رفتم پیشش، نشسته پشت میزش.. یکمی موقعیت رو میسنجم، بعد صندلیشو با یه حرکت تند و سریع میچرخونم رو به روی خودم، از یقه اش میگیرم میکشمش جلو و میبوسمش و ولش میکنم و باز صندلیشو میچرخونم به سمت میزش و میگم من رفتم فعلا خدافظ....



* یه روزایی آرزوم بود استیر.یپ دنسر باشم...



.......................................................................................................


دیدم نمیتونم صبح ها بیدار شم برم پیاده روی. من اصلا نمیتونم صبح پاشم، زور که نیست آقا من آدم صبح بیدار شدن نیستم!

پرسیدم که پیاده روی شبونه هم همونقدر تاثیر داره مثل صبح؟؟ گفتن آره، دارم میمیرم از خوشحالی، میخوام آب طعم دار درست کنم و برم پایین بدوام... قبلش هم باید ماسک موهام رو بزنم و شب موقع خواب هم ماسک صورت... 



................................................................................................


هر چند دقیقه یه بار قر میدم میگم میخوام عروس شم! نمیتونم جلوی خوشحالیمو بگیرم حتی اگه به نظر بقیه لوث باشه! من دارم عروس مردی میشم که با تک تک سلولام عاشقش شدم و در نهایت ناباوری تمام اتفاقات دنیا جوری کنار هم چیده شدن که خودش بیاد و رابطه مون رو شروع کنه!!! حتی برای یه ثانیه هم ازش بدم نیومده، حتی برای یه روز هم ازش دلخور نبودم، حتی برای یه ثانیه هم شک نکردم به اینکه تا حد پرستش عاشقشم... خوشحالم! خیلی زیاد! مارس:قلب!!!!

 اگه بهتون بگم فوتبالیست های ایران  و تمام مردمی که بعد از خوشحالی از برد توی فوتبال سال 92 ریخته بودن بیرون توی به هم رسیدن ما نقش داشتن باورتون میشه؟؟ اگه بهتون بگم سوپروایزر بداخلاق و استادی که براش معلوم نشد از کجا مشکل پیش اومد و نتونست بیاد ما رو سر راه هم قرار دادن چی؟؟؟  :) معجزه ی تمام...


...................................................................................


نانای عزیزممممم... کامنتت رو گفتم شاید دوست نداشته باشی تایید کنم.. بی صبرانه منتظرم برام بنویسی و یا از روزای خوبت برام بگی...بی نهااااایت بهت تبریک میگم :***

نظرات 18 + ارسال نظر
سمنو شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 02:11

وای صبح زود بیدار شدن افتضاااحهههه واقعا :(((
منم هیچوقت نمیتونم خواب منظمی داشته باشم :/
...
میلو مگه میشه لوث باشه؟؟!! اصلا حس خوبی که تو قلب آدم میریزه اصصصصلا قابل انکار نیست :)
ما از اینور برات خوشحالیم و قر میدیم حالا چه برسه به خودت :))

متنفرممممم...

مرسی عزیز دلم :***

گیســو جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 10:31

واااای نانا هم داره مزدوج میشه؟؟
به سلامتییییییییییییی
نانا خانم تبریک میگم حسابی
کاش کامنتهای وب خودت باز بود دختر. یه بار اومدی یه چیزی نوشتی که مو به بدنمون راست شد. حالا که داری ازدواج میکنی. مبارکههههههه

:)

آنا پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 23:04 http://mydeliriums.mihanblog.com

خیلی جالب بود برام گفتی حتی یه روز هم ازش دلخور نبودی .
من اعتراف میکنم این حس رو تا به حال نسبت به هیچ کس نداشتم .

دلخوری اگه هم پیش اومده خیلی زود فراموش کردم و نخواستم که یادم بمونه...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 12:42

من عاااشق این پستای عشقولانه شمام..بعد هی منتظرم جلوتر برین و وضعیت ثابت شه و هی بیشتر از این عشقولانه ها بگی میلوی ناز من :*

چرا اسم نداره کامنتت خب عزیزم..
عزیزم :)

marjan پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 00:17

لوث؟؟ نه اصلن!
آدم اینجور موقع ها خوشحالی شو ابراز نکنه و به خودش حال نده پس کی؟؟..........
اصلن به نظرم بهترین کار موقع خوشحالی های از سر ذوق قر دادن......!

هاها :))

لیـــدی رها چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 20:17 http://ladyraha.blogsky.com

اووووووووووم چه حرکت خفن عاشقونه ای ... خیلی خوشم اومدددددد ...
عزیزم ایشالله تا ابد با تک تک سلول هاتون عاشق باشین ...

:)))
مرسی عزیز من :*

بارانا چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 19:33

براتون آرزوی خوشبختی میکنم عزیزم

ممنونم :)

zero چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 19:29

استریپ دنسرررر :دیییی
چه خوووبه بدون ترس از قضاوت شدن ادم بتونه همه ی خودشو بگه ...
گاهی خب ادم حرفش نمیاد فقط دلش میخواد لبخند بزنه واسه دخترک شیطون چشم درشت این نوشته ها ( من ندیدمت ولی حس میکنم چشای درشت مظلوم و در عین حال شیطونی داشته باشی .. هوم ؟)
فک کنم هم سنیم؟ 69 ای هستی عایا؟
خخخخخ
عنوان پست قبللللل:دی

:پی
مرسی عزیزم...

بهار چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 18:49 http://www.ayande84.blogsky.com

بالاخره لباس سفید خریذی پس....از قدیم گفتن عروسه و لباس سفیدش .....ای جانم...مبارکت باشه عروس خانم....
میلو گذاشتن پست قرار اولت ایده ی خوبی بود...انگار آدم یه فلش فوروارد داشت به گذشته....من پستای قبلتو هیچ نخونده بودم...یعنی رمز نداشتم...مشتاق شدم میتونستم بخونمشون...امکانش هست میلو؟

بله :)
آره چرا که نه. فقط یک سال از آرشیوم پریده. باقی پستا هم بی رمز هستن و اونایی که رمز دارن رمزای متفاوتی دارن. هر کدوم رو خواستی بگو میدم

پرسه چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 16:31 http://www.galexii.blogfa.com

اتفاقا نه تنها که لوث نیست کلی هم بامزه اس :ایکس خوشحالی دیگه :دی خوشحالیتم مستدام :ایکس
آخ من ایمان دارم که یه وقتایی واقعا دنیا و مخلفاتش دس به دست ِ هم میده تا یه اتفاقی بیفته :)
.
عزززیزم، چقدر خوشحال شدم که لباس مورد ِ نظرت ُ پیدا کردی، خیلی هم مبارکت باشه :ایکس

بله بله :))
همیشه همینطوریه...
مرسی :)

املی چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 11:32

وااای لباس ت مبارکه چقددد
اوهووم پیاده روی عصر و کلن ورزش عصر ۲۵٪ چربی سوزی بیشتری داره،و بهترین سطح برای دویدن روی چمنه،بد آسفالت،بد زمین خاکی
ملومه باید خوشحال باشی..واقن آدم وقتی چیزیو شورو میکنه نمیدونه تهش چه ها که نمیشه...هپی اند و هپی اور افتر هم :)) :*

مرسی عزیزم
زمین آسفالته...
من اون روزا حتی به یه ثانیه بیشتر بودنمون هم مطمئن نبودم!

نانا چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 11:02

دختر شیطون دوس دارم از اینا که بلدن چطوری کجا شیطنت کنن. اصلا چقدر خوبه وقتی عشقت خیلی آقاست و میتونی شیطنت کنی و اون عاجزانه فقط میخنده
من دوس داشتم فوتو نود مادل باشم :))))
اتفاقا خیلی خوبه که خوشحالی کاش همه عروسها همینقدر شاد باشن
عزیزمممم مرسی از این همه ملاحظه و محبتتتت :*****
امروز برات ایمیل میزنم ممنون که با این همه مشغله به حرفام گوش میدی
مرسی عزیزم از تبریک

دقیقا مزه اش به همینه که اون اهل این شیطنت ها نیست و هاج و واج میشه :))
فوتو نوووود.. گااااد :))
مرسی عزیزم :* هروقت دوست داشتی این کارو بکن.. همین که فقط واسم گفتی چه خبره برای من کافیه... درضمن من خیلی دیر به دیر چک میکنم بهم اطلاع بده اگه چیزی دادی... ولی اصلا لازم نیس این کارو کنی چون فکر میکنم دوست دارم بعد از اینکه همه چی کامل اکی شد بشنوم داستان رو :**

tina چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 10:50

ازت خیلی چیزا دارم یاد میگیرم میلو..
چقدر خوبه فارغ از حس های مصنوعی خیلی از جوون های امروزی که سر هم چشمی و تجمل حس ناب در کنار هم بودنشون رو اصلن نمیبینن و لذتش رو نمیچشن.. تو زندگی میکنی ..قدر لحظاتت رو میدونی
وقتی داشتم با دقت ارشیوت رو میخوندم چندین بار تاکید کرده بودی که دوست داری و با تمام وجودت میخوای قدر لحظه لحظه زندگیت رو بدونی و بی اغراق این کارم میکنی
افرین میلو..
. یه آه عمیق که من نوشته های وبلاگ قیلیت رو نخوندم..چون یادم چند باری اومدم ولی بیشترش رمزی بود و همین باعث میشد سریع بیرون بیام ..البته چند هفته پیش دیدم بعضی از نوشته های وبلاگ قبلیت رمزی نیست و خوندمشون و در همون حد هم خیلی خیلی لذت بردم...
خوبه که هستی میلو...

ممنون تینای عزیز...
کامنتت پر از مهر و توجه بود و ممنونم ازت...
میتونی رمزا رو داشته باشی منتها من با ایمل رمز نمیفرستم برای کسی متاسفانه...

لاندا چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 10:32

بهترین ازدواج همینه که دو طرف بی حد و مرز عاشق هم باشن. ایشالا عشقتون همیشه شیب افزایشی داشته باشه و روز به روز بیشتر شه.
خونه هاتون نزدیکه هر شب برید پیاده روی دیگه. اصل حاله دوچرخه سواری هم برید اگه حال دارین.

لاندا من اعتراف میکنم تا قبل از مارس فک میکردم که ازدواج سنتی و بی علاقه منطقی ترین کاره...
آره خیلی خوبه.. منتها همه ی این برنامه ها باید بعد از عقد باشه...
دوچرخه و اسکیت که جز الویت هامونه..

Ziba چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 09:13

من بیشتر وقتا شبا میرفتم پیاده روی یا عصر!!اصلا صبخ نمیرفتن و تاثیر داشت اما دورو برمون درخت نبود
خالا تصمیم گرفتم صبح ها از خونه تا سرکار را پیاده برم!!!اما منم خییییلی خوابالوام یعنی میتونم؟؟؟
بوسه های ناگهانیتان مستتتتدام

اه صبح سخته من متنفرم...
مرسی :)

ندا چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 08:15 http://n-o-7-1.blogsky.com

عروس ها هر چقدم که بخوان متین رفتار کنن نمیشه :))

شاید نشه ولی من دوست داشتم چشمهام آروم باشه ولی رنگ سفید همیشه منو خیلی شیطون نشون میده!

آژو چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 00:38

کی گفته ؟:| شبا درختا واسه نمیدونم دیاکسیدکربنی که ازاد میکنن چی میکنن ضرر میزنن به ادما
واسه همین میگن شب ندوئین یا پیاده روی نکنین
اگه هم میخوای پیاده روی کنی جایی برو که درخت مرختی نباشه

من اینو لحاظ نکرده بودم,منظورم این بود که چربی سوزی انجام میشه تو شب؟!
تا دلت بخواد درخت هست :-D

بهار سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 23:29

اصلا هم لوث نیست.این مرد باعث آرامش و خوشحالیته بایدم ذوق داشته باشی واسه عروسش شدن عشقتون همیشگی و پایدار و خوشبخت ترین باشی
چه قدر بهم رسیدنتون خاص و جالب به نظر میااد.واقعا معجزه بوده

مرسی بهار عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد