دلم برای اینجا تنگ شده!

خلوت و سوت و کوره...

نوشته هام پراکنده شدن...هر تیکه از من و خاطراتم یه جاست..هرکدوم از دوستا یه جا...

زندگیم عادی میگذره و شاید بهتره بگم روزای خوبمون رو میگذرونیم....

نظرات 7 + ارسال نظر
نگین چهارشنبه 4 مهر 1397 ساعت 15:37

میشه آدرس کانالت رو دوباره بذاری،من به خاطر کنکور از همه لفت دادم

RedMilow

*ناتالی سه‌شنبه 23 مرداد 1397 ساعت 17:34

آره واقعا وبلاگ یک چیز دیگست.منم دلم برات تنگ شده. راستی یادمه تولدت مرداد بود. یادم نیست چندم...ولی تولدت مبارک قرمزک

وای ناتالیییی...نمیدونی چقددد خوشحال میشم هربار اسمتو اینجا میبینمممم...یه راه ارتباطی بذار آخه دختر

رهآ چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت 01:14 http://rahayei.blogsky.com

خصوصی

امشب همینجوری یهویی اومدم ی کم آرشیوت رو خوندم و حالم خوب شد :) تو همیشه برام پر از حس انرژی مثبت هستی.

پیش پیش تولدت مبارک میلوی قرمز مردادی :*

انه پنج‌شنبه 4 مرداد 1397 ساعت 17:41 http://manopezeshki69.blogsky.com

سلام میلوووو...من همه بچه ها رو گم کردم ادرس کانال هیچکدومتون رو ندارم

زینب یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 20:20

برگرد همین جا میلو
وبلاگامون گناه دارن

آره والاع گناه دارن :((

ژوانا یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 23:03

اره خاطرات هممون پخش و پلا شد :( همینطور دوستامون :((
خوبه که روزاتون قشنگ میگذره ، من انقدر ذوق کردم رفتین سفر همونطوری که قبلا میخواستی *_*
تو تلگرام من روم نمیشه همش بیام پی وی در مورد پستات حرف بزنم اما همشونو میخونم ها

دقیقا :((
عزیزممممم :) راحت باش هانی :**

رهآ یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 21:18 http://rahayei.blogsky.com

من میدونی چکار میکنم؟ تقریبن یک سالی میشه! حتمن توی دفترمم می نویسم از روزهام.
در کنارش گاهی تو وبلاگ .. ولی تو دفتر نوشتن برام پررنگ تر ه. برای سال های یعد ...

روزات همیشه آروم و قشنگ و پر ازعشق میلو جانم

آخه تو دفتر سخته رها :((
ممنونم عزیزم :***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد