چه خوبه که اینجا هنوز هست...گاهی از دم دستی بودن چنل خسته میشم...

تازه ترین خبر اینه که بیزنس جدیدی شروع کردم....کاش اینجا هنوز کسی باشه که بهش بگم ویش می لاک!

آخه تو  چنل عنِ انرژی مثبت رو دراوردن...هرکی هر چیز مسخره ای براش پیش میاد زارت میاد مینویسه انرژی مبثت برام بفرستین :/ 


نظرات 5 + ارسال نظر
مونا چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 18:40 http://manohamsari-91.blogfa.com

تو خودت انرژی مثبت ما بودی . کلی از خوندن برنامه هات و رسیدن به اهدافت لذذذذذت میبردم. کاش دوباره اینجا بنویسی. برات ارزوی موفقیت دارم. امیدوارم کار جدید هم مثل کارهای قبل خوب و عالی پیش بره

آخییی...عزیزممم...سعی میکنم هر از گاهی اینجارو آپ کنم

مهسآ دوشنبه 14 آبان 1397 ساعت 19:50

راستی میلو جان...حال بریتنی دوست خوبت چطوره؟یه دفعه یادشون افتادم.یاد اون عکس چشماتون افتادم...چشم شما و بریتنی.

ای جان :) خووووبه حالش...برای تولدمون توی تابستون دوتایی رفتیم سفر...

مهسآ پنج‌شنبه 10 آبان 1397 ساعت 12:40

سلام میلوی زیبا
حالت چطوره؟روزگار به خوبی میگذره؟
شما خودت انرژی مثبتی عزیزم.منبع کلی حس خوبی.
معلومه که همه ما هستیم و برات یک بسته ی پر از آرزوی خوب و موفقیت و بوسه میفرستییییم:*

ممنووووونم از خضورت مهسای نازنین

لاندا چهارشنبه 25 مهر 1397 ساعت 16:41

گودلاک خانم. ایشالا که کلی میگیره کار جدید

عههه اینجا رو‌میبینی هنوز؟؟ :پی
میخواستم اتفاقا ازت نظرتو بپرسم راجع به کارام :دی

رهآ دوشنبه 23 مهر 1397 ساعت 22:23 http://rahayei.blogsky.com

موفق باشی میلوی خوش ذوق :) :*
من تلگرام ندارم، ولی چند شب پیش با گوشی برادرزاده م چنلت خوندم بعد از تقریبن یک سال! و خیلی خوشحال شدم بابت شغل جدیدت :) حسابی بهت میاد این شغل :)

چاکریم :پییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد