شبیه دیگران بودن یا تقلید کردن چیزیه که باید اون آدم اونقدر خوب و پرفکت باشه که بشه این کارو کرد ازش. 

من خودم همیشه الگوم آدمای مهم و پرفکتی بودن که خودشون زندگیشون رو ساختن روی پای خودشون, اونا ارزش مرجع شدن رو دارن, کسایی که میتونن با ایده ی شخصی و اراده ی خودشون یه چیزی رو داشته باشن.. من عاشق این آدمام :)

نظرات 6 + ارسال نظر
Ordi سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 10:32 http://tanhaeeeii.blogfa.com

نمیگم دنبال دعوا و بحثی میلو ... اما بچه بازی مشخصه.وقتی یه آدم بالغ رد بچه بازی رو میگیره به نتیجه منطقی نمیرسه.چون اون کار از اساس مشکل داشته.
تو باید قبول کنی که خیلی انتقادها بهت خواهد شد خیلیا پشت سرت حرف خواهند زد ... این کااااااملا طبیعیه.چون تو داری تو فرهنگی از خوشی هات و رضایتت از خودت میگی که همه در حال نالیدنن.
و تازه اگه اینطور نباشه در حال به رخ کشیدن شادی شون با استفاده از برندهای مختلف و پر زرق و برقن.تو چنین فرهنگی تویی که خودساخته ای میای از لذتهای دیگه حرف میزنی مطمینا یه سریا بر نمی تابن و می شینن دور هم مسخره ت هم میکنن حتی
اما چه اهمیتی داره واقعا؟ تو توی زندگیت اصول مشخصی داری اینکه یه سریا باهات مخالف باشن کاملا طبیعیه
واقعا ارزش نداره میلو ... واقعاااا ارزش نداره

خواهش میکنم عزیزم
امیدوارم همیشه با نشاط خلاق و موفق باشی

اردی من بااااارها گفتم با مخالفت و انتقاد واقعا مشکلی ندارم. خود من با خیلیا موافق نیستم, ولی من توهین تو کتم نمیره, ننیفهمم چرا باید توهین شه, میگن طبیعیه, چرا باید توهین کردن طبیعی باشه واسمون؟؟ مگه دور از جون حیوونیم یا شهر هرته؟؟
میبوسمت عزیزم...

Ordi دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 22:22 http://tanhaeeeii.blogfa.com

من اونا رو نمیشناسم
اما از رو فهمیدن دغدغه هاشون (از خوندن کامنتای تو و بقیه) میگم که هم شان نیستین
و حقیقتش در شان تو نمی بینم به این مسایل پست اختصاص بدی.
گرچه اینجا خونه ی توعه.مدیریتش با توعه.اما من نظرم رو به عنوان یه مخاطب گفتم فقط.

تو ازون جمله آدمایی که میتونی الگو باشی میلو.
فقط امیدوارم تحملت رو تو این مسایل ببری بالاو به هر حرفی و هر شخصیتی بها ندی.چون یه سریا در شانت نیستن واقعا.

اردی من به چی قسم بخورم دنبال دعوا نیستم,نمیدونم چرا انقد جار و جنجال میشه,من حتی رفتم مستقیم براش نوشتم تا هرچی هست بین خودمون و تو سکوت حل شه,نه که لشکر کشی کنن,بعد یعنی چی این حرفایی که آخه میزنن راجع به من و زندگیم؟ حرف اصلا چیز دیگه بوده,من اگه هزار خطم براش نوشتم واسش یه جریانی رو باز کردم که خیلی وقت بود میخواستم بگم,بدون هیچ توهینی به اون,و هربار که براش نوشتم سعی کردم یه طور باشه که بفهمه منو و درک کنه حالمو, ولی هی بد برداشت میکنن... توهین میکنن, از اعتمادن سو استفاده میکنن...سری قبل هم که جریانو واست گفتم, من حسن نیتمو نسون دادم که اونهمه وقت گذاشتم و نوشتم, الان یه جور حرف میزنن انگار اویزون بودم یا هرچی! اصلا نمیتونم درک کنم چرا اینهمه توهین و بداخلاقی؟
بعد مرسی اردی تو همیشه واسن محترم بودی, تایید از طرف تو واسم خیلی ارزشمنده حتی اگه دنبال تایید نباشم اینجا

مهسآ دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 16:52

نمیشه یجوری برنامه ریزی کنی هر سه جا رو بری؟ بعد سه تا لباس باید پیدا کنی ولی:))

نه نمیشه :((((

لیدی رها دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 16:07 http://ladyraha.blogsky.com

موافقم...
راستی کتاب رازهایی در باره مردان خیلی خیلی ملموس و به درد بخور وقت کردی بخون

مرسی :)
وای رها من باید ازت لیست بگیرم:-*

تبسم دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 16:02

یه چیزی بگـم ؟ من حس فضولیـم گل کرد رفتـم خونـدم ...

نظری نـدارم .. نمیـدونم چی بـگم ...

ولی .. راستش اونموقعی که اینستاتو تفکیـک کردی .. من اولـش که رفتـم اینستا هنوز وبتـو نخـونده بودم یهو شک شدم .. بعد دیدم یه اکانت دیگه ساختی و اینـجا هم خونـدم ... اون چنـد ساعـت اول خیــلی ناراحت بودم .. با اینـکه هررربار که میگفتی یه تعـداد رو تو اینستا داری حذف میکنی من منتظر بودم حذف شم .. ولی بازم سختـم بود ... شاید چون کلا با بلاک مشکل دارم ... ولی بعداز چند ساعت به خودم توپیدم که تو که از خودت عکس نمیذاری زیاد ... میلو هم که چیزی از زندگیت نمیدونه .. وبلاگم که نداری و ناشناخته ای کلا ... بعد اون روی ِ ناراحتـم خفه شد کلا ...

اینارو گفتـم که بگـم الان بهـت کامـلااااا حـق میـدم و بنظـرم بهتـرین کار بود ... چه سخته این موقعیت ... من خیلی کم طاقتـم .. بغضم گرفته بعد از اینکه کامنتاشون رو خوندم ... چقـدر اعتماد کردن سخته ... من از این لحاظ خوش شانـس بودم .. دوستای ِ مجازی ِ کم ولی خوبی رو واسه خودم نگه داشتـم ....

امیدوارم اختلافاتون رو حل کنیـد و تمـوم شه ....

میبینی تبسم؟ :) جای درست بحث کردن به چیا دارن چنگ میزنن؟ من اصصصلا برام مهم نیس چون فکرشون بسته س,چون همه چیو توی مد میبینن و یه ژست فیک گرفتن به خودشون...
من اصلا دنبال حل کردن نیستم,سری قبل سعی کردم اگه ناراحتشون کردم و کاملا بیمنظور بود عذر بخوام ولی دیدم اصن شعورشو ندارن,خیلیا هم تایید کردن اینو, اینبار فقط قصدم این بود که بگم اگه با من بودی بیجا کردی که با من بودی! یعنی داشتم دوستانه و محترمانه برخورد میکردم ولی حالا که توهیناشونو میبینم فک میکنم باید مثل خودشون بود, دلیل نداره هی بخوام احترام نگه دارم

مهسآ دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 14:25

عامو بیخییاااال . به لباست فکر کن که چی بپوشی و موهاتو چطور آرایش کنی میلوی زیبا.
الان مهم لباسه و اینکه یه آخر هفته ی خوب در انتظارته که تو قراره خوب ترش کنی!
:*

بعله ^_^ وای چی بپوشم اخر نفهمیدم من :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد