...

دلم واسه وبلاگم تنگ شده! به خیلی ها نتونستم خبر بدم اینجا رو. دلم واسه خواننده هام تنگ شده! اینجا این حس رو بهم میده که انگار دارم از یه راه خیلی دور واسه بقیه دست تکون میدم ولی کسی نمیبینه...

یه سری اتفاقا افتاده که دلم میخواد فقط توی وب خودم ثبتشون کنم....

....................................................


گفته بودم کلاسی که توی آموزشگاه همیشگیم دارم رو خیلی دوست دارم؟؟ خیلی شاگردای خوبی دارم توی این کلاس. کلی میخندیم و خوش میگذره اصلا نمیدونم چطور یهو یک ساعت و نیم میگذره!! اون روزی سی دی کتاب توی دستگاه نمیخوند. امروز دیدم یکی از شاگردا از روی سی دی خودش رایت کرده و اورده! دو تا دوستن که 17 سالشون هست. خیلی باهام خوبن هرجفتشون! 

من راستش یکمی از سفت و سخت گیریم توی کلاسای پسرونه ام دست برداشتم! میدونم که همون روش هم طرفدارای خودشو داشت. ولی اینطوری علاوه بر یادگیری میبینم که پسرا کمتر سعی میکنن اذیت کنن. قبل تر جرات اذیت کردن رو نداشتن ولی الان انگار دلشون نمیاد اذیت کنن!

خب من بالقوه آدم مهربونی ام!!! حالا نمیدونم شما که همیشه منو خوندین چه فکری راجع بهم دارید ولی حقیقتش اینه که منه واقعی بیرون از اینجا یه آدم خیلی مهربون و لبخند داری ام که به ندرت با کسی بدون لبخند حرف میزنم و اصلا دلم نمیاد جدی و خشک باشم!!! ولی یه سری جاها ترجیح دادم سفت تر باشم. یکیش هم همین کلاسای پسرونه ام بوده! بعد چون بالقوه بلد نیستم سفت و سخت باشم یه چیز مصنوعی از آب درمیاد و خیلی خشک میشه همه چی!!

بعد این فقط هم در رابطه با کلاسای پسرونه ام صدق میکنه! علیرغم این که از دخترا اصلا خوشم نمیاد با اینحال توی کلاسشون خود واقعیم هستم! واسه همین اون روزی که یکی از دخترای ترم تابستونم منو دید توی راه پله ها با ذوق صدام زد و وقتی وایسادم بهش سلام کنم یهو منو سفت گرفت توی بغلش! با اینکه از من بزرگتر هم هست!! 

بعد پسرا که این صحنه ها رو میبینن میگن وای این سنگدل کجاش دوست داشتنیه!!!



حالا باید ببینم میتونم به همین رویه با پسرا ادامه بدم یا نه...


........................................................

امروز بیریتنی بهم تکست داد گفت میلووووووووووو توی کلاسمون استادمون گفت تو چقدر شبیه ریچل توی سریال فرندزی!!!

خب من گفته بودم که مداااااااااااااااااااام بهش میگفتم شبیه ریچل هستی و حتی اسمش رو هم توی گوشیم ریچل سیو کردم!! گفتم دیدی دیدیییی گفتم شبیهشی!! گفت حتی هم کلاسی هام هم یهو نگام کردن گفتن عه آرهههه خیلی شبیهشه!!

اگه بیریتنی رو ندیدید یا میخواید بدونین خود واقعیش چجوریه برید ریچل رو ببینید! دقیقا همون مدل حرف زدن راه رفتن نشستن یه چیزی خوردن با پسرا حرف زدن اینگیلیش صحبت کردن جیغ زدن ولو بودن بی خیال و مهربون بودن همه چیش!! 

......................................................



بلاگفای احمق! خیلی خیلی خیلییییییییییییی بد موقعی گند خورد توش.. من برای ثبت کردن یه سری چیزا همیشه یک عالمه از قبل پست های نوشته شده توی ذهنم داشتم! هیچ فکر نمیکردم درست همین حالا که وقت ثبتشونه اینجوری گند بخوره به همه چی...

توی این دو هفته ی اخیر اتفاقاتی افتاد که باز هم بهم ثابت شد واقعاااااااااااا زندگی از دست آدما خارجه! هرچقدر هم کسی فک کنه که کنترل زندگیشو داره باز توهم محضه!! آدما فقط میتونن روی حال خودشون کنترل داشته باشن و نذارن حالشون بد باشه! به جز این مورد هیییییییییچ چیز دیگه قابل پیش بینی نیست! واقعا هیچ چیز!




p.s مایا جان پیغامت به دستم رسید. ممنونم :*** بلاگ اسکای یکمی سخته توش کامنت گذاشتن...

نظرات 9 + ارسال نظر
همطاف یلنیز چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 18:05 http://lezzatekharid.blog.ir/

سلام سلام
نخست:
http://s3.picofile.com/file/8191706776/Untitled0.jpg
این رو یکی از رفقا دیروز از تودتر شیرازی خونده
بعد: منم بلاگفایی ام. در اسکای در یه وبلاگ گروهی می نویسم منتهی حکایت ما در اسکای حکایت ایرانی های مهاجر است تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل...

سیاهچاله یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 10:19 http://30yah-chale.blogsky.com/

دست و جیق و هورااااااااااااااااااااااااااااا
سلاااااااااااااااام وای چقدر حس خوبی داره باز اینجا دیدمتون :)
چطوری آژو؟
تو چطوری آرزو؟ :*

عزیزمممم :)) من هرکی رو میبینم میگم بیایید بلاگ اسکای :)) میخوام همه رو بکشونم اینجا.. بابا دلم تنگ شده واسه نوشته هاتون :(((

آژو جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 14:13

جیییییییییغ یعنی
من یه هفته مهلت دادم به خودم..درست نشه میام بلاگ اسکای:/
واقعا بد موقعی خراب شد
:(
.......
بچههههههه هاااااا سلامممممم
دلم براتون نقطه شده
:(

آرزوووو سلامممم :***** من خیلی وقت بود که آدرسشو توی اینستا دایرکت کردم... بیا آرزو بلاگ اسکای.. به اندازه ی کافی صبر کردیم به نظرم! آخرشم باز با اون امکانات مسخرش که نمیشه یه رمز برای کامنتاش گذاشت حتی...

میرا جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 13:46

منم خیلی ناراحتم اخه الان وقت ترکیدن بلاگفا بود

بیایید بلاگ اسکای!! فکر میکنم بلاگفا دیگه ارزش صبر کردن نداره و خیلی هم امکاناتش محدوده... با استفاده از این فید ریدری هم که گفتم خوندنه بلاگا آسون میشه...

مرجان پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 22:17

منم دلم تنگ شده برا وبلاگ و روزانه نویسی بچه ها
خیییلی حس خوبیه teacher بودن
اون روز یکی از دوستام بهم می گفت مرجان تو خیلی خوب درسو توضیح میدی به teacher و استاد شدن فکر کردی؟
راستش یهو واقعا دلم خواست اما خب نمیدونم کجا:(

اوهوم :(( معلوم نیس تا کی همینجوری می مونه...

پایان نامه ات رو دفاع کردی مرجان؟؟ اگه آره و ریز نمرات فوق لیسانستو داری میتونی بری از دانشگاه های علمی کاربردی شروع به تدریس کنی. کار راحتیه جذب شدن توی این دانشگاه ها

شاپری پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 13:15

خب همینجا بنویس‌میلو‌بعد منتقل میکنی دیگه عزیزم چه‌ فرقی میکنه؟من سریال فرندز رو‌ندیدم اما از شخصیت بریتنی خوشم میاد اون بی خیالی و ساپورتیو بودنش جذابش کرده به نظرم،شخصیت خاصی داره کمن این مدلی آدما,
پسرا خیلی پر رو‌ئن اصلا نمیشه ریسک کرد و‌روی‌خوش بهشون‌نشون داد من که نمیذارم‌هیچ وقت اون دیوار استاد شاگردی شکسته بشه وگرنه بیچاره شدی

خب خواننده هام خیلی هاشون اینجا نیستن واسه همین...
وای شاپری حتمااااااااااااا ببین سریالو یعنی عااااااااااالیه و هیچی هرگز به پاش نمی رسه!! پرفکته واقعا!

نه یه سری ترفندها هست که باید پیاده کرد تا جو بهم نخوره...

سمنو پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 10:38

باز من اسم تو رو نوشته بودم جای خودم :))))
منم خیلی دلم تنگ شده واسه اینکه هروقت اینجا رو باز میکنم یکی دوتا پست نخونده داشته باشم... :(
میلو بیا یه کاری کن
تو اینجا بنویس... بعدش که بلاگفا خوب شد همینا رو اونجا هم ثبت کن. بعد ما قول میدیم بیایم کامتتامونو کپی کنیم اونجا هم برات بذاریمشون :دی
........
وای میلو خیلی خوبه تیچر بودن :دیییی

تابستون من این سریال رو باید ببینم!

عزیزم جدی؟؟ :))

البته چندان فرقی هم نداره واسه من انگار چون همون کسایی که همیشه اونجا برام می نوشتن اینجا هم می نویسن اونایی هم خاموش بودن اینجا هم هستن هنوز :))
عزیزمممم :)))))
باید عشق داشته باشه آدم به این کار...
حتمااااا ببین! عاللللیه! اگه با زیرنویس خواستی ببینی هم فارسی نباشه لطفا که اصلا اون تیکه های خوبشون رو نمیتونی توی فارسی معادل سازی کنی!

آرام پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 09:55

الان من چقد ذوق دارم پیدات کردمممم
بلاگفای...

آرام خیلی هاتون رو گم کردم :( سه سری ها رو که توی قسمت لینکای وبلاگام داشتم یه سری دیگه هم رو توی کامنت خصوصی واسه خودم نگه داشته بودم! فقط تونستم به کسایی اطلاع بدم که وبلاگاشون رو خیلی وقته میخونم و آدرساشون رو حفظم!

لیلا و دیاکو پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 08:45

سلام
اصلا از این وضعیت بی وبلاگی حالم بد شده :(((
مثل آدمای بی خانمان شدم

سلام :**
کاش درست شه :( ولی اینجا بلاگ اسکای امکاناتش بهتره به نظرم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد