موفقیت توی رابطه از اونجایی شروع میشه که وقتی آدمِ شما عصبانیه، یا ازتون ناراحته، شما احساس خطر نمیکنین، شما فکر نمیکنین که داره همه چی از دست میره! یا ممکنه دیگه همه چی تموم شده باشه! در واقع این حسیه که اون به شما میده که هی عزیزم، ما حتی توی فاک ترین دعواها هم باز با همیم، تو جات امنه توی قلبم و میتونیم بعد از آرامش بازم عاشقی کنیم با هم....


هیچ وقت یادم نمیره که چقدر نامطمئن بودم از رابطه ام با مارس، علیرغم اونهمه عشق سرشاری که بهش داشتم، بازم ته دلم میگفتم کی میدونه تا هفته ی دیگه با هم باشیم... ولی اون منو مطمئن کرد با حرفاش و کاراش... من جمله هاشو، عقایدشو میبلعیدم، و تمام سعی ام بر این بود که به گفته هاش ایمان داشته باشم. وقتی بهم توی اولین بحث گفت میلو رابطه میدون جنگ نیس که، بهم کمک کن و همسنگرم باش تا مشکلات رو دوتایی حل کنیم، این جمله اش رو بلعدیم و حک کردم، شد شعار رابطمون... و اون بهم امنیت داد، حتی وقتی عصبانی باشه، حتی وقتی بحث داشته باشیم که البته بحثامون توی این دوسال و چند ماه به تعداد انگشتای یه دست هم نمیرسه، توی این موقعیت ها بهم امنیت روانی داده اونقد که ته دلم میدونم هیچی منو تهدید نمیکنه و من همیشه توی قلبشم...

نظرات 5 + ارسال نظر
عسل یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 19:41 http://withgod.persianblog.ir/

کاااملا درک میکنم و بلعیدم این پستت رو
وقتی از دستم عصبانیه دیگه خودمو گم نمیکنم و ذهنم مغشوش نمیشه که نکنه از دستش بدم..

خیلی خوبه این امنیت :)

مایا یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 19:20

همیشه فکر میکنم فقط از یک مرد_ واقعی یک همچین انتظاراتی میره میلو....

میدونی مایا، شاید مردا ویژگی های متفاوتی داشته باشن از هم، منتها همشون باید توی یه چیز مشترک باشن و اون حس امنیت داشتن کنارشونه...

املی یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 18:48

همین چیزای کوچیک_خوبه که میبینی و میفهمی چرا رابطه قبلیا پایدار نبود..چقد خوبه این حس_امنیت میلو وقتی نوشتی میبلعم عمیقن درک میکنم منظورتو

خیلی خیلی موافقم...
حس امنیت بهترین حسه املی توی رابطه. نه فقط از این لحاظی که گفتم، از همه جهت...

سیاهچاله یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 17:57

الهی عمر رابطه تون و عاشقانه هاتون ابدی باشه میلوی عزیزم:-*

عزیز دلم :) :**

وروشکا یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 17:02

دعا می کنم همیشه همیشه همین مدلی عشق دار بمونین.

ممنونم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد