بارنی یه بار گفت اگه دوستاتون پیشتون نباشن زندگی شما legendary نیست! تا وقتی دوستای شما موفقیت هاتون، اتفاقای خوبتون، حس و حال قشنگتون رو نبینن یا باهاشون این لحظه ها رو شِر نکنین،  زندگی سطح پایینی داشتین!


....................................................................


مارشال هم به لی لی یه بار گفته بود we need to update our vows!  گفته بود نمیشه یه vow پرفکت داشته باشی واسه همه ی عمر...درحالیکه کنار هم رشد میکنیم و هرلحظه بیشتر با همیم باید قسم ها و قول هامون رو هم به روز کنیم....من چه می دونستم که ده سال پیش مثلا تو از اینکه هی بهت سگ ها رو توی خیابون نشون بدم بدت میاد، الان که میدونم پس قول میدم دیگه این کارو نکنم! 


....................................................................


همینطوری تیکه های مختلف از این سریال یادم میاد و با اینکه از وقتی فرندز رو دیدم اینو نصفه نیمه رها کردم و بعد از مدت ها رفتم باز دیدمش ولی خب حرفای باحالشون رو یادم مونده...







نظرات 11 + ارسال نظر
پونه بانوووووووووووووووو چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 16:20

من نگاه کردم عزیزم فقط همین یه نظر به اسم من گذاشته شدهانشالله که دیگه پیش نمی یاد

عزیزم :)

پونه بانوووووووووووووووو سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 20:27

الان اومدم نظر بزارم ، پونه بانووووووووووووو من نیستم
کی به اسم نطر گذاشته دقیقا حروفش "و" رو هم به تعداد من گذاشته میلو جان
خواهشا به آدرس ایمیلا دقت کن میلو یه وقت از اسمم سو استفاده نشه
ممنون
کنجکاو شدم این سریالو ببینم چه دیالوگای قشنگی

واقعا؟؟ :| چه عجیییب! الان من نمیدونم توی نظرات قبل تر ها کدوم شما بودی!

کمدی هست البته! من فرندز رو بیشتر دوست دارم!

پیانیست سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 11:30

خداروشکر عزیزدلمممم:-*

پونه بانوووووووووووووووو سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 00:13

خب ممنون از جوابت میلو
من متاسفم برای کسایی که واست بی اعتمادی ایجاد کردن و تقریبا بهت حق میدم
ببخش بابت اصرارم

خواهش میکنم عزیزم مشکلی نیست ممنون از درکت :**

پرسه دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 22:48 http://www.galexii.blogfa.com

آخ که چقدر پاراگراف دوم عالی بود و بره من پر از پیام بود ....
خیلی هم مرسی :ایکس

واسه منم همینطور بود....
خواهش میکنم :**

عاطی دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 21:05

سلام میلو جان
نمیشه منم رمزتو داشته باشم؟تو این دنیای مجازی خب چرا بین دوستات فرق میزاری حداقل اگه نمیدی رمز مطالبو دلیلشو بگو بهم آخه چن تا از دوستای وبلاگی هم همینکارو میکنن

سلام عزیزم.
من فرقی نمیذاشتم اتفاقا رمزمو قبلترها به اغلب خواننده هام میدادم, ولی فک کنم در جریان اتفاقات این وبلاگ نیستی! من هرگز یه اشتباه رو دوبار تکرار نمیکنم عاطی, منو خیلیییی اذیت کردن همون دوستایی که به ظاهر دوست بودن. برای همین دیگه فقط به چندنفر از قدیمیا رمز میدم.بعد خب من که اییییییینهمه عمومی مینویسم, نود درصد پستام پابلیکه, همونا کافی نیست؟ چیز خاصی تو مطالب رمزدارم نیست واقعا. تبادل نظر با دوستای قدیمیمه....

پیانیست دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 17:20

چرا من حس میکنم ناراحتی? امیدوارم که اشتباه باشه

نه عزیزم کمی سرم شلوغه. ممنون از کامنتت :-*

فیروزه دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 14:18

پس جتما میبینمش ❤

نظرتو بهم بگو بعدش ;-)

باران دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 14:05 http://thisismenow.blogsky.com

how جمله های این مدلی زیاااااد داره!!!

آره... چون این جمله ها مال اپیزودای آخره بیشتر یادم موند ه...

فیروزه ای دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 13:37

من عااااشق این سریالم

من عاشقش بودم ولی وقتی فرندز رو دیدم از چشمم افتاد!!!!

فیروزه دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 13:32

چرا من هچوقت دست و دلم نرفت فرندز رو ببینم؟ واقعا چرا ؟ شاید چون ترجیح میدم سریالایی ببینم که جدیدتره و به روزتره نمیدونم
عاشق بارنی هستم بنده ولی
الان بدون سریالم شاید دانلود کنم ببینم

ببین فیروزه وقتی نیلووو اینو بهم داد من تا مدت ها رو اپیزود اولش گیر میکردم نمیتونستم بیشتر از چند دقیقه تحملش کنم! ولی وقتی دیگه گفتم باید ببینم عاششششقش شدم! بی نهااااایت عالیه! فقط باید عادت کنی به قدیمی بودن فضاش و بعد از فصل یک کلا یکمی فضاش جدیدتر میشه!! ببینش، دیگه کلا how I met رو میذاری کنار!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد