بالاخره واسه تولدش یه ایده ی خوب به ذهنم جرقه زد... سرچ کردم سرچ کردم سرچ کردم..و دیدم اووووه قیمت اون کار واقعنی زیاده و اصصصلا هیچ جوره نمیتونم اون مبلغ رو دو ماهه جور کنم... یه سری سرچای دیگه هم کردم که ارزون تر بود ولی اصلا اون هیجانی که فکر میکردم رو نداشتن... حالا جالبه با یه سوال زیرپوستی از خودش پرسیدم بین فلان کار و فلان چیز کدوم یکی رو میپسندی؟ انتخابش اونی بود که ارزون تره گرچه از هیچی خبر نداشت و سوالم جوری بود که عمرا اگه فهمیده باشه... نمیدونم حالا شاید بیشتر فک کنم... فعلا دو ماه مونده...


من همیشه واسم تولدها مهم ترین رخداد زندگی بودن! فک میکنم باید به بهترین شکل ممکن جشن گرفته بشه....



بی صبرانه منتظر هالووین هم هستم... همش دارم فکر میکنم چه customی رو انتخاب کنم... چجوری جشن بگیرم و چیکار کنم که مارس متعجب و سوپرایز شه...






کسی تا حالا سورتمه ی تهران توی دربند رو رفته؟؟ چجوریاس؟؟ خوشحال میشم اگه اطلاعاتی دارین باهام درمیون بذارین.

نظرات 14 + ارسال نظر
memol شنبه 25 مهر 1394 ساعت 22:59 http://ona7.blogfa.com

عزیزم ما رفتیم...مسیر خیلی کوتاهه و به نظر من بدک نیست...ولی خیلی عالی هم نیست...

فک کنم نمی ارزه ممول با چیزایی که بچه ها گفتن...

مرجان شنبه 25 مهر 1394 ساعت 20:16

مثلا اگه پاتیناژ رو هم می شد دو نفری رفت خیلی عالی میشد
میلو میتونی از طرف شرکتی که مارس اونجا کار می کنه براش نامه بنویسی؟امکانش هست؟
آدرس شرکت باشه و ببری اداره پست و بگی همون روز حتما برا مارس پست بشه و از این مطمئن شی که به دستش میرسه و بعد مارس نامه رو باز می کنه و فکر می کنه از طرف شرکته و یه نامه رسمی عاشقانه رو می خونه و دعوت میشه جایی برای ناهار یا شام یا دور همی دو نفره که عالیهههههههه
اینجوری میتونی سورپرایزش کنی
یه ایده بود که خواستم بهت بگم شاید چیزای دیگه هم تو سرت جرقه بزنه:)

میخوام اتفاقا یه چیزی براش درست کنم و بفرستم شرکتشون مرسی عزیزممم

وروشکا شنبه 25 مهر 1394 ساعت 15:23

سورتمه دربند اگه ترسو باشی آره یه بند جیغ می زنی اگرم نه که مثل من شهرو نگاه می کنی.می دونی که صندلی ها تک نفره هستن دیگه.ازتون عکسم میگیرن اگه هم عکستو بگیری یا بدی همونجا چاپش کنن کلا کلی پول میگیرن..
دکترم گفته بود برم اونجا که بتونم داد بزنم منم رفتم اما نشد به جاش پشت سریم حسابی جیغ زد مغزم سوراخ شد.:))
صف طولانی داره معمولا .خوبه یکی که توصفه بلیطه ،بقیه ازدر برن تو اونجا تو صف سوارشدن وایسن که کمتر معطل شن.به نظرم چند نفری رفتن شاید بهتر باشه چون فاز کل کل وفانش بیشتر میشه. کنارش سینمای چند بعدی هم داره که جالب نیست ولی شاید گروهی رفتن بهش کمک کنه. همینا دیگه.

پس با این حساب میشه گفت خیلی هم چیز باحالی نیس!

مرمر شنبه 25 مهر 1394 ساعت 13:55 http://www.m-h-1390.blog.ir

من نرفتم خالییییی از هرگونه اطلاعات:)
پسوزه پدربی پولی

مرسی عزیزم..

هدیه شنبه 25 مهر 1394 ساعت 12:16

بالای دربنده.. اگر بخوای آدرس دقیقو از دوستم که منو با ماشین برد میگیرم. من پارسال رفتم که بلیطش 8000 تومن بود. تابستون بود و صفش طولانی ولی چون تایمش کوتاهه زود نوبتمون شد. از این کلاه ایمنی ها میزاری و هر کس تنهایی میشینه توی سورتمه. کمربندتو برات میبندن و میگن با این سرعتت زیاد میشه و با این کم و هیچوقتم نباید ترمز بگیری چون پشت سری میخوره بهت. بعد میفتی تو یه مسیر پر پیچ و خم . اگه مثه من از ارتفاع بترسی یه سکته رو رد میکنی چون زیر پات تا حدودی خالیه و رو دامنه ی کوه ساختنش.ولی آدرنالین خوبی داره. بعدم که میای بیرون میبینی که تو جاهای حساس دوربین ازت عکس گرفته که میتونی چاپ ش کنی یا نکنی. احتمالا بلیطتش و بتونی از این سایتهای تخفیف ارزونترم بخری. توضیحم کامل بود؟ :D

عاااالی بود! مرسی هدیه جان

لونا شنبه 25 مهر 1394 ساعت 11:40 http://miss-luna.blogsky.com

وای میلو عالیه سورتمه من یه بار رفتم خیلی ترس و هیجان داره
من یه بار رفتم و خیلی حال داد همین امسال بهار بود

فک کنم واسه دخترا بیشترفان باشه... ولی من دوست داشتم منظره ی تهرانو کلا نشون بده وشهر زیر پات باشه!

نانا شنبه 25 مهر 1394 ساعت 10:32

چقدر خوب از الان به فکر هدیه هستی من که خیلی شل و کشدارم و فکر کنم سوپرایز کردن بلد نیستم
یه متنی میخواستم برات دایرکت کنم ولی متاسفانه گمش کردم راجع به آدمایی بود که چقدر بلدن از هر چیزی شادی بیافرینن
نمیدونم ولی فکر میکنم کاستوم تو باید خیلی س.ک.سی باشه مثل پرستار یا از این کاستومای خیلی هات زنبور یا پروانه و اینا

من خیلی دوست دارم این کارو...

آخی... ممنون نانا که یادمی.. واقعا مرسی :***
خب آخه توی بیرون میخوام بپوشمش :)) اون کاستوم پرستار رو نگه داشتم واسه خونه ی خودمون :))

سیاهچاله شنبه 25 مهر 1394 ساعت 07:53

تولد یکی از مهمترین اتفاقای زندگی ادمهاس :)
من نرفتم میلو .

خیلی مهمه واقعا...

:**

Amitis شنبه 25 مهر 1394 ساعت 02:28

Canada, chon nemidunam salighato kheili sakhte , chiz khasi ham be zehnam nemirese! Are , shena tu fazaye baaz kheili khube , man manzuram daryacgeh o darya bud bishtar albate , ama man dustaye dokhtar iranim aksaran mitarsan nemian tu aab! Inja baad az 18 sal dg khanevade duradur support mikonan ! Va dg gir ham nemidan khob ! ;)

وای دریا که عالیههههه....
منم همینو میگم دیگه! میگم اگه آزادی دارن توی کار کردن آزادی توی عمل هم دارن و میتونن هرکاری میخوان بکنن.. اینجا نهایت بتونی فقط توی کار آزادی داشته باشی...

املی شنبه 25 مهر 1394 ساعت 01:08

راستی میلوووو
منم میخوام هالوین پارتی بگیرم :)))
خیلی قراره خوش بگذرهههه آهنگ_انیمیشن_نایتمر هم میخوابم بذاریم و کلی کیف کنیم :))
من کاستومم رو کت وومن انتخاب کردم،چون آرایش_سیاه خیلی رنگ_چشمامو وحشی میکنه،دمبال_شلوار_لاستیکی طور_مشکی ام و یه تل_گوش گربه ای..مانیکا دیگه :))
خیلی هیجان انگیز میشه به نظرمممم...
به تو کاستوم_سرخ پوستی خیلی میاد میلو! یه سرچی بکن

جدی میگی؟؟؟؟؟ املی من اولین باره که میخوام همچین کاری کنم.. دقیقا نمیدونم که توش چیکارا میکنن جز اون کاستوم پوشیدن و تیریک ار تیریت واسه بچه ها!
وای چه پیشنهاد باحالی....

املی شنبه 25 مهر 1394 ساعت 01:01

میلو من الان نگا کردم ببینم تخفیفان داره لینک بدم بهت که انگار تموم شده..بلیطش ۱۴تومنه توی تخفیفان سورتمه و قلعه وحشت باهم شده بودن ۸تومن...قلعه وحشتش جدا ۲۰تومنه انگار...بد اونروز که من رفتم بارون زده بود،یه پارک_خوبی داره تا برسی به سورتمه،کلن خوشگل شده بود،برای اینکه دفه اول عکسمون بد شد دو بار سوار شدیم که عکسمون خوشگل شه :)) قیمت عکسشم اگه اشتبا نکنم ۸تومن بود یا یکم اینور اونور تر..ولی تاریک بشه هوا عکس خوب نمیشه،ما ساعت_۴،۵رفته بودیم یکم عکسامون تیره شد پشتش زیاد ملوم نیست...انقدی که فک کنی منظره داره و تهران زیر پات باشه نیست،یه جای تقریبن کوچیکه همون فضای اطراف دربند مشخصه فقط...ولی خوش میگذره،میگم من دو بار سوار شدم :دی
و اینکه ترجیحن وسط یا اوایل هفته برو که شولوغ نباشه بتونی لذت ببری..خوشگله فضاش..آرومو تمیزه
:)

آره قیمتش که خیلی ارزونه واقعا ولی فکر میکردم که کل شهر معلوم باشه وقتی بری بالا....
املی فک کنم دوستش نداشته باشم... :(

لیلا و دیاکو شنبه 25 مهر 1394 ساعت 00:09

سلام
سورتمه وای خدا نهایت هیجان و ترس! فکرشم دلمو خالی میکنه :))))

سلام:-*
لیلا رفتی؟ میشه اطلاعات دقیق بهم بدی؟ خوبه ارتفاعش؟ یعنی واقعا مثه عکسایی که گذاشتن هست که دید داشته باشه تهران؟؟

amitis شنبه 25 مهر 1394 ساعت 00:04 http://amitisghorbat.blogsky.com

hallowen ? che bahal :))

آره :-) کدوم کشوری؟پیشنهادی برای کاستم داری؟

هدیه جمعه 24 مهر 1394 ساعت 23:44

یه مسیج دیگه م زدم ولی اررور داد دیگه نمیدونم اومد؟ نیومد
گفتم که من رفتم. خیلی هیجان داشت. وقتی اون بالایی و اینور اونور میری با سورتمه تهران و میبینی و دم غروب که چراغا روشن میشن بهترین منظره شه :)

همینو فقط ازت دارم
میشه اطلاعات دقیق تر بدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد