یه اتفاق عالی... 25/1/95

اینقدر خوشحال و شوکه ام از دیروز که حتی نمیتونم جیییییغ معروفم رو بکشم یا بنویسم! 

اینقدر بهت زده ام که اصلا فکر میکنم نکنه خواب باشه یا در آخرین لحظه همه چی خراب شه؟؟

ولی من به این صفحه مدیونم... باید ثبتش کنم این لحظه رو و از دیروز جلوی خودم رو نگه داشتم که ننویسم... حتی اگه یه درصد همه چی خراب شه یا بنا به هر دلیلی اکی نشه من حس فوق العاده ی الانم رو باید ثبت کنم!


من و مارس، با تلاشایی که داشتیم و سختی هایی که کشیدیم، دیروز صاحب یه خونه ی بزرگ پر از نور با ویوی یه عالمه درخت و باغچه شدیم! ما خونه خریدیم! به صورت کاملا اتفاقی و خیلی خیلی خیلی شانسی یه موردی به تورمون خورد که اگه از دست میدادیم تا بیست سال دیگه نمیتونستیم همچین چیزی رو به دست بیاریم! ریسک بزرگی بود ولی از اونجایی که بابا یه آدم ریسک پذیره هولمون داد جلو گفت برید تو دل قضیه و میدونم که میتونین، هرجا هم کم آوردین روی من حساب کنین... و خب ما یه پس انداز خیلی خوب برای خونه به جز هزینه ی عروسیمون گذاشته بودیم کنار، مخصوصا من که توی همین چندما قبل از عید تونسته بودم یه تارگت خیلی گنده رو بدست بیارم (و همه دیگه میدونن که چقدر براش سختی کشیدم). هزینه ی اولیه مون برای عقد قرارداد کافی بود و ما خونه رو خریدیم! البته تا چند سالی باید قسط بدیم ولی صاحب یه خونه ی فوق العاده شدیم که من دو شبه بی وقفه دارم براش رویا پردازی میکنم! و فکر میکنین کجاست؟؟؟ بله! فقط چندتا پله بالاتر از همینجایی که الان نشستم! 


وقتی داشتیم قرارداد رو می نوشتیم من یاد ماشینم افتادم! گفته بودم که بخشیدمش به کسی که بیشتر از من نیاز داشت، درسته که اولش با نارضایتی کامل بود ولی آخرش با خودم گفتم تو داری اینو میدی که یه چیز گنده تر بدست بیاری! و فکر میکنین چی؟ هنوز یه ماه نشده که بهم این هدیه ی فوق العاده برگشته :) چی میتونم بگم؟ چی خوشحالیه منو نشون میده؟؟ اصلا من و مارس دو شبه که از خوشحالی هیچ حرفی نداریم بزنیم و تازه امروز  یادمون افتاده باید جشن بگیریم! باید بریم امروز بستنی بخوریم و یه شام خوشمزه به بقیه بدیم! هفته ی بعد هم میریم یه جایی دیرینک میکنیم و میرقصیم...


میخوام امروز به مارس بگم ما لایق این خوشبختیه هستیم!دنیا مادوتا رو چفت هم و جفت هم گذاشته تا از زندگی ای که همیشه عاشقش بودیم و سختی هاشو به شادی تبدیل کردیم لذت ببریم....تشکر ویژه از مارس که بدون کمک هیچ احدی توی دوسال تا جایی که تونست کار کرد و همیشه با فکر و منطق پیش رفت و تشکر ویژه از خودم که شیش ماه به خودم سختی دادم و علاوه بر اون، رویاهای گنده توی سرم پروروند م چون ایمان قلبی دارم آدما به رویاهایی که از ته  دلشون دارن میرسن... چقدر خوشمزست که به همه میگم من و همسرم، با تلاش خودمون بدون کمک کسی، بدون اینکه به کسی تکیه کنیم قبل از اینکه حتی ازدواج کنیم تونستیم خونه ی مورد علاقمون چیزی که حتی بیشتر از حد تصورمون بود رو بخریم... :)

من از دیروز فقط یه نفس عمیقم و یه آخیش گنده! خوشحالیش و خوبیش اونقدر زیاده که نمیتونم تو خودم هضمش کنم....


* بهار همیشه واسم پر از اتفاقای خوبه...همیشه درست تو اولین هفته های سال با یه اتفاق خوب سوپرایز میشم... ولی اصلا انتظار همچین چیز گنده ای رو نداشتم...

نظرات 48 + ارسال نظر
"شی یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 15:32 http://endlessloveofheandshe.blogsky.com/

ارجاع به پست درهمبرهم به تاریخ 17 تیر 94 (چه رسمی شد اوه اوه) هی دارم مشترکات باهات پیدا میکنماااا...منم چشای اروم غمگین دارم به نظر خودم و معصوم!!!و اینکه شهر یار منم کرجه...شهر مورد علاقمه....چون شهر یارمه...از تهران که توش متولد شدم بیشتر دوسش دارم...ادمای گرم...پاتوقای شلوغ...مردم خوش حالا تا ارشیوت تموم شه سیصدتا کامنت میزارماااا

عزیزم :) باعث خوشحالیمه که باهات اشتراک دارم :)
راحت باش عزیزم

اسکارلت یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 12:36

تبریککککککککککککککک بانو .انشالاه تو خونه جدید زندگیتون پر شادی باشه

خیلی ممنون عزیزم

"شی یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 10:47 http://endlessloveofheandshe.blogsky.com/

انقد خوشحالم بارز دوباره دارم متن رومیخونم.....وای میلو

آخی :) مرسی

"شی یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 10:42

ایووووووول، این فوق العاددددددسافریییییییییییییییین مبارکه!براتون بیش از حد تصورت خوشحالللللم

مرسی عزیزم ایشالا برای شما هم باشه به زودی :***

Amitis شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 20:44

مبارک عزیزم ، خیلییی تبریک میگم ، بهترین روزها رو تو این خونه داشته باشین ، خیلی قدم بزرگی برداشتین تو ایران تو این گرونی تونستین خونه بخرین .

مرسی عزیز دلم :) اینجا واقعا خریدن هرچیزی با توجه به حقوقا سخته... ولی خب شانس با ما یار بوده :)

لاندا شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 20:27

عزیززمممم، چقدر خووووب. خیلی خیلی مبارکتون باشه. یعنی الان طبقه بالای خونه خودتونین؟ چه خوب که بازم می تونی کلی پیش دخترک چشم سیاه باشی. خدا رو شکر که تلاشاتون نتیجه داده. شدیدا مبارک باشه

آره لاندااا :) اصلا حتی یه درصدم فکرشو نمی کردیم :) آره همینجاییم :)) اون که خیلی خوشحاله و همش میگه :))

آناد شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 15:42 http://mydeliriums.mihanblog.com

میلوی عزیز خیلی برات خوشحالم
تو تنها وبلاگی هستی که به خوندنش معتادم
مرسی به خاطر این همه حس خوب و این همه انرژی مثبت وبت

آخی... عزیزم چقدر خوشحالم که همراهمی :)

ماهنوش شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 13:34 http://bottom-of-my-heart.persianblog.ir/

ای جااان ای جااان مبارک باشه میلوی ناز و مهربون .. ایشالا خونه ی عشقتون سراسر ارامش و خوشی براتون باشه خیلی خیلی خوشحال شدم با خوندن پستت . شما دوتایی لایق بهترینها هستید که خدا هم بی نصیب نذاشته . خیلی خیلی مبارکه عزیزم واقعا ذوق کردم

ماهنوش عزیز ممنونم بی نهایت :) لطف داری که اینو درباره ی ما میگی :) متشکرم

سمنو شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 12:14

عااااقااااا چی از این بهتر که از یه جای بی اینترنت برگردی بعد که وصل میشی به نت اولین پستی که میخونی این. باشههههههه
وااااایییی جییییییغغغغغ
چقدرررر خوبههههه ^__________^
مبااااارکتون باشه الهییییییییی...
امیدوارم پرررررباشه از عشق و حس خوب و آرامشش براتون :***

آخیییی سماااانهههه ^_^ خیلی ممنون عزیزم :)
همچنین خونه ی شما عزیزم. حس های خوبت به خودت برگرده :**

املی جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 21:36

وای میلووووووو میلووو چقد ذوق کردم برات من آخه! ملومه که حقتونه! مبارک ترین باشه بهتون رفیییییقم بغل_بپر بپری_شادمانههه :))) بیا ببوسمت اصن :+

املی دیدی چی شد؟؟ :)))مرسی عزیزمممم
وای اون بغل بپر بپری عااالی بود :))

مریم جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 20:58

خدایااااا
مبارکتون باشه میلوی عزیز :-*
قلبم داشت تند تند میزد وقتی دو تا پست جدیدو خوندم ..خیلی ذوق کردم :-)))

مریم مرسی خیلی ^_^
هاها :)) واقعا؟؟؟

luna جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 20:58

وای میلو خیلی خوشحاااااال شدم خدا رو شکر واقعا نمیدونم چی بگم
خیلیییییی ینی بی نهایتتتتت خوشحال شدم که این اتفاق خوب این قدر به موقع افتاده واستون
امیدورام بقیه قضیه هم همینجوری باشه
جفتتون لیاقتش رو دارین واقعا
کلیییییی تبریک میگم به جفتتون

لونا یه معجزه بود در واقع :)
مرسی لونای عزیزم :)

ژوانا جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 18:37 http://candydays.blogsky.com

وای میلو مبارکه خیلی خوشحال شدم براتون. واقعا مستاجر بودن و پول جمع کردن واسه خونه خریدن سخته. الان دیگه کلی اسودگی خاطر دارین بابتش.
بعد میدونی من چون خانوادم خیلی بهم وابسته ان باید یه خونه این نزدیکیا بگیریم ، بعدترش چون جای گرونی هم میشینیم حتی هزینه اجاره کردنش هم کلی زیاد میشه برای میک ، اونوقت من از الان دارم براش غصه میخورم :((

وای ژوان اصلا فکر کردن بهش فوق العاده اذیتم میکرد که بخوام هرسال استرس مستاجر و صابخونه ای داشته باشم....
ما هم اطرافمون اصلا همچین قیمتی وجود نداره! ولی این یه معجزه بود برامون! صاحبش به صورت فوری پول لازم شده بود و البته اینجا هم زندگی نمیکنه و دست مستاجر بوده و براش به عنوان یه آپشن فرعی بوده که میخواسته سریع به پول برسه. قیمت واقعی همچین خونه ای با این متراژ و توی این منطقه دقیقا سه برابر پولیه که ما دادیم!

پیانیست جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 13:58

خدارو صدهزار بار شکر عزیزدلم که خواسته های دلتون هی داره میشهچی بهتر و فوق العاده تر ازین

مرسی عزیز دلم :) :***

لیلا و دیاکو جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 13:42

سلام
فکر کنم نظر قبلیم ثبت نشده ولی بهت با یه عالمه حس خوب بهت تبریک میم و منم میگم هر دوتاتون لیاقتش رو دارید عزیزم ایشالا هر روزتون رو با عشق توی خونتون به شب برسونید و دیواراش ثبت کننده ی بهترین اتفاقات باشه :-*

ای جان لیلا چرا ثبت شده بود من داشتم تایید میکردم تعداد کامنتا بالا بود طول کشید کمی :) واقعاااا ممنون که بازم حوصله کردی و نوشتی :*** بینهایت متشکرم

ye dokhtar جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 12:58

نمی دونی که چقدر براااات خوشحالم...
هزار بااار مبارکت باشه.. امیدوارم در کنار مارس عزیزت به همه خواسته و آرزوهاتون برسید...
تو این یکی دو سالی که وبت و دنبال می کنم دیدم که شدیدا به کائنات اعتقاد داری و به خیلی از پلن هات با همین برنامه رسیدی...
فقط نمی دونم چرا برای من کار نمی کنه...
در هر صورت بازم بهت تبریک میگم و خوشبخت باشی...

ممنون دختر جان :)
آره خیلی زیاد... حالا نه که الزاما کائنات باشه اسمش، ولی شدیدا به کارایی که توی دنیا میکنیم و عواقبی که برامون دارن ایمان دارم!
منم گاهی رو دور بدشانسی میفتم، همیشه همه چی طبق میلم نیس، منتها من آدم جدا کردن قسمتای خوبم تا حالم خوب بشه وگرنه سریع از پا درمیام...

شاپری جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 12:25

آقاااا مبارررکه چقدر خوووب.. حسش عالیه ،حالا خونه ،ماشین هرچی .. که حاصل دست رنج خودت باشه خیلی خوبه ..

واقعا واقعا... ایشالا روزی شما باشه :***

نیوشا جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 11:47

میلووووو جوون صبح که اینو خوندم اشک شوق تو چشمام جمع شده و خیلی خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم ؛ با اینکه اصلا نمیشناسمت ولی میدونم لایق بهترینهایی و با خوندن توشته هات به معجزه تلاش و پشتکار ؛ به مهربونی ؛ به همراهی خدای بخشنده ایمان میارم.
ممنون که این حس و اتفاق دوست داشتنیو با ما تقسیم کردی
هر روزتون پر از شادیهای زیاد
:-*:-*:-*:-*

ای جان... :)
ممنون که منو خوب میبینی این از لطف شماست عزیزم
همچنین نیوشا جان :)

Miss.m جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 10:49

مبارکت باشه عزیزمممم:*
امیدوارم بهترین لحظه های عمرتون رو توی خونه تون بگذرونید

مرسی میس میم جان
بهترین آرزوی ممکنه برامون :)

sahar جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 03:24 http://man-o-shahab.blogfa.com

تبریک میگم
امیدوارم بهترین اتفاقها توی خونه ی خوشگلت رقم بخوره

بی نهایت ممنون :)
دعای خوبی بود سحر جان :)

پاپیون جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 01:44

خدا رو شکرررر عزیییزم مبارکتون باشه و ایشالا به سلامتی و شادی و کلی اتفاقای خوب توش زندگی کنین

مرسی نازی عزیزم :) مرسی که همیشه تو وقتای شادی و خوشحالی هستی کنارم

خاموش قدیمی جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 00:21

مبارک عزیزم

متشکرم

فرانک جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 00:14

ادیامو یه جای دیگه یهویی برووز دادن الان اومدم صمیمانه و مودبانه تبریک بگم بهت عزیزم امیدوارم بهترین روزا واستون رقم بخوره و تموووم ایده های قشنگتو توی خونه گرم و صمیمیتون بتونی اجرا کنی :*

فرانک عزیزم :)) :*** دیگه اینجا گذشت اون روزا که سعی میکردم جو فرمال و رسمی داشته باشه :)) متشکر از تبریکات قشنگت و پیام های بامزه ات توی گروه :**

یه دختر پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 23:27

مبارکتون باشه ... ایشاله با دل خوش و سلامتی و عشق باهم زندگی کنید سالیان سال

خیلی ممنون :) تنها خواسته ی فعلی ما هم همینه :)

Mohabat پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 23:20

وااااااااای جیغغغغغغغ مباااارکههههههههه خیلی مبارکه عزیزممممم
انقددد ک خبر خوبی بود و خوشحال شدم نتونسم تا اخرش رو بخونم فقط خواسم تندددد بنویسم واست ک واقعا خوشحال شدم
مبارک جفتتون باشه ، توش روزای خوبی بگذرونید
برم بقیشو بخونم:دی

هاها :))))) مرسیییییییییییییییییی مریم مرسی واقعا :*** هم اینجا تبریک گفتی هم توی گروه، لطف کردی واقعا :**

نانا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 22:32

مبارکتون باشه امیدوارم روزای پر از شادی و خنده رو اونجا سپری کنید

مرسی نانای عزیزم :**

Ordi پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 22:30 http://tanhaeeeii.blogfa.com

واااااای چقدددددد عالی میلو
تبربییییک میگم

مرسی اردی جان لطف کردی هم اینجا تبریک گفتی هم به تلگرامم :**

باران پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 22:12

از تههه تههههه دلم تبریک میگم...مبارکتون باشه

متشکرم باران عزیز

عسل پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 21:37

عزیزم مبارکه خونتوون
ایشالا به خوبی و خوشی , تموووم لحظه های دونفرتون توش بگذره ^_^ واقعا واقعا واقعا مباااارکهههه

مرسی عسل جانمممم
بهترین دعا رو کردی برامون :**

ندایی پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 21:09

جیغغغغغغغغغغغ
دستتتتتتتتتتتتتت
هوراااااااااااااا
تبریک میگم عزیزم
تبریک به هردوتون
بخوشی همه چی اوکی میشه
مهم قدم اوله

هاها :))))) مرسی از جیییییییییییغ :))
مرسی ندا جان

تبسم پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 21:09

عزیزززززززممممممممم ... کلییییییییییییییییی تبرررررریییییییکککککککککککککک .... شما لیاقتشـو دارین ... خیـــلی خوووشحالـم واسـت ... خیلی خوبه که خونه از خودتون دارین ... حالا دیگه میتونی با خیال ِ راحـت ایده هاتو انجام بدی

تبسم.... خجالت زدم میکنی عزیزم :)
وای تبسم اینقدر دیگه فکر و ایده اومده توی مغزم که درد گرفته سرم :)))
مرسی عزیزممم

نیلوفر پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 20:18 http://niloofaraneh123.blogfa.com

تبرییییک میگم خانومی
امیدوارم روزهای شاد و لبریز از آرامش رو تو خونه آرزوهاتون تجربه کنید

مرسی نیلوفر جان. شادی و آرامش دوتا خواسته ی بزرگ مائه... چیزای دیگه به صورت شانسی بهمون میرسه :)

نارسیس پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 19:58

وااااااای آرزووووووووووو من اینقد ذوووووق کردم انگار خودم خونه خریدم این خیلی خوووبه عالی ه محشره دختر
وووایییی مبارکتون بااااااشه :-*
خیلی ذوق دارم نمیدونم این جور موقع ها چی میگن :-) )))))

نارسیییییییس..... چقدر ممنونم واقعا.... کامنتای شماهارو میبینم به وجد میام خودم باز :))
بی نهایت ممنون :) :***

betrayer پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 19:54

مگه داریم از این خوشحال ترررررررررررررررررر؟؟؟؟؟؟؟
وای میلووووووووووووو
خیلی خوشحالم خیلییییییییییییییی
خیلییییییییی خوبهههههههههههه
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

مهدیه عزیزمممممم :) بی نهایت ممنوننننن. تو همیشه لطف داری به من :**

سودی پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 19:41

وایییییییی وایییی چقد عالییییییییی چقد معرکه :**** سبز مغز پسته ایتون مبارک :****

آخ سودی.... فکر کردن به رنگش و چیزای توش منو از خوشحالی داره میکشههه :)))

فیروزه پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 19:37

خدا رو شکر عزیزم، ببین چقدر ذوقی شدم الان که با گوشی دارم برات کامنت میزارم، شولولی شولولی حتیییییییی، هوراااااااااا، زنده باد میلو و مارس ، زنده باد رویاهای زنده میلو

اسمت که نیومده ولی تابلوئه فیروزه ای :)) مرسی عزیز دلم خیلیییی ممنوووون واقعا ممنونم :***

مرمر پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 19:35

ازته ته دلم خوشحاللللللم اصن چند خط اولتو که خوندم نفسم تو سینه حبس شد تا ببینم این اتفاق چیهههههههه....
میدووونی میلووو شما لیاقت همه چی داریییین:)
اصن لیاقتتون بهتریناس...
مبارک هزاران هزاران مبارک باد برا این اتفاق فرخنده:)
ایشالا همیشه صدای خنده خودتون وبچه هاتوون بپیچه تو اون خونه:))))))))

عزیزم... مرمر من تا دیروز تو شوک بودم باورم نمیشد!!
واقعا ممنون لطف داری که منو خوب میبینی
ایشالا برای همه از این اتفاقا بیفته :***

جیرجیرک پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 19:23 http://born1992.blog.ir

چقدر خوب و عالی
واقعا بهتون تبریک میگم
خیلی خوشحال شدم واقعا براتون با ایمکه ندیدمتون هیچوقت و نمیشناسمتون
ایشالا که هی و هی ازتون خبر خوب بشنویم :)

جیرجیرک جان، ممنونم واقعا، همین که مارو نمیشناسی و ندیدی ولی برامون آرزوهای خوب میکنی خیلییی ارزشمنده واسم :)

بندانگشتی پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 19:06

اوووه چه خوب..... مبارک باشه.... از همه قشنگ تر اینه که رویاهای ادم واقعیت پیدا می کنه :-)

مرسی بند انگشتی جان.. البته که همینطوره...

لیلا و دیاکو پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 17:41

سلام ای جانم از ته دل تبریک میگم و میدونم تو لایق این هدیه هستی
ایشالا بهترین روزها رو توی خونتون سپری کنید
مبارکتون باشه عزیزم ❤️❤️❤️

لیلاااااا ^_^ مرسی عزیز دلم واقعا لطف کردی :**

پرسه پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 17:18

اوووووووو من اصن قبل ِ اینکه برم بقیه اش ُ بخونم کلی خوشحالی کنم :دیییییی
خیلی خیلی خیلی براتون خوشحالم کاپل ِ بی نظیر :ایکس
کلی تبریک و امیدوارم و حتما که یه ماشین ِ خیلی بهتر بهتر نصیبت میشه:-*

هاها :)) خب ذوق شماها منو هم به ذوق میاره :))
ایشالا ایشالا :))

maloosak پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 17:17 http://maloosak.69.mu

امیدوارم همیشه شاد باشین و سلامت
ممنون
خوشحال میشم به منم سر بزنید
98651

ممنون :) لطف کردی دوست عزیز

پرین پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 17:15

چه قدررررر خوووووب و خداروشکرررررر
من این اتفاق خوب شما رو برای خودم به فال نیک میگرم ...امیدوارم که این خوشحالی شما یه نشانه باشه که هدف منم محقق بشه ......
شادی و عشقتون مستدام

عزیزمممم :) از ته دلم آرزو میکنم هرچی که برات بهترینه رخ بده :)

لیدی رها پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 17:14 http://ladyraha.blogsky.com

وااااااااای دختر از فوق‌العاده هم یه چیزی اون ورتر این اتفاق... برا زوجی مثل شما واقعا عااااااااااااالی خیلی خیلی مبارکه خوشحال شددددددم... فکر کن تو این زمونه ای که یکی از بزرگترین مشکلات جوونها مسکن شما تونستین همچین خونه ای بخرین اصلا فکر قسط نکن با تلاشی که دارین میرسونین و تا چشم بهم بزنید تموم میشه، تو این اوضاع اگه کسی ریسک نکنه نمیتونه هیچ کاری کنه...

رهااااا وای میدونی که چقدر اتفاق خیال راحت کنیه خونه داشتن... من واقعاااا خوشحالم...رها کاملا معجزه بود و یه شانس خیلی بزرگ... اصلا با این متراژ همچین قیمتی هیچ جایی نیست دیگه! ما خیلی خوش شانس بودیم و خب قسطش ده اندازه ی چیزی بود که برای اجازه کردن خونه در نظر گرفته بودیم... میتونیم از پسش بربیاییم گرچه کمی سختی می کشیم ولی اصلا نگران نیستیم...

تیا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 17:05

ایشالا به مبارکی و خوشی عزیزم:*

ممنونم تیا جان :)

عارفه... پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 16:01

سلا ا ا ا م م م
وا ا ای ی ی میلو و و چه اتفاقه خوبی
انقده خوبو هیجان انگیز بود که من جیغ کشیدم بجات:-)
این اتفاقه بنظرم یه نمونه ی بارزه از مهربونیه خدا
راسته که میگن خدا به دله آدما نگا میکنه و بهشون میده
جواب خوبیاتو بخشیدن ماشینت و دل مهربونت این اتفاقه خوبه
خیلی خیلی خوش بحالته دختر
بنظرم خدا خیلی دوست داره.اصن شک ندارم به این قضیه:-)
مطمئنم خونه ی خوشگله مغز پسته ایت یکی از بهترین خونه های دنیا میشه که توش مهربونیو احساس موج میزنه:-):-)
خیلی مبارکت باشه خانوم جان:-*

سلام عزیزم :)
عزیییزمممم :))) ممنون خب :))
امیدوارم که واقعا همینطور باشه چون من از ته قلبم به حس های خوب ایمان دارم...
میدونی عارفه شاید ظاهرش معمولی باشه، ولی چیزیه که ما با تلاش بدستش اوردیم و البته شانس هم نقش خیلی پررنگی رو داشته واسمون...

پیانیست پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 15:30

گااااااااااااااد میلووووووو
این یکی از بهتریییین اتفاقاییه ک میتونست برای زندگیتون بیفته!!! صاحب خونه بدن آرامش زیادی داره خیال آدم راحته!
خوشبحاااالتون میلووووو خیلی خیلی خیلی تبریک میگم بهت عزیزدلم
ولی واقعا واقعا جفتتون واسه این اتفاق زحمت زیادی کشیدین توی پستهاتم حتی کاملا مشهود بود

هاها :)))
دقیقا همینطوره... ما خیلی دغدغه ی خونه رو داشتیم و خیلی بهش فکر میکردیم... الان واقعا یه جور حس خوبی داره برامون...یه آسودگی خاطر خیلییی بزرگ!
خیلی خوشحالم که با تلاش خودمون بدستش اوردیم اینطوری خیلی مزه اش بیشتره... اوایل فکر میکردم کاش مثل خیلیای دیگه مثلا پدر من یا پدر مارس یه خونه داشتن و میدادن به ما تا یکی دوسال می نشستیم مثل خیلی از تازه عروس دومادای دیگه، ولی بعد با خودم میگفتم دلم نمیخواد بی زحمت و با تکیه به بقیه خونه دار شیم... و خب به لطف دنیایی که با ما خیلی مهربونه این اتفاق جوری افتاد که میخواستیمش...

سیاهچاله پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 15:14

میلو میلو میل. مباااااااااااااااااارک باشه عزیزممممم.... به حدی که حتی نمی تونممممم توصیف کنم خوشحال و ذوق زده شدم برای این خبر.... مبارک باشه خونه ی مغز پسته ایتون عزیزممم...
اصلا نمیدونم چی بگم اینقدر که خوشحال شدم:-*:-*:-*

عزیزمممممم :)) :****
چقد خوبه که همتون این مغز پسته رو یادتون مونه :) بی نهایت متشکرم :) :**

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد