از این تل های پیشونی که گل های ریزداره یه دونه سفیدشو دارم... 

بعد یه بار اونو زده بودم، روم نمیشد روی پیشونیم باشه... دادمش بالاتر مثل تل شد!! تو نگاه اول چیز باحالی بود ولی وقتی معلوم میشد که از اون کش های پیشونیه مسخره به نظر میومد! بیریت گفت میلو اون واسه اونجا نیس که مال پیشونیه... گفتم واقعا فک میکنی نمیدونم مال کجاس؟؟؟ روم نمیشه خب بذارمش روی پیشونیم!!


حکایت خیلی کارا و خیلی چیزای دیگه ست... میدونیم، بلدیم، رومون نمیشه ولی... شمایی که فکر میکنی بلدی، باشه تو خوبی، ولی بشین سر جات بذار بقیه همون مدلی حال کنن واسه خودشون....اصلا چرا نمیذاریم هرکی هرطور که هست حال کنه واسه خودش؟؟؟ نازی یه بار گفتی چقدر زشته یه دختر این عبارت رو به کار ببره "بکش بیرون از ما!" ولی باور کن خیلی قشنگ لپ مطلب رو میرسونه! بکشین بیرون از مردم!


+خطاب به خودمم هست.. یه وقتایی واقعا حواسم نیس که کردم توی مردم!!!

نظرات 13 + ارسال نظر
نیگولی جمعه 15 آبان 1394 ساعت 22:41

واقعن خیلی اوقات تو مغزم الکی گیر میدم به بقیه بعد میگم به تو چه آخه سرت تو کاره خودت باش
و اون وختی که کسی سرش تو کاره منه اون وخته که اعصابم خورده خاک شیر میشه

عزیزم :)
میدونی البته بستگیداره که اون طرف هم کی باشه... شاید کمتر آدم عصبانی شه از کسایی که بهش نزدیکترن...

املی جمعه 15 آبان 1394 ساعت 18:53

من همیشه حرص خوردم فقط ولی چیزی نگفتم :دی الانم که کلن بی خیال شدم
مهم فهمیدنشه،بی خیال_حواشی

واقعا هم...
مرسی عزیزم از خصوصیت :*

پاپیون جمعه 15 آبان 1394 ساعت 18:12

واااااىىىى این جمله:)))))))
اولین بار از یکى از بچه هاى هنرکده شنیدم:))))))
واقعا راست مىگى, من دقیقا دختر داییام همش تو مان:)))
ببین منم بى ادب کردى:))
هردفه که میان خونمون,امکان نداره بگن چرا فلان چیزو این مدلى گذاشتى مثلا,فلان مدل بذار:/
بدم میاد از این دخالتا ولى گاهى رنگ دلسوزى به خودش مىگیره!
آدم نمىدونه چى بگه!

نازی قشنگ یادمه که بهت گفتم وو چه جمله ی زشتی :))) ولی بخدا خیلیییی کاربردیه و قشششنگ میزنه تو هدف !!

نارسیس جمعه 15 آبان 1394 ساعت 15:54 http://X18.BLOGSKY.COM

من احوالپرسی بلدم ولی روم نمیشه یعنی به نظرم از اون حدمعمولی بیشتر شه تعارفه و برا همین دوس ندارم بعد همیشه تیکه میندازن بهم


کلا بعضی ها اونقد تو زندگی بقیه به ادامه ی حیات میپردازن که زندگی خودشون به فنا میره

نارسیس وای از دست تو :))

موافقم خیلی... من خودم هم یه مدت خودمو خیلی درگیر ناراحتی ها و غصه های بقیه میکردم...

لاندا جمعه 15 آبان 1394 ساعت 13:01

در مورد پستت هم دلم میخواد بگم که شدیدا موافقم و خودم جدیدا به این موضوع رسیدم که بذارم هر کسی هر جوری که دوست داره باشه و با همین تز هیشکی دیگه به نظرم مسخره نیست. با طیف وسیعی از آدما تونسته م کنار بیام

اعصاب خود آدم راحت تره!

نانا جمعه 15 آبان 1394 ساعت 09:47

سعی میکنم حواسم باشه که بکشم بیرون از بقیه

:)))) نانا :))

hoda جمعه 15 آبان 1394 ساعت 00:26

واى میلو یاد اولین بار که این عبارت رو شنیدم افتادم, یکى بهم گفت کاش فلانى بکشه بیرون من گفتم چى رو؟ :))))

:))))) وای شوخی میکنی :))

مرمر جمعه 15 آبان 1394 ساعت 00:06 http://www.m-h-1390.blog.ir

حرفت خیلی خیلی منو تو فکر فرو برد
....این دوره زمونه کارا ادما شده همین جمله باحالت:)))))

عزیزم....
خود من هم این کارو کردم منتها ناخواسته!

ویدا پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 23:53 http://vidapedagog@yahoo.com

اوه مای گاد,ببین دخترک مودب ما چی میگه
بکش بیرون از ما
خیلی ... تو مردم
پس دیگه خجالت نکشم که این دو تا فعل ورد زبونم بوده از قرون وسطا؟

:پی آخه خیلی قشنگ لپ مطلب رو می رسونه...
نه راحت باش :))

Amitis پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 23:25

به نظر من هم یه جوری هستن میزنن به پیشونی ، خودم نمیتونم

من دوست دارم ولی. خودم ولی خجالت میکشم :))

ژوانا پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 23:23 http://candydays.blogsky.com

اوهوم منم از اونا قرمزشو دارم زرت و زرتم هر وقت حالم خوبه اونو میزنم به پیشونیم
ولی خب الزاما اونجوری نیس منم گاهی میزنمش روی سرمو موهای روی پیشونیمو میدم بالا باهاش. خیلیم باحاله به کسی چه اصلا

آره کلا چیز باحالیه... من توی بیرون ولی روم نمیشه بزنم به پیشونی :))

شاپری پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 23:09

من همیشه خنده ام میگیره از این جمله :)))
گاهی خب آذدم فکر میکنه ندونسته اون کارو میکنه میخواد از اشتباه در بیارتش اما بعد اون تز دادن آره واقعا باید بکشه بیرون :))

خنده دارم هست آخه....!!
دقیقا همینطوره و من خودم بارها مرتکبش شدم ولی به محض اینکه فهمیدم خجالت زده شدم و کشیدم بیرون :دی

نیلووو پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 22:58 http://niloo-painter.blogsky.com

چرا برام آشناس؟ :)))) جمله ب آخرت :دی

نمیدونم :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد