وقتی کار رنگ موهام تموم میشه، سرازیر میشم سمت فروشگاهش تا من رو ببینه!

وقتی میرم تو، کیفم رو میگیرم روی موهام تا نبینه... میاد سمتم با خنده.. میگه بردار ببینم چجوری شدی...

با دیدنم سرجاش وایمیسته! با چشای گرد و خیره نگام میکنه اولین چیزی که میگه اینه: میلو دیگه شبیه بچه ها نیستی!!

خنده ام میگیره از اینکه انقدر راحت حسش رو میگه! بعد هرچی میگذره انگار بیشتر خوشش میاد..ولی خب چون بیرونیم نمیتونم شالم رو بردارم تا کامل ببینه...

 میگه آخه تو گفتی فقط میری یه تیکه های باریک ازش رنگ درمیاری این خیلی زیاده و من اینطوری تصورت نکرده بودم واسه همین شوکه شدم!


شب، وقتی میاد، همون لباس خوشگل زرده که خودش برای سالگرد اولمون بهم داده بود رو میپوشم، یه آرایش خیلی ملایم و کِرِم ... تا از در میاد تو باز سر جاش میخکوب وایمیسته! میگم تورو خدا باز نزن توی ذوقم :))

میگه میلو عالیه! چقدر خوشگله و بهت میاد.. میگم برو داری تلافی غروب رو میکنی چون فهمیدی خورد توی ذوقم؟؟ میگه نه اون موقع با شال بود و من خب تا حالا اینطوری ندیده بودمت...

دستمو میگیره میاره توی اتاق.. بهم میگه وایسا ببینم...

بعد هی دورم میچرخه و میگه میلو واقعا واقعا بهت میاد! لباسه رو هی تاچ میکنه میگه اینو نپوشیده بودی تا حالا و چقدر با این رنگ موی جدید این لباس هم بهت میاد!

میشینه روی تخت و بی صدا نگام میکنه.. 

میگم واقعا باور کنم که دوست داری این استایل جدید رو؟؟

گوشیش رو ورمیداره میگه هیچی نگو فقط وایسا میخوام ازت عکس بگیرم!! تند و تند با ژست های مختلف ازم عکس میگیره..

آخرسر میاد می ایسته جلوم و بغلم میکنه و آروم بهم میگه: زن زیبای من...





نظرات 30 + ارسال نظر
آژو پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 11:36 http://azhoo.blogsky.com/

عالی بود

:دی :*

پیانیست پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 09:49

با حرفات موافقم میلوی خوبم
تمام سعیمو میکنم که موفق باشم

گود لاک :)

پیانیست پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 00:24

اینم یادم رفت بگم
آره ترم یکم!!!
من یه سال پشت کنکور موندم رفتم پرستاری
بعد از یک سال انصراف دادم
سنم زیاد نیست
بیست سالمه
ولی همسنای من الان ترم پنجن
یخرده م سر این قضیه ناراحتم
ولی باااااز هح یاد دلایلم میفتم خوشحالی وارد میدون میشه

پیانیست هرکسی میتونه انتخاب مورد علاقه ی خودش داشته باشه و توش موفق بشه... من قبول دارم که برای رشته ی زبان دایره ی کار کردن کمی محدوده،ولی خودم هزاربار برگردم عقب بازم همینو انتخاب میکنم.. رسته که میگن زبان خیلی خوبه و این روزا همه جا براش کار هست ولی زبان در کنار یه چیز دیگه خوب میشه، مثلا مدیریت بازرگانی مثلا بازاریابی مثلا تجارت خارجی... و هیییچ ایرادی نداره که اگه الان همسنای تو کجان... شاید اونا این راه رو دوست دارن.. شاید بعد از چهار سال دیگه که همتون فارغ التحصیل شدین تو راضی باشی اونا ولی حسرت بخورن ولی دیگه راه پیش و پس نداشته باشن....
کاری رو که میکنی با عشق ادامه اش بده...

پیانیست پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 00:20

الان یکی از دانشگاه آزادهای شهرم
ظاهرا میگن دانشگاه خوبیه
خیلی برام مهم نیست
بدون کنکور رفتم چون در توانم نبود باز کنکور بدم
به این فکر کردم که شروع کنم و خودم تلاشمو بکنم چه کلاس قوی باشه چه ضعیف...
چون میدونم توی زبان یه اصلی هست اونم اینکه سواد مهمتر از مدرک و اسمه...
دلم گرفته یکم از برخوردای بقیه...
و اینکه واسه خودمم تغییر به این بزرگی سخت بوده
ینی خوشحالی و غم رو تواما دارم الان!!!
هنوز نپذیرفتم دیگه تایتل پرستار روم نیست!
هرچی فکر میکنم ب اینکه آیا پشیمونی???
میشینم برا خودم دلایل انصرافمو یادآوری میکنم، ودلایل انتخاب زبان رو!دوباره قلبم پر از شادی و آرامش میشه میگم نه عمرا پشیمون نیستم!
ولی زیاد باهام حرف زدن ک پشیمونم کنن، مخصووووصا امروز قبل از انصراف، حتی یکی از اساتید پرستاریم...
اینه ک یکم مشوش شدم از یسری حرفها و اصرارها
وگرنه هروقت برمیگردم به دلایلم میبینم درست ترین کار رو کردم...

توی کامنت بعدیت جواب دادم عزیزم

پیانیست چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 23:43

کامنت جدیدم نیومد نه میلو جانم?

چرا اومد ولی نمیدونستم میخواستی تایید شه یا نه. الان تایید میکنم

پیانیست چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 18:40

مرسی میلوی عزیزم بابت جوابت و تبریکت
میتونم بگم تقریبا هیچکس بهم بابت اینکارم افتخار نکرد که هیچ، بلکه خیلیا بهم گفتن کارت احمقانه س!
دقیقا با همین کلمات!
و خب خسته شدم این چند روز از بس از این عکس العملا از دور و وریام دیدن که میگن پشیمون میشی و داری اشتباه میکنی و...
درسته من میدونم راهم درسته و انتخابش کردم ولی بهرحال این مدام تذکر دادن ها و پایین آوردن های رشته جدیدم و بالا بردنهای رشته قبلیم ناخودآگاه ناراحت میکنه آدم زو!
جالب میدونی چیه?
اینایی که الان از رشته سابقم تعریف میکنن همونایی هستن که قبل ازین ازش ایراد میگرفتن و میگفتن چرا پشت کنکور بیشتر نموندی که بری پزشکی! و پرستاری بده و فلان!
استاد زبانم ک برای مشورت رفته بودم پیشش بهم گفت توی جامعه ما کلا همه هی میگن نه!
میخوای ماشینتو بفروشی میگن نهههه نفروشیا
نمیفروشی میگن نههه چرا نگهش داشتی!
و خب من راه درازی دارم واسه قوی تر شدن که کمتر اذیت شم ازین نه شنیدن های مکرر...
دارم سعی میکنم یاد بگیرم...
منم مترجمی رفتم... یادم نیس توی خصوصی بهت گفتم یا نه

پیانیست همیشه همه جا یه مشت یاوه گو هیتن..
تو کاری رو کن که دوست داری...
آره گفتی, بهترین انتخاب هم همین بود ;-)
الان کدوم دانشگاهی؟ ترم یک هستی یعنی؟؟

tina چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 15:52

خوندن اینجا برام به اندازه طعم تمشک جنگلی خوشاینده..
مبارک تو و همسرت عزیزم...
تجربه نشون داده مردا روی رنگ موهاشون حساس و دقیق میباشند

چه طعم باحالی :-) مرسی عزیزم
واقعا؟؟!

رونی چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 13:44

تو اینقد قشنگی که بی رنگ و با رنگ خوشگلی میلو جان من عاشق اون طرز نگاه پر رمز و رازتم... اون مرد خوش بخت شده

رونی کلی خجالت زده شدم که.. ممنون واقعا...

مضراب چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 13:30

مبارکه عزیز. انشاءالله که هر روزت پر از این حسای خوب و تازه باشه

مرسی مضراب جان

ژوانا چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 13:11 http://candydays.blogsky.com

بعله ام :)
کلی تغییر کرده بود قیافت. این رنگی خیلی خوشگل تر شده بودی. من هنوز موهامو رنگ نکردم موی بلند رنگ کردنش عذابه :/ چون مامانم واسم رنگ میکنه دیگه بعدش نصف خونه رو به گند میکشم :دی

حالا تو عکس زیاد معلوم نیس... مررررسیییی :-* چشات خوشگل میبینه عزیزم :-*
آره موی بلند سخته واقعا!

hoda چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 09:07

همون لباس زرده که خریدنش داستان داشت
کله نو مبارک

نه اون لباس خواب بود :))) که واسه تولدم داده بود
مرسییی :-*

ندایی چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 08:10

خوشگلی های جدید مبارک عزیزم
حتما خیلی متفاوت شدی و حتما زیبا
مسلما مو افشونش قشنگتره بخصوص با لباس شیک و آرایش
اقای مارس حق داشتن خووو

مرسی ندا جان
متفاوت که آره یکم ;-)
عزیزم :-)

املی چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 00:51

چه حس خوبی
موهای نو شده ت مبارک میلو جانم

مرسی املی عزیزم

Mina سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 22:31

I just wanted to say : please do not private your page.
Some of us are trying to learn good points :)
Wish you happy moments

Hny I really don want to...
Btw, tnx for saying good points, if there is any!
U too

پرسه سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 22:14 http://galexii.blogfa.com

عززززیزم، عروس خانم زیبا کلی مبارکت باشه :ایکس
میلو؟ اون روز یه پانچوی زمستونی ِ نارنجی ِ خیلی خوشگل دیدم، همش تو ذهنم بودی :ایکس

آخی.. مرسی که یادمی عزیزم:-* :-*

مایا سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 21:25 http://white-patchouli.blogsky.com

رنگ زرد میلو؟
اولین رنگی که من توی دنیا دوسش دارم همین رنگ_...
موهاتم مبارک خیلی.
همیشه خوشم میومده از مردهایی که احساسشون در مورد ظاهر زن_ زندگیشون بیان میکنن و حتی اون فرق های کوچیم رو هم متوجه میشن...
دختر گاهی فکر میکنم ده سال سابقه ی زندگی مشترک داری تو!

مارس عاشقه زرده. تا به حال هرچی لباس بهم داده زرد بوده :))
مرسی مایا جانم...
اوف نه بابا خیلی جاها حواسم نیس...

mahdis سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 19:18

وای مبارکه خانوم زیبا

متشکرم که من رو ندیده بهم لطف داری

دنیا سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 19:13

چه قشنگ و عشقولانه

;-) ;-)

مارچ سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 18:48 http://azgil-11.blogsky.com

چه حسای قشنگی :)
رنگ مو جدید هم مبارک رفیق جان :*

مرسی مارچ عزیزم

آنا سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 18:41 http://aamiin.blogsky.com

رنگ روشن گذاشتید؟ چقدر باید متفاوت شده باشید. چه استقبال گرمی هم شدید ..

نه یکمی روشن تر از موهای خودم هایلایت دراوردم...
اولش که خیلی هم گرم نبود :-P

فرانک سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 18:29

آخییی تو ذوووقت نزده بوووود که فقط شوکه شده بووود ، همونجوری که ماها شوکه میشیمممم ، ذوووق کرده بوووده :))رشبیه بچه ها نیستی عزیییززممم :))
رنگ موهات خیلی بهت میاد خیلی زیییاااددد ، مخصوصا که ابروهاتم تیره تر کرددی درسته ؟ خیلی بهت میومد خانم میم :*
تو اینستا فقط تونستم لایک بزنم :| هرچی نوشتم هی نمیفرستاد نامرد :|
دیگه گفتم بیام اینجا مراتب خوشحالیمونو اعلام کنم خانم میم بله بله

آره شوک شده بود قشنگ معلوم بود :دی
ابروهامو روشن کردم همرنگ موهام...
خیلی مرسی فرانک عزیزم :-* خانوم میم هاها:))

عارفه سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 18:22

سلام
به به رنگ موی جدید مبارکا باشه خانوم جان
راستشو بخوای اون کامنتو اون حرفا یک دهمم از چیزاییکه باید میگفتمو برات نوشته بودم نبود
همش مینوشتم بعد پاکش میکردم
راستش من جزو اوناییم که زیاد خوشت نمیاد
شیطونو پرررر حرف(روم به دیوار خواهر)
واسه همینم خلاصش کردم تا اذیتت نکنم
بازم تکرار میکنم خییییلی ی ی ی
خوشحالمو راضی ی ی ی ی

سلام
مرسی عارفه
من چیزایی که دوست دارم یا دوست ندارم رو فقط در رابطه با خودم منظورمه.. نه با بقیه..
بازم ممنونم واقعا بی نهایت لطف داری شما

ژوانا سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 17:46 http://candydays.blogsky.com

مجددا اینجا هم میگم که مبارکه و خیلی بهت میومد :)
ما که دلمون برات ضعف رفت دیگه چه برسه به اقای مارس

ژوانا جدی میگی؟؟ مرسی عزیز دلم :-*

نانا سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 17:24

الهیییییییی

قلب :-*

میرا سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 17:24

میلو خیلی خیلی بهت میاد تغییر قشنگی بود

Danke :-P :-P
میراااا مچکرم از خصوصی.. یادداشتش کردم ^_^

پیانیست سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 17:17

یک پیغام خصوصی از طرف من:)

بله:-*
من کارشناسیم مترجمی خوندم چون برای کارشناسی بین رشته های زبان مترجمی آپشن بهتر و سخت تریه. ولی برای ارشد آموزش خوندم...
و تبریک میگم بهت بابت شجاعتت. همیشه کسایی که نصفه یه چیز رو رها میکنن تا برن دنبال چیزی که دوست دارن برام قابل احترامن...

لونا سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 16:34 http://miss-luna.blogsky.com

مبارک باشه میلو عزییییزم
چه رنگی کردی موهات رو ؟
وقتی واسه اولین بار رنگ میکنی مو رو خیلی تغییر میکنی
حق داشته یه کمی شوکه بشه خب آخی

ولی خب این مردا بعدها این توجه رو هم داشته باشن خوبه
دیدی هی میگن مثلا رنگ کردیم رفتیم جلوی شوهره هی گفتیم خوبه ؟ هی نگا کرده چیزی متوجه نشده و آخرش دپرسمون کرده ؟

مرسی عزیزم:-*
یکمی روشنتر از موهای خودم, قهوه ای شکلاتی...
آره :-D
اوه لونا من از این حرکتای بیست سوالی واسه مردا متنفرم... راهنمایی میکنم اینجوری خودم هم حس بهتری دارم..

مرمر سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 16:24 http://www.m-h-1390.blog.ir

مبارکه عزییییییزم:*
خخخخخخخخخخ..منم بعد اینکه موهام روشن کردم اولین حرفی که مستر بهم زد مرمر بزرگ شدی:))
حالا قرار تو این چندروز برم کوچیک شم دوباره؛)

متشکرم:-)
آخی... پس پیشاپیش مبارکه ;-)

پیانیست سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 15:13

مبارکه رنگ موی جدید^_^
جمله آخر>>>>چه قششششنگ ^_^

متشکرم :)
خیلی زیاد...

نیلوووو سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 15:12 http://niloo-painter.blogsky.com

مبارکت باشه، خیلی بهت میاد عزیزم

مرسی نیلو :**

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد