اون عکس تکی ام که با کیک هست و نمیدونم دارم کجا رو نگاه میکنم گذاشته توی پیجش...

یعنی اولش خیلی شوک شدم که عه، مگه نباید عکس دوتاییمون رو میذاشت و خب مارس که داداشش باشه توی الویته، ولی اول عکس تکی من رو گذاشته، و بعدش یه عکس دیگه مون که داریم هم رو نگاه میکنیم و حرف میزنیم و میخندیم و بی هوا ازمون گرفته شده!! زیرش هم این کپشن رو گذاشته که: عاشق همه ی دنیا را در چشم معشوق میبیند، و به هرجای دنیا که می نگرد معشوق را میبیند. و اینگونه هست که خداوند دو چشم را برای دو چشم آفریده.. عشقت جاوادنه داداش گلم..

بهترین کپشنی بود که واسه اون عکس بی هوا میشد گذاشت... از اون شب یه عالمه عکسای بی هوا دارم که همه رو هم اغلب خواهرای مارس گرفتن! فک میکنم بهترین چیزی که از اینجور شبا می مونه عکسای بی هواست... همون عکسایی که تو چشمات توش پر از خوشحالیه و بعد از یه عشق شیرین جلوی همه رسمیش میکنین!




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد