امروز روز باشگاه رفتن بود.. و خب وقتی مربیم منو دید اصلا انتظار نداشتم که اون مدلی گرم ازم استقبال کنه.. گفت تو هرجور بود میومدی چی شده که این مدت نبودی؟؟

بهش گفتم که درگیر پروسه ی ازدواج بودم و سرم خیلی شلوغ بود... یه نگاهی به هیکلم انداخت و گفت تغییر نکردی ولی یکم تپل تر شدی.. خودم فکر میکردم لابد الان 5 کیلویی اضافه کرده باشم ولی وقتی رفتم روی ترازو و دیدم فقط یه کیلو و چند گرم اضافه شده بی نهایت ذوق زده شدم...

میدونی، از اینکه مربیم مثل بقیه ی آدما بهم نمیگه تو که لاغری خوبی یا همینجوری خوبه و لاغر نکن، خیلی راضی ام.. اون میدونه که من دقیقا چی میخوام  و میدونه که واسه من  داشتنه یه بدن سفت هدفه نه فقط صرفا لاغر بودن.. واسه همینه که هیچ وقت اعتماد به نفس پوشیدنه لباس نیم تنه رو نداشتم چون دلم میخواد روی شکمم خط داشته باشه تا بتونم اون رو بپوشم.. و همیشه میگم خوش به حال اونایی که شکم های شل دارن (با اینکه ممکنه شکمشون تخت باشه ولی خب از نظر من ورزشی نیست) و نیم تنه میپوشن و لذت میبرن... باز الان اینا رو می نویسم یه عده میان میگن بس کن بابا حال بهم زن و اعتماد به نفس :)) خب این ایده آله منه و خیلی واضح دارم میگم خودم همچین هیکلی نداشتم هیچ وقت! 


..............................................................................


اون روز داشتم فکر میکردم فیس مورد علاقه ی من مال کیه؟ همونطوری که داشتم عکسای اینستا رو توی قسمت فایند نیو پیپل نگاه میکردم چشمم خیره موند روی ترلان پروانه! و دقیقا از دیدن چهره اش اینجوری بودم: واو! 

اون  چهره اش دقیقا مورد علاقه منه. چقدر زیباست این دختر... دقیقا همونطوری صورت کشیده و استخونی که عاشقشم، همون مدل چشم ها و ابروهای کشیده رو به بالا، همون مدلی بینی کشیده و نوک تیز و لبای ظریف و کشیده... آخ که چقدر من صورتای استخونی رو دوست دارم. از همونا که استخون فک تا دم گوش برجسته است و روی گردن هیچ غبغبه ای نیست و چونه کشیده رو به بیرونه... چرا بعضیا اینقدر چهره شون زیبا و هنریه؟؟ 



....................................................................................


مایا حرف زدن باهات چقدر منو فول انرژی کرد...


نظرات 13 + ارسال نظر
مرمر یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 15:40 http://www.m-h-1390.blog.ir

چندروزی بی نت بودم بعد همش باخودم میگفتم اووو میلو الان چندتا پست گذاشته چی نوشته:)
خووو من بعد ازدواج چاق شدم:|
واین خیلی بد بود برام ولی خا الان هم ورزش میکنم وهم پیاده روی میرم...از خودم راضیم:)
صورتم کشیدس
ابروهام پر وبلند...
چشام کشیده ودرشت با یه عالمه مژه بلند..
خوووپس الان فیس منم خوبه دیگه

آخی :)
همینجوری ادامه بده تا اونجور بشی که دوست داری ;-)
ای جان :-)

کیمیا.ش یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 14:33

وای میلو دقیقا مهمترین هدف من از باشگاه رفتن و وزنه زدن و تمرینات انرژی بر شکم رو انجام دادن، همون دو تا خط عمودی دو طرف شکمه! انگیزه شروع به ورزش کردنم از همینجا شروع شد اصلا، چون منم با اینکه متناسبم ولی اعتماد به نفس نیم تنه و بیکینی پوشیدن رو ندارم . حالا جالب اینجاست که الان با اینکه شکمم کات شده و اون دو تا خط مورد نظر رو کمی تا قسمتی داره ولی هنوز اونجور که میخوام سفت نشده. نمیدونم چرا؟! :-( ولی به شخصه اندام خیلی عضلانی و کات شده برای زن رو دوست ندارم
انشالله برسه اونروزی که با لذت و عشق نسبت به انداممون نیم تنه بپوشیم : ))

در مورد صورت هم من به این نتیجه رسیدم همیشه اونایی که صورت کشیده دارن، گرد دوست دارن و اونایی که صورتشون گرده، کشیده! ولی اکثرا میگن که صورت گرد جذابتر و توو دل برو تره

منم عضلانی اصلا دوست ندارم. ولی اون خطی که میگی رو میخوام و عاشقشم...
خب سلیقه اییه البته. من صورتای کشیده به نظرم جذاب و خوشگل و های کلس میان

محبت یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 12:32

Salam :D
Shekam k nago asaan:/tarjih midam raj b in ozv chamosh harfi nazanam :/
Tarlan khoshgele vali man az abrohash khosham nemiad
Modaathas daram search mikonam k vaqean kodom face morede alaqame va kamelan mipasandam :/ valid yaft nashode :/
Kolan raj b sorate dokhtara kheyli sakhtgiram:))

سلام خانوووم چه عجببب :-*
همون واقعا حرف زدن راجع بهش اعصاب خورد کنیه
من دقیقا عاشق ابروهاشم :-D
من زیاد سخت نمیگیرم, گاهی به نظرم یکی خوشگل میومد به بیریتنی که میگفتم میگفت وااا اونم قیافس؟ یه فکتورای خاصی رو میپسندم

سارا یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 02:14 http://zarrafeam.persianblog.ir

اره ترلان پروانه خیلی نازه.خس میکنم الان تو سن بلوغه و تا چندساله دیگه خوشگل ترم بشه

آخ آره سارا, بزرگ تر شه قششششنگ ازین دخترای دلبر و هنری میشه که من خیره می مونم روی فیسشون

سمنو یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 01:46

راستش، دیدم بقیه کامنت دونیا بسته ن
اولش خوشحالم بابت حال خوب مامان...
همون روز من اومدم سرسری خوندم ولی این هفته خیییلی سرم شلوغ بود... واسه همین وقت کامنت گذاشتن و احوال پرسی اینا نداشتم.

عروسی صبا هم مبارک :) خوشبخت شن الهی...
چقدر خوبه که دونفر دیگه دارن میرن تو لونه عشقشون :)

میلو ینی میشه صبای ما هم یه روز عروس شه؟؟ :))))
یه جوری شدم الان :دی

آره بستمشون و تو فکرم رمزی کنم مطالبو کم کم, ولی باز لپ تاپ بازی درمیاره هی از پریروز
ممنون حالش اکی شده
آره مخصوصا که دوست آدم باشه...
صباتون چند سالشه الان؟

سمنو یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 01:40

آخ که من دوماااهه میخوام رژیم بگیرم با ورزش، هی نمیشه :///
با انگیزه تر از خودم ندیدم ینی تا حالا :))))

ترلان چهره اش خیلی دوست داشتنیه :)
من ولی سحر قریشی رو هم خیلیییی دوس دارم.
البته نمیدونم کلا جراحی پلاستیک اینا داشته یا نه، اما واسه من
خیلی جذابه صورتش.

سخته رژیم, ولی ورزش نه زیاد عادت کنی دیگه راحت میشه

سحرم خوشگله ولی گنده ست همه چیش, صورتش, استخون فکش, لباش,اون ظرافتی که من دوست دارم رو نداره. من ریز و باریک و کشیده دوست دارم, مثه لیلا حاتمی

parse شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 22:57 http://galexii.blogfa.com

نیشم بازه تا کجا، من استایل صورتم همینجوری کشیده اس و به خاطر همین استخونی کشیده بودن گونه هام واضح تره اما ابروهام هیچ وقت خدا پر نبوده، الان بعد از ماه ها آرایشگاه نرفتن تازه به حد راضی کننده ای پر شده :دی
وای میلو اصن این قسمت ورزشی نوشتنت باعث شده که منه فراری از ورزش بدون ماشین برم آموزشگاه که مجبور شم پیاده روی کنم، بعد ای وسطای پیاده رویم دعات میکنم که بانی خیر شدی من راه برم . مرسی:*

عزیزم :) واجب شد ببینمت :)
آخی.. اراده ی خودت بوده عزیزم

املی شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 22:30

برای پست قبل کامنت گذاشته بودم ولی انگار ثبت نشده :(
گفته بودم که
چه پست_خوشگلی
منم اولین بار که دوستم به قول تو عنوان زیر مجموعه ی همسرش رو گرفت پیشش بودم، انقد دوتایی ذوووق کردیم خندیدیم :))
من خیلی دوس دارم باغ های اون سمتو باد بگیرم یکم تبلیغ کن میلو :))
من هروقت تو رو میخونم ازین انگیزه ت به ورزش کردن واقن انگیزه مند میشم
منم فیس استخونی دوس دارم،جذاب تره

نه عزیزم ثبت نشده
ممنونم :**
آره واقعا لملی خیلی خوبه... و ذوق داره...
والا این طرفا همش باغه! هر طرف رو بگیری بری تا تهش سر از باغ درمیاری...

آره واقعا.. حتی س...ک...سی... تره!

مضراب شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 22:25

اوف منو بگو که نشستم به خاطر خط افتادم شکمم غصه می خورم.. اصن دوس ندارم ماهیچه های شکمم قلمبه بشه و عضله ای..

اینجور وقتا انگلیسیا میگن:
Come onnnnnnnnn :/

راستی مرسی از اون خصوصیت و اطلاع رسانیت

ژوانا شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 22:25 http://candydays.blogsky.com

اووووف میلو تو که هیکلت به نظر من فوق العاده س. عکساتو که میدیدم گفتم عه خوشبحالش چقدر شکمش تخت و خوبه ^_^
اعتماد به نفسو از من یاد بگیرین هم شکم دارم هم نیم تنه میپوشم و به روی خودم نمیارم :دی
من از پارسال یکم وزنم اضافه شد حتی خودم فکر میکنم صورتمم تپل تر شده. ولی خب شکم زدنم که دیگه فکر میکنم خیلی تابلوعه :/
ترلان پروانه خوشگله منم دوسش دارم.

خب تو خیلی لطف داری :-*
ولی واقعا یه سری جاها از بدنم هست که دوست دارم سفت تر و ورزشی تر بشه که خب بخاطر غذاهایی که مییخورم و نمیتونم نخورم :دی اون قسمت از بدنم اونجوری نمیشه.. من حساسم بیخودی, شما بپوش :-*
خیلی نازه این بچه

مایا شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 21:37 http://white-patchouli.blogsky.com

اوه میلو مربی_ با شعوری_ پس من کم دیدم اینجور بعضی ها که اصن بهت نگاه هم نمی اندازن فقط برنامه مینویسن که اصلا ربطی به هیکل آدم نداره!
منم روم نمیشه نیم تنه بپوشم البته من یکم زیر_ شکم دارم.
ولی دیگه نیاز به توضیح واسه تو نیست که چه پروسه ای داره اون خط انداختن در جریانی خودت...
ترلان؟
دیدی یهو چه استخونی ترکوند این بچه؟!
البته بعیید میدونم از قبل بشناسیش هان؟
یک ذره بیشتر نبودا نمیدونم چی شد یهو!
منم از قیافه ش خوشم میاد امیدوارم همین جور بمونه و نره سراغ_ پرووتز و این حرفا...
عزیزمممممممممم خوشحالم که این رو میشنوم ازت منم همین طور و این که هی بهش فکر میکنم دیگه از میلو خجالت نمیکشم!!!!

اوه مایا انقد عالیه کارش که با اینکت خونمون سه ساله دور شده از اونجا همچنان میرم اونجا...
سخت ترین قسمت همونجاست لعنتی....
من یادمه یه فیلمی ازش بچه بود میدیدم ولی بزرگیاشو ندیده بودم دیگه...

مایا... :-) :-*

مضراب شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 20:56

باشگاه خیلی خوبه.. واقعاً روی ماهیچه های آدم اثر مثبتی داره.. راضی ام از خودم که وسواس دارم روی کلاس هام و خدا روشکر توی دو ماه گذشته (که برای اولین بار تو عمرم تن دادم به باشگاه رفتن)، حتی تأخیر هم نداشتم چه برسه به نرفتن

خیلی واقعا خوبه :)
همینطور ادامه بده :*

hoda شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 20:50

من ولى از صورت گرد بیشتر خوشم میاد, از بیبى فیس ها خوشم میاد مثلا!
میلوووو باورم نمیشه تو اعتماد بنفس نیم تنه پوشیدن ندارى! تو بین آدمایى که من میشناسم همیشه یکى از بهترین ها بودى تو زمینه اعتماد به نفس و من همیشه دلم میخواست مثل تو بتونم خودمو قبول داشته باشم, بعد میلو یه چیزى بگم؟
به نظرت عضله بیرون زده و شکم خط انداخته سیکس پک و این چیزا ظرافت و زنونگى یه زن رو کم نمیکنه؟ احساس میکنم بدن آدم رو مردونه میکنه و جذابیتش رو از دست میده
هییییى تو خیلى خوشگلى, بپوووش, بت منو نشکن

پس یعنی از من خوشت میاد؟؟ :دی
هدا فقط اعتماد به نفس نیم تنه پوشیدن ندارم :پی

وای نه هدا اون عضله ای که تو فکر میکنی نه! الان عکس هیکل مورد علاقه ام رو برات میفرستم :**

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد