فرصت نمیکنم بیام بنویسم. این روزا خسته تر و بدو بدو تر از این حرفاست که بتونم پشت سیستم بشینم... حتی تولد بیریتنی رو هم به مسخره ترین حالت ممکن تبریک گفتم بس که سرم شلوغه...

از هفته ی دیگه زندگیم به روال عادی برمیگرده البته با یه سری اتفاقات جدید...


فقط خواستم بگم من شمع بیست و پنج سالگیم رو فوت کردم و مارس امروز صبح هدیه ام رو داد و گفت طاقت نمیاره تا پنجشنبه.. من امسال برای بار اول تولدم رو فراموش کردم! یعنی اصلا حواسم نبود تمام روز که بگم تولدمه! فهمیدم آدما همیشه منتظر اتفاقای مهم هستن! فرقی نمیکنه چه اتفاقی ولی اگه یه چیز مهم تر در پیش باشه اون یکی فراموش میشه!



........................................................................................



نظرات 27 + ارسال نظر
وروشکا شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 21:45

حسابی همه چی باهم مبارکت باشه تازه عروسه تازه به دنیا اومده:*

تیارا شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 18:01

تبریک میگم عزیزم خوشبخت بمونی

روم نمیشه بگم! شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 17:49

آخه چون اولین بار با این اسم کامنت گذاشتم دیگه تو همه ی وبلاگا با همین اسم کامنت میذارم!!(و چون با این اسم سوالای ناجور هم زیاد پرسیدم دیگه نمیشه درست بشم!! ولی خب اطلاعات کلی من ۲۱ سالمه ساکن تهران دانشجوی سال آخر برق nice to meet you!)
چرا اتفاقا من خیلی دقت داشتم! تا صفحه ی 20 نوشته های بلاگفاتو خوندم ولی خب خیلیاش رمزی بود تو اون غیر رمزیا اسم شهرت نبود! البته همینطوری پرسیدم چون دوس داشتم بدونم میلوی قرمز یه روزی تو این خیابونایی که من دارم ازشون رد میشم قدم می زده؟!

رونی شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 14:14

مبارک باشه خانوم متاهل
هم تولدت و هم ازدواجت واقعا امیدوارم روزای زندگیی که داری شروع میکنی سرشار از عشق و پیشرفت و شادی باشه میلو جان

مرسی رونی عزیزم خیلی ممنون واقعا :***

لاندا شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 09:12 http://dailyevents.blogsky.com/

کل پنجشنبه به یادت بودم. خیلی مبارکه میلو. همه چیز به بهترین نحو انجام شد، مگه نه؟
میلو عروووووس شددددد.هورررااااااا

مرسی لاندای عزیزم :**** عالی بود....
هاها :))

مایا جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 23:56

میلو نبودم یک هفته عزیزم عروس شدی به سلامتی؟؟؟
زود بیا میلو...............................................

بعله ^_^

چشم :**

ندا جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 19:36 http://n-o-7-1.blogsky.com

میلو..
برات بهترینا رو ارزو می کنم..

مرسی ندای خوش قلبم :**

سیاهچاله جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 18:00

من دلم تنگ شده برات :):*

عزیزم :***

tina جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 17:55

این چند روز مسافرت بودم ولی دلم پیش عروس خانم بود
خااااانوم مبارکه..میلوی عزیزم تمام سعیت رو برای خوشبختی بکن..دلم میخواد به زندگی امیدوار بشم
آرزوی خوشبختی برای تو و همسرت دارم

ای جان عزیزم مرسی که یادم بودی حتی توی سفر :)
مرسی تینا جان :**

مریم جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 10:08

من دو هفته سفر بودم و فرصت نکردم بخونمت میلو اما دیشب همه پست های اخیر رو خوندم. میخوام بگم نگرانی و دودلی هات طبیعی همه کسایی که ازدواج کردن اینا رو تجربه کردن پس نمیتونم بهت بگم بهشون فک نکن فقط کم کم سعی کن ریلکس بودن رو تمرین کنی تا روز جشنت.
وای گفتی سفر.. من و همسرم قبل عقد برامون پیش نیومد اما تو دوران عقد 2 بار سفر رفتیم خوبه ولی به نظرم تو دوران دوستی و قبل عقد یه چیز دیگه س... آها زیاد حرف نزنم دیگه تو هم سرت شلوغه وقتتو نگیرم.. پیشاپیش بهت تبریک میگم امیدوارم شاد و خوشبخت باشی کنارش

عالی گذشت این چند روز مرسی مریم جان :**
آره واقعا...
مرسی مریم برای تو و همسرت هم آرزوی خوشبختی میکنم :**

Manzar جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 01:31

Tabrik Janam :)

مرسی عزیزم :***

marjan جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 00:11 http://inja-man.blogsky.com

میلوجان لابد تا الان مراسمتون برگزار شده..... طول روز چن بار یه یادتون اوفتادم....... !
انشاا... همه چی عالی بوده باشه.....!
تولدتون هم مبارک.......!

آخی :) مرسی مرجان

روم نمیشه بگم! پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 18:43

میلو تو الان داری خوش می گذرونی و احتمالا رویاهاتو یکی یکی به واقعیت می بینی! بهت تبریک میگم!
ولی من حسابی پنچرم! از بس که برا مصاحبه ی معلم زبان شدن رفتم و رد شدم! نمی دونم چن تا TTC باید شرکت کنم تا یاد بگیرم! میلو تو چه جوری تونستی معلم بشی؟!
من عاشق این کارم و آرزو دارم یه روزی یه معلم خیلی کاریزماتیک و باکلاس بشم! چیزی که الان 1% هم نیستم!
عجیبه من همیشه با خودم کلی انگلیسی حرف می زنم و فک می کنم ولی تو مصاحبه که می رسه کلی پاز و دیلی دارم! می دونم که آدم باید وقت شناس باشه و وسط عروسی(می دونم مراسم عقده ولی خب برا تو از عروسی مهم تره!) جای این سوالا نیست!
ولی خب من شنبه هم یه مصاحبه ی دیگه دارم!! و تو عجله هستم!
منتظر نصایح گهربارت هستم!!
با تچکر
راستی میلو تو تهرانی هستی؟!‌آخه یه جوری نوشتی آدم فک نمی کنه تو تهران یا کرج زندگی کنه از بس که سعی کردی اسم شهرتو نگی! ولی تو وبلاگ قدیمیت که خوندم به نظر می رسید تو یکی از این دو تا زندگی کنی!! البته ببخشید که فوضولی کردم!! به این سوالم جواب نده گناه داری!! ولی خب من تو دلم می موند باید بهت می گفتم که برام خیلی سواله به هر حال بعضی سوالا هم آدم هیچ وقت جوابشو نمی فهمه ولی وقتی می پرسه احساس می کنه راحت شده!!!

مرسی
پاز داشتن مهم نیس چون داری فکر میکنی تا جواب بدی. کتابای متد تدریس رو زیاد بخون تا دستت بیاد چی باید جواب بدی، توی گوگل هزاران تا منابع موثق هست و میتونی سرچ کنی. برای اینکه مدرس خوبی باشی باید یاد بگیری اطلاعاتی که میخوای رو خودت پیدا کنی با سرچ کردن...

شما حتی اسمت رو برام نمینویسی چطور اینهمه از من اطلاعات میخوای؟؟ :) من بارها توی نوشته هام گفتم که مال کجا هستم اصلا هم سعی نداشتم به قول تو که نخوام بگم مال کجام من حتی اسم محل کارم رو هم بارها نوشتم! شاید دقت نداشتی، ولی اصولا حس خوبی ندارم به سوالایی جواب بدم که دونستنش فرقی توی زندگی آدما ایجاد نمیکنه.

عطیه پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 09:35 http://a-26.blogfa.com

تولدت موبارک عروس خانوم :))

مرسی :)

املی چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 22:42

میلو؟ فرداس جشن ت؟ حتمن میدرخشی،با چشمات که اینبار برق شادی قشنگ ترشون میکنه و موهای شولوغت که از قیافه ت یه عروس_شیطون میسازه و البته رژ_لب_ س ک س ی ت :))
تزییناتتم حتمن قشنگ شده و عکساتو متفاوتو یونیک میکنه
خوش بگذرون فردا شب رو و بی دغدغه بخند :*

پنج شنبه بود :)
هاها :)) عزیزمممم...
عکسام عالی شدن ولی طول میکشه تا به دستم برسن
چشم :)

عسل چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 20:58 http://withgod.persianblog.ir/

بهت از ته ته ته ته قلبم تبریک میگم میلو :***
این جمله م سرشااااااااااار از حس بود

بی نهایت ممنون :**

پرسه چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 17:14 http://galexii.blogfa.com

هپی برث دی میلوی قرمز ِ عروس خانم :-*

مرسی عزیزکم :***

*ناتالی چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 15:04 http://natali.persianblog.ir/

تولدت رو برای اولین بار فراموش کردی چون برای اولین بار تونستی یک نفر دیگه رو به اندازه ی خودت دوست داشته باشی... تولدت مبارک خانم شیره:-*

ناتالی برای اولین بار توی زندگیم یادم رفت تولدم رو!!!

Mina چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 12:20

I wish the best for you :)
A happy lovely life :)

تنکس wish u the same

بهار چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 11:07

تولدت مبارک میلوی دوست داشتنی
امیدوارم هر سالی که میگذره برات از سال پیش دوست داشتنی تر و بهتر باشه.برات آرزوی تن سالم،لب خندون،دل شاد و خوشبختی روز افزون کنار مارس دارم

مرسی بهار عزیزم...
چه دعای قشنگی :) مرسی عزیز دلم :**

Ziba چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 11:03

سلام خوبی؟
تولد مبااااارک ایشالا که همیشه شاد و سلامت باشی در کنار عشقت
وای فردا پنجشنبست و یه روز خاص

مرسی زیبای زیبا :**

ندایی چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 07:36

تولدت مبارک عزیزممممممممممممم
چه خوب که اقای مارس طاقت نیاوردن
تا پنج شنبه

مرسییییییییییی :***
هاها :)))

پیشگو... سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 20:15 http://greekpredictor.blogfa.com

تولدتون مبارک :) با آرزوی خنده های از ته دل !

امیدوارم روزهاتون به قشنگ ترین شکل ِ ممکن بگذرن.

مرسی ملیکای خوش قلبم :***

آژو سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 19:37

تولدت مبارک خوشگل دوست داشتنی
برات خیلی خوشحالم از ته قلبم :*

مرسی آرزوی عزیزم... ماهمون داره تموم میشه هاااا :((

بهار سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 18:11 http://www.ayande84.blogsky.com

تولدت مبارک عروس خانم خوشگل..امیدوارم مراسم نامزدیت به قشنگ ترین شکل ممکن برگزار شه...بیصبرانه منتظریم بیای و از اتفاقای خوب و قشنگ مراسمت بگی

مرسی بهار عزیزم. همه چی خوب و عالی برگزار شد...
اصلا فرصت نمیکنم :((

kazhAl سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 17:27

لمس بودنت تبریک میلوی نازنین ......

ممنونم کژال

جیرجیرک سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 15:39

آهنگ من و تو فرزاد فرزین براتون

ما عاشق فرزاد فرزینیم :**

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد