کلی کار عقب افتاده دارم!

هنوز اتاقمو نتکوندم!!!

کمد دیواریم و کشوی لباسهام و کفشامو مرتب نکردم.

هیچ ایده ای برای سفره هفت سین ندارم و هیچی نخریدم براش...

داده های جدید پایان نامم رو جدول بندی نکردم برای تحلیل آماری جدید...

لباس نخریدم هیچیه هیچی... امسال برخلاف سالهای گذشته عاشق خرید لباس نو شدم واسه عید! دلم میخواد یه چیز ساده و شیک بخرم و اولین عیدیه که با همسرم میرم مهمونی، میخوام که لباسای خوب و تمیز داشته باشم...

شاید بخوایم سفر بریم، خریدای سفرانه انجام ندادم!

جمع بندی آخر سالم رو انجام ندادم...

هدف های سال جدیدم رو تعیین نکردم...

بالن برای امشب نخریدم :(( 

روی شیشه ی کتابخونم نقاشی نکشیدم...

آلبوم برای عکسای عقدم درست نکردم...

پنجشنبه وقت رنگ مو کردن رزو کردم ولی هیچ ایده ی رنگی ای ندارم....

برای دوستام هدیه های عیدشون رو آماده نکردم...از همه مهمتر برای مارس عیدی نگرفتم هنوز...

فقط هم سه روز وقت دارم!

تنها اتفاق خوب واریز شدنه حقوقم توی امروز بود! حساب کاریم رو سه ماهی بود چک نکرده بودم و فقط پولایی که از کلاسای مختلف و جاهای مختلف درمیوردم رو میریختم توش.. و حالا با یه رقم خیلیییی خوب مواجه شدم که اصلا انتظارشو نداشتم. خوشحالم که سه ماه کار کردم و تونستم به یه تارگت خوب برسم.