Im about to explode

معلوم نیس تا کی قراره اون بلاگفای لعنتی خراب باشه! این مدت مداااام لحظه هایی پیش میومد که عمیقا دلم نوشتن میخواست!

این وبلاگ رو دقیقا یک سال پیش دقیقا همین تاریخ تاسیس کرده بودم از دست اون مزاحمه.. منتها بی استفاد موند!

ببینم فعلا میشه از این استفاد کرد!

بعد از اییییییییینهمه مدت حرف نزدن اصلا سختم شده دیگه نوشتن!!!

توی اینستا خیلی سعی کردم که بنویسم ولی اصلا راحت نیستم خصوصا که چندتا از آشناها اونجان و معذب میشم... خب من از روز اولی که با مارس آشنا شدم ازش نوشتم! حتی اگه شده یه خط.. ولی حالا اینهمه مدت ننوشتن ازش نتیجه اش شده مدام عکس گذاشتن توی اینستا اونم به صورت کراپ شده! اون روزی بیریتنی پی ام داد که عه چی شده جدیدا هی پستای دو نفره میذاری توی اینستات؟؟؟

خب اون میدونه من چه هم محافظه کارم و بدم میاد آدما از کارای دو نفره ام سر دربیارن!

حالا ببینم شماهایی که مثل من بی وبلاگ شدید هم داره بهتون سخت میگذره یا این یه توفیق اجباری شده واستون که ترک کنین بلاگ نویسی رو؟؟؟!

نظرات 13 + ارسال نظر
مرجان شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 18:06

حدود 1 سالی میشه که خیلی اتفاقی و ناخواسته بلاگ دار شدم(انگار بچه دار شدم :))))
ولی به هیچ کس آدرس ندادم چون احساس می کردم اینجوری بقیه رو مجبور می کنم وبلاگمو بخونن:)

زود تند سریع آدرس رو برام بذار :| قرار نیس کسی رو مجبور کنی که، آدرست رو میذاشتی هرکی دوست داشت سر میزد :| عجبا... یعنی اگه این اتفاق نمیفتاد من هنوز نمیفهمیدم وبلاگ داری؟؟؟؟؟؟؟

لیلا و دیاکو شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 10:26

سلام
امیدوارم زودتر خوب بشه
هم دلم نشتن میخواد و هم اینکه مطالبم تمام آرشیوم واسم با ارزشه :(

سلام :***
عزیزم :(( ایشالا که اکی میشه...

سمنو شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 09:05

سلام میلوی دوست داشتنی.. من اومدم دالی بدم :دی
واسه من همونجوری که گفتی یه توفیق اجباری بود که
دیگه تشریف نیارم نت تا بعد کنکور :))))
اصن گاهی با بی رحمی تموم میگم خداکنه فعلا درست نشه :)))
هرچند منم خیییییلی حرف واسه گفتن دارم اما
میگم که خب زیاد وقت نمونده... میتونم بعدا هم بنویسم...
ولی جدا دلم واسه خوندن تو و دو نفر دیگه شدید تنگ شده!

سلام عزیزم :**
چیزی دیگه به کنکورت نمونده! این روزای آخر خیلی مهمن سعی کن از دستشون ندی... کمتر از دو ماه دیگه میای و می نویسی :*

نیلوووو شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 00:42

من تو اینستا هم اشاره کردم به ترکیدن :)) مخصوصا با اتفاقات خوبی که داره برامون پیش میاد:-D
فقط نمیتونم درک کنم سخت افزاراشون آسیب دیده؟؟ واااااااات؟

وای نیلو دلم براتون تگ شده :(
چی بگم والا :| معلوم نیس چیکار کردن :|

hoda جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 22:51

من فعلا تو نوت گوشیم مینویسم تا بعدا ثبتشون کنم

منم میخواستم این کارو کنم ولی دیدم هیچی بلاگ نمیشه :)

mohabat جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 20:05

Merc az adress:)
Blogfa:| gandesho dar avorde

خواهش میکنم :**
واقعا :|

مارچ جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 19:25 http://azgil-11.blogsky.com

چه خوب کردی اومدی اینجا :*

پوسید دلم :|

عسل جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 19:24

چه خوب که اینجا نوشتی خیلی خوب شد
منتظرم بنویسی عزیزممم

چشم :*

پاپیون جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 19:19

خب حالا تند تند بنویس برامون

چشم می نویسم :*

مرجان جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 18:17

چرا عزیزم
برا ما هم سخته ننوشتن و نخوندم وبلاگها

مرجان تو مگه بلاگ داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نارسیس جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 18:15

من کلی حرف رو دلم مونده که امیدوارم بگم ....
این مدت خیلی به نوشتن نیاز داشتم

وای نارسیس سریعا بیا اطلاع بده ببینم چی شد!!!! خبرای خوب داری واسمون؟؟؟؟

فهیمه جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 17:47

من بعد عمری دلم نوشتن میخواس اونم زیاااااد.. که با این اتفاق ناگوار مواجه شدم :)) خیلی توو ذوقه.. مخصوصن وبلاگایی که عادت دارم هی بخونمشون.....

این آخریا من مدااام پست میذاشتم! خیلی حرفم میومد! بعد واقعا هیچ جا مثل بلاگ نمیشه. آدمایی که خودم انتخاب کردم باهاشون در ارتباط باشم و براشون از ریزترین چیزا نوشتم حالا الان سه هفته شد که هیچی نگفتم!! فک کنم باید زودتر باز میکردم اینجارو!!

سودی جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 17:32

من تصمیماتی داشتم که دوست داشتم بنویسم ک بلاگفا اینجوری شد خب :| بعد گفتم اصن نگم تا وقتی اوکی شد با خیال راحت بگم :دی

بابا معلوم نیست که کی قراره اکی شه!!! من این مدت کلی اتفاق واسم افتاد که دوست داشتم بگم براتون!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد