینه اقتصادی رشته خودمه،اگر تمایل داشتی و کارهای رونمایی هماهنگ شد خبر بدم با مارس با هم بیایید بلکه این طلسم ندیدن چند ساله رو هم بشکنیم.

چی خفن تر از این میتونه باشه راستی شماره ی تلگرام؟ من ندارمش! جایی‌گذاشتی برام که احتمالا ندیده باشم؟

لاندا پنج‌شنبه 2 اسفند 1397 ساعت 14:57

یعنی چی میتونه باشه؟

کلا چیزایی که گذشتٰ اتفاق خاصی که نه :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد